Re:Waarom voelt het zo vreemd........?
Moderator:Beheerders
Waarom voelt het zo vreemd als ik op www.mountainbike.nl zit???
Het voelt net alsof ik vreemd ga, of ik er niet thuis hoor.....
Het forum komt me ook een beetje suf over, een beetje voor ventjes van rond de 14 jaar.
Het forum komt me ook een beetje suf over, een beetje voor ventjes van rond de 14 jaar.
Zeker als je cube-rijder bent!
??? ??? ???
Ik kom er ook niet meer,daar ben je al de man als je met een halfords fiets rijd ??? ???
Greetz Roadkill
P.s. weet dat hier ook wat Forumleden zitten die daar ook vaak zitten:NOU NIET METEEN COMMENTAAR!!!!(dat doe je maar lekker op mtb.nl)
Greetz Roadkill
P.s. weet dat hier ook wat Forumleden zitten die daar ook vaak zitten:NOU NIET METEEN COMMENTAAR!!!!(dat doe je maar lekker op mtb.nl)
Ja, ik bedoel als je daar onder de kop "koopjes" kijkt krijg je mensen die serieus de advertentie van de Aldi of de Lidl neer gaan zetten.
Is het een MTB forum of niet soms??? (niks mis met Lidl of Aldi)
Die onzin zal je hier niet tegen komen gelukkig!
Is het een MTB forum of niet soms??? (niks mis met Lidl of Aldi)
Die onzin zal je hier niet tegen komen gelukkig!
Nee, gelukkig zitten hier ook mensen die een Cube volhangen met dure shit en er vervolgens alleen mee gaan toeren...
Ok nou wil ik daar niet lullig over doen,laatst had toevallig een van die zaken best een geinig tellertje voor weinig.Maar enthousiast doen omdat mensen van die mega K** fietsen kopen bij de Halfords,en ze echt aanraden om daar mee lekker te gaan raggen in het bos......
En je komt er als newbie niet echt tussen,althans niet als je wat minder subtiel bent.Nee er zitten best goeie gasten daar,maar het is daar meer een tightass sfeertje dan hier.Het enige voordeel daar is dat er eerder nieuwtjes zijn wat techniek en wedstrijden betreft.
En je komt er als newbie niet echt tussen,althans niet als je wat minder subtiel bent.Nee er zitten best goeie gasten daar,maar het is daar meer een tightass sfeertje dan hier.Het enige voordeel daar is dat er eerder nieuwtjes zijn wat techniek en wedstrijden betreft.
Exar schreef:
Nee, gelukkig zitten hier ook mensen die een Cube volhangen met dure shit en er vervolgens alleen mee gaan toeren...
Gelukkig ken jij mij niet en ik jou niet......

Alleen maar toeren is zeker niet wat ik doe, maar daar weet jij natuurlijk niks van!
Kan je ook niks kwalijk nemen natuurlijk, iedereen praat wel eens onzin!
Exar schreef:
proef ik daar een ondertoon van jaloezie.......??? :-*
dusssss©
Cubeman schreef:
Waarom voelt het zo vreemd als ik op www.mountainbike.nl zit???
Och..als ik hier de leeftijden zie zijn er volgens mij ook ventjes bij die nog maar net een paar donshaartjes op de kin of onderbuik hebben.
Maar ik bezoek deze site liever dan mtb.nl omdat het hier volgens mij meer draait om freeride,downhill,street enz..
Heb deze site dan ook gelinkt op m"n eigen page (en dat zie je niet veel ;D)
Dat zou best eens kunnen Boss ;DBOSS schreef: [proef ik daar een ondertoon van jaloezie.......??? :-*Exar schreef: Nee, gelukkig zitten hier ook mensen die een Cube volhangen met dure shit en er vervolgens alleen mee gaan toeren...
dusssss©
Heeft een beetje een ondertoon van "ik wil wel maar ik kan niet"
Ik ga me echt niet druk maken om gefrustreerde mensen!
-
Wat heb jij toch een nare manier van stoere praatjes doen Cubeman.
ach zolang je
....
zane
hebt kan alles..DT SSD210L
....
zane
Vertel verder!brute_agrarier schreef: Wat heb jij toch een nare manier van stoere praatjes doen Cubeman.
Hoe had ik dan moeten reageren op rare praatjes die Exar over mij doet???
Als jij mijn uitspraak over elkaar kennen ziet als een mogelijk bedreiging heb je het mis, was meer de opzet aan te geven dat ik geen mensen ken en wens te kennen die zulke rare dingen zeggen over mensen die ze niet kennen.
[
En deze snap ik niet.......Zane! schreef: ach zolang jehebt kan alles..DT SSD210L
....
zane
Ik had het al eens aan je gevraagd, wat je nou deed met zo"n "alles moeilijk"-fiets. Het is zeker geen kwestie van wel willen maar niet kunnen, als jij je spulletjes zou gebruiken waar ze voor gemaakt zijn dan zou je me we onderhand al eens tegen gekomen zijn.
En als mensen hun spulletjes meer zouden gebruiken zou dit topic niet bestaan....
Ga toch fietsen mensen, schijnt best leuk te zijn.

Ga toch fietsen mensen, schijnt best leuk te zijn.

-
Ik heb hier op zich ook wel pret bij, zeker als je ze allebei kent is het leuk.
Exar schreef:
Ik had het al eens aan je gevraagd, wat je nou deed met zo"n "alles moeilijk"-fiets. Het is zeker geen kwestie van wel willen maar niet kunnen, als jij je spulletjes zou gebruiken waar ze voor gemaakt zijn dan zou je me we onderhand al eens tegen gekomen zijn.
Dus als ik het goed begrijp denk jij dat alle mensen die hun spullen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn jou tegen zouden moeten komen???
Rare gedachtegang!
Ik gebruik mijn spullen vaak genoeg waar ze voor bedoeld zijn om ze waardig te zijn, dus ik weet niet waar je precies waar je naar toe wil......
Ik kom op routes door een groot deel van Nederland en Belgie en denk echt niet bij iedere biker die ik tegen kom "zou het Exar zijn???".
checkered flag doesnt ring a bell?
zane
zane
We hebben er weer een :-X
-
he, gezellig hier. Iemand nog koffie? ;D ;D ;D
Uhhhh, deze mis ik helemaal..... ???Zane! schreef: checkered flag doesnt ring a bell?
zane
Lance A. schreef: It"s not about the bike
maar wat je er mee doet... routes rijden dat kan brute_agrarier nog!
Dus jij wil zeggen dat ik wedstrijden moet gaan rijden omdat ik een goede fiets heb???
tribal198 schreef:Heb deze site dan ook gelinkt op m"n eigen page (en dat zie je niet veel ;D)
Ik zie jou site inderdaad niet veel, zeg maar nooit.