NIEUW!!! belgisch merk ROTJOENG
Moderator:Beheerders
-
enkele weken geleden voor het eerst gespot in de edegemse bergen:
ROTJOENG "STITCH-MY-LEG" King Zeus model
een supervette dirtbike voor de ervaren rijder, afgemonteerd met het beste van het beste en zelfs nog beter!
voorlopig slechts 1 testmodel verkrijgbaar, maar volgend jaar hopelijk in productie...
pix komen later nog!!!
ROTJOENG "STITCH-MY-LEG" King Zeus model
een supervette dirtbike voor de ervaren rijder, afgemonteerd met het beste van het beste en zelfs nog beter!
voorlopig slechts 1 testmodel verkrijgbaar, maar volgend jaar hopelijk in productie...
pix komen later nog!!!
- King Zeus @ DirtE19
Re:NIEUW!!! belgisch merk ROTJOENG
ik zal morgen ff een fototje posten ;D
De geometrie is perfect voor dirt street trial (en loop nou niet te zeiken dat het trail moet zijn want ik heb het gecheckt en ge-doublechecked!!!) enz. Enkel achterrem omdat ik geen wiel mety schijfrembevestiging bezit, en weegt ongeveer 11kg, enkel de onderste chainguide moet worden aangepast...
Voor de rest een doodleuk prototype
greetz King Zeus who" leg is STITCHed
De geometrie is perfect voor dirt street trial (en loop nou niet te zeiken dat het trail moet zijn want ik heb het gecheckt en ge-doublechecked!!!) enz. Enkel achterrem omdat ik geen wiel mety schijfrembevestiging bezit, en weegt ongeveer 11kg, enkel de onderste chainguide moet worden aangepast...
Voor de rest een doodleuk prototype

greetz King Zeus who" leg is STITCHed
-
en who"s examens nu hopelijk eindelek fokking GEDAAN zijn...
-
hoe kan een frame nu een geometrie hebben voor dirt EN trial??? das een beetje onmogelijk dnek ik, heb heb een dirt en een trialfiets (ja, een echte en dus geen klein dual frampje met een vaste vork) en de geometrie is echt wel verschillend
- King Zeus @ DirtE19
je ken er mits enige moeite ook mee trialen, oke het is een pak moeilijker door die XC geometrie maar toch...
-
dat is nu juist het mooie aan de Rotjoeng!!!
ze hebben een super-innovatief en technisch zeer vernuftig frame geproduceerd dat gewoon goed is voor ALLES!!!
gij hebt zeker nog nooit zo een fietske gezien anders zoude het wel weten!!!
;Dbob
ze hebben een super-innovatief en technisch zeer vernuftig frame geproduceerd dat gewoon goed is voor ALLES!!!
gij hebt zeker nog nooit zo een fietske gezien anders zoude het wel weten!!!
;Dbob
- King Zeus @ DirtE19
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=140344
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=140343
ROTJOENG cylcles ;D
nu zijt ge wel allemaal verschoten hé!
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=140343
ROTJOENG cylcles ;D
nu zijt ge wel allemaal verschoten hé!
-
wa&aw, ne echte BH coronas team replica ;D
-
asget nie gelooft, ik had het toch gezegd hee mannen (&vrouwen):
ROTJOENG IS DE BOM!!!
ROTJOENG IS DE BOM!!!
-
hahahahahha; lekker, sweet, nice, verkoopte em ni???
pleezzzz
pleezzzz
-
ja da moet ge aan de King zelf vragen en die zit er op dit eigenste moment zelf op vrees ik...
en daarbij, het is een prototype dus ik denk nie dattem te koop zal zijn, ge kunt de King natuurlek altijd proberen te rippen...
en daarbij, het is een prototype dus ik denk nie dattem te koop zal zijn, ge kunt de King natuurlek altijd proberen te rippen...

