Re:NU 21.25 uur JUMP LONDON op discovery
Moderator:Beheerders
Checken of anders een herhaling (als dat kan), denk The Matrix maar dan in real life. trials/north shore hucking met je voeten is eigenlijk het best dat ik bedenken als omschrijving.
stzr
stzr
het was echt vet maar jammer dat ze alles eerst een zooi keer bekijken voordat ze iets doen :"( dat had ik nou niet verwacht maarja het was wel vet om te zien hoe ze die jumps maakte
trial is cool schreef:
het was echt vet maar jammer dat ze alles eerst een zooi keer bekijken voordat ze iets doen :"( dat had ik nou niet verwacht maarja het was wel vet om te zien hoe ze die jumps maakte
Jij kijkt toch ook eerst naar iets voordat je het springt mag ik hopen???
Echt toffe docu.
Jammer alleen dat ze London doen. Parijs had ik toepasselijker gevonden.
Al die knakkers komen tenslotte uit Frankrijk...
-
ja en het is niet alla Matrix maar... F#ck hoe heet die Franse film ook alweer ... uhm was laats nog op tv..
Filmtitels zijn maar lastig te onthouden..
kom er nu niet op... ???
Filmtitels zijn maar lastig te onthouden..
kom er nu niet op... ???
zeker een vette docu, zat net in de trein, en zag aklemaal plekken waar iemand die shit zou kunnen doen, je moet er maar op komen, ik hoe het liever bij biken, me knieen zijn nu al verrot en dat springen lijkt me niet bevoordelijk, zag je dat ijsbad wat die gast nam....sweet
ze mogen er wel een serie van maken....jumping the big appple, jumping amsterdan, etc.
ze mogen er wel een serie van maken....jumping the big appple, jumping amsterdan, etc.
ja en het is niet alla Matrix maar... F#ck hoe heet die Franse film ook alweer ... uhm was laats nog op tv..
je bedoelt jamakazi
je bedoelt jamakazi
jamakazzi was vorige week nog op tv man erg coole film verhaal was kut maar de actie deste vetter vooral als ze door de honden worden achtervolgt in een huis.
jump londen was ook wel oke
gr mark
jump londen was ook wel oke
gr mark
-
trial is cool schreef:
je bedoelt jamakazi
Juist die zocht ik
PsYkO schreef:
http://www.greenshines.com/control/media/1078969315.wmv
R E S P E C T !!!

Daar gaat wel heel wat jaartjes training aan vooraf!!

Vet PsYkO!

Geef mij maar een plank of 2 wielen onder mijn kont ;D, vind ik veel interresanter dan een beetje klooien met de benenwagen

Yamakasi zit al op 60 % in emule
. Zo wat vond ik die film vet. Als er geen mountainbikes waren was ik vast verslaafd aan die sport. (Alhoewel je wel heel wat guts nodig hebt voor die sport
)
JD

JD