foto om autosticker van te maken
Moderator:Beheerders
Ik heb sinds een tijdje een Peugeot Partner om mijn fietsjes te vervoeren.
Het is een bestelwagentje en dus is de zijkant volledig dichtgemaakt. In mijn ogen zijn de zijpanelen vrij saai (geen ramen enz).
Ik dacht om er een silhouet van een biker op te laten stickeren. Het probleem is nu enkel nog een deftige foto vinden. Iemand ideeën van een goede bike gerelateerde foto?
Hier even een foto van de auto.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=292746
Het is dus de bedoeling dat op de zijkant een sticker komt in een lichtere tint blauw of grijs.
Dus de rijder op de foto moet nog duidelijk zijn na in 1 kleur te zijn gegoten. Ik ben zelf al wat aan "t proberen geweest met photoshop maar vaak krijg je een te groot vlak en is de foto niet duidelijk meer.
Alle ideeën of voorbeelden zijn welkom.
Het is een bestelwagentje en dus is de zijkant volledig dichtgemaakt. In mijn ogen zijn de zijpanelen vrij saai (geen ramen enz).
Ik dacht om er een silhouet van een biker op te laten stickeren. Het probleem is nu enkel nog een deftige foto vinden. Iemand ideeën van een goede bike gerelateerde foto?
Hier even een foto van de auto.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=292746
Het is dus de bedoeling dat op de zijkant een sticker komt in een lichtere tint blauw of grijs.
Dus de rijder op de foto moet nog duidelijk zijn na in 1 kleur te zijn gegoten. Ik ben zelf al wat aan "t proberen geweest met photoshop maar vaak krijg je een te groot vlak en is de foto niet duidelijk meer.
Alle ideeën of voorbeelden zijn welkom.
Re:foto om autosticker van te maken
hela
dat moet je eens aan tbx vragen die doet veel met foto s die kan je wel helpen denk ik.
wel een cool idee men !
dat moet je eens aan tbx vragen die doet veel met foto s die kan je wel helpen denk ik.
wel een cool idee men !
Simpel. Ga op je bike zitten, zet een lamp links van je, en laat je schaduw vallen over een groot oppervlak aan de andere zijde van je. Laat nu een foto maken dor iemand.
Simpol...
Simpol...
Kijk eens bij www.stickerland.nl
Deze tip kreeg ik van de week op dp,ik heb namelijk het zelfde probleem(en dezelfde truck!!!) Ik heb achterop mijn achterdeurraam zelf een sticker gemaakt.Zoek eens een mooie foto uit in een mtb blad,leg daar dan een "overtrek" blaadje overheen en trek dan de contouren over.Knip deze dan uit en leg hem op een zonneband en teken hem daar dan op,uitknippen en klaar!!
Greetz Roadkill
P.s. zal ff kijken of ik een foto kan maken
Deze tip kreeg ik van de week op dp,ik heb namelijk het zelfde probleem(en dezelfde truck!!!) Ik heb achterop mijn achterdeurraam zelf een sticker gemaakt.Zoek eens een mooie foto uit in een mtb blad,leg daar dan een "overtrek" blaadje overheen en trek dan de contouren over.Knip deze dan uit en leg hem op een zonneband en teken hem daar dan op,uitknippen en klaar!!
Greetz Roadkill
P.s. zal ff kijken of ik een foto kan maken
Hoi, als reclamemaker even een advies..........zorg dat je een vector bestand hebt om aan te leveren, dit kun je het beste in adobe illustrator doen, imp. je foto en trek hem over.
Als je de sticker laat snijden vraag dan om de avery 900 serie folie, blijft het ook lang goed !!! sucssessss
Als je de sticker laat snijden vraag dan om de avery 900 serie folie, blijft het ook lang goed !!! sucssessss
-
- Contacteer:
ik zou zeggen , foto shoppers laat zien wat je kan
Vandaag al een idee opgedaan bij de bestickeringsfirma in de buurt.
Het silhouet moet er in mat donkerblauw opkomen. Dat geeft een machtig effect vind ik
Het silhouet moet er in mat donkerblauw opkomen. Dat geeft een machtig effect vind ik
Kleef een flank van een Lotus Elise op de zijkant, machtig effect! Zaf ooit een Ferarri op een Vito, was vetjes!
Ja, die "wagens" zie ik geregeld staan....
Staan op de Amersfoortsestraat in soesterberg.
Staan op de Amersfoortsestraat in soesterberg.
Heb je niet een goeie actiefoto van jezelf? silhouett ervan maken is niet zo"n probleem.
EL PERRO schreef:
Kleef een flank van een Lotus Elise op de zijkant, machtig effect! Zaf ooit een Ferarri op een Vito, was vetjes!
deze dus.......

Wel tof Wytze. iets anders dan ik in gedachten had, maar ik vind hem wel geslaagd.
Hey Mark,wel lullig dat je er meteen schade bij fotoshopt... ;D ;D ;D ;D
@ El Florio:je gaat er toch hoop ik wel andere velgen onder zetten,dit kan echt niet hoor!
@ El Florio:je gaat er toch hoop ik wel andere velgen onder zetten,dit kan echt niet hoor!

roadkill schreef:
@ El Florio:je gaat er toch hoop ik wel andere velgen onder zetten,dit kan echt niet hoor!![]()
Ik ben nog student en vind het al een hele prestatie dat ik een auto kan kopen en onderhouden, laat staan dat ik nog geld zou over hebben voor dure velgen.
En als ik moet kiezen tussen een nieuwe mtb of velgen dan weet ik het wel.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=294260
Dit is mijn eerste echte photoshop productie, dus het is nog niet echt super.
Dit is mijn eerste echte photoshop productie, dus het is nog niet echt super.
Ik heb anders nog een setje 22" velgen liggen :P
Alvast bedankt voor de hulp allemaal.
Ik ga nu eerst eens informeren bij het reclamebedrijf hoeveel zo"n stickers moeten kosten. Hopelijk is het een beetje betaalbaar.
Ik ga nu eerst eens informeren bij het reclamebedrijf hoeveel zo"n stickers moeten kosten. Hopelijk is het een beetje betaalbaar.
Idd, mooi.
Maar te klein om van te vertrekken vrees ik.
El Florio schreef:
Idd, mooi.
Dan moet je de jongens van de bijbehorende site maar eens mailen.
Die hebben vast wel een groter plaatje...
Meer info: www.mountainbike.nl

check mail