volgens mij is het gewoon een xc frame dat bij iedere lbs verkrijgbaar is
-
mtbfreak schreef:
volgens mij is het gewoon een xc frame dat bij iedere lbs verkrijgbaar is
hahahahaha, ja daar heb je een punt, hahahaha, geniaal, ::), tuurlijk man, da ist em net, tis gewoon een stoem rotjoeng bh frame dat je idd overal kan kope.
-
erg leuk ::)
maar wat wel interresant is is die fiets op de achtergrond links. Wat zit daar voor enorme CNC-bewerkte schommel op? lijkt een Kona.
ben benieuwd
maar wat wel interresant is is die fiets op de achtergrond links. Wat zit daar voor enorme CNC-bewerkte schommel op? lijkt een Kona.
ben benieuwd
- King Zeus @ DirtE19
BOMBPROOF bram schreef:
erg leuk ::)
maar wat wel interresant is is die fiets op de achtergrond links. Wat zit daar voor enorme CNC-bewerkte schommel op? lijkt een Kona. lijkt kona ==> is TANK
ben benieuwd
ROTJOENG wordt echt HET merk!!!
Maar King Zeus, alleen nog een betere oplossing zoeken voor rotjoeng dat op het frame staat he (if you know what I mean).
Toch best een mooie kettingspanner / chainguide :P
Nog een paar kleine aanpassingen aan het prototype en het is klaar voor productie
Greetz
DMR"ke
Maar King Zeus, alleen nog een betere oplossing zoeken voor rotjoeng dat op het frame staat he (if you know what I mean).
Toch best een mooie kettingspanner / chainguide :P
Nog een paar kleine aanpassingen aan het prototype en het is klaar voor productie

Greetz
DMR"ke
-
Zeus heeft em gisteren in het skatepark aan een reeks intensieve proeven onderworpen en het frame blijkt bestand tegen de zwaarste beproevingen!!! nen dubbele 360 backflip, da zegt genoeg zeker...
- King Zeus @ DirtE19
box one bastard schreef:
Zeus heeft em gisteren in het skatepark aan een reeks intensieve proeven onderworpen en het frame blijkt bestand tegen de zwaarste beproevingen!!! nen dubbele 360 backflip, da zegt genoeg zeker...
idd ;D
Leuk zo"n rotjong frame.. maar waar is nou dat beste van het beste en soms nog beter???
Hey lijkt wel een fiets van de halfords man... waar een te dure voorvork in gestoken is voor dat type fiets
Hey lijkt wel een fiets van de halfords man... waar een te dure voorvork in gestoken is voor dat type fiets
- King Zeus @ DirtE19
Faxmulder schreef:
Leuk zo"n rotjong frame.. maar waar is nou dat beste van het beste en soms nog beter???
dit is het beste! voor heel eventje toch, het is retelicht, "stevig", je kan er alles mee doen, en goedkoop...
@King Zeus,
hoe wast eigenlijk in St.-Niklaas?
Blijkbaar heeft je ROTJOENG het uitgehouden in het skatepark!?!
The Crasher heeft naart schijnt zijn voornaaf kapot gesprongen ginder!?! (hoe doet ge dat?)
Greetz
DMR"ke
hoe wast eigenlijk in St.-Niklaas?
Blijkbaar heeft je ROTJOENG het uitgehouden in het skatepark!?!
The Crasher heeft naart schijnt zijn voornaaf kapot gesprongen ginder!?! (hoe doet ge dat?)
Greetz
DMR"ke
- King Zeus @ DirtE19
DMR-rider schreef:
@King Zeus,
hoe wast eigenlijk in St.-Niklaas? fijn
Blijkbaar heeft je ROTJOENG het uitgehouden in het skatepark!?! tuurlijk wa denk ge wel??? ;D
The Crasher heeft naart schijnt zijn voornaaf kapot gesprongen ginder!?! (hoe doet ge dat?) door veel zijdelings neer te kwakken en dus speling op uw naaf krijgen, even sleutelen en naaf kapot...
Greetz
DMR"ke