Re:24LE DUDE = THE REAL BOMBPROOF!!!!
Moderator:Beheerders
Re:24 DUDE = THE REAL BOMBPROOF!!!!
yeaaaaaaaaaaaaaaah
die klap was echt hard man
die klappen daarna ook :-X
Nee hoor.
Wij geloofde Ollie eerst niet, maar na de explosie bewees hij dat de LE DUDE echt bombproof is!
Wij geloofde Ollie eerst niet, maar na de explosie bewees hij dat de LE DUDE echt bombproof is!
Jullie hebben het helemaal verkeerd voor:
ik kreeg gewoon een acute klapband door een verkeerd geplaatste paardendrol op die parking daaro ;D!
Na dit zware ongeval waar de Le Dude toch heel opmerkelijk zonder haarscheurtjes afgekomen is, was het een gruwelijks leuke dag in Satan"s wood met veel airtime en mierengeneuk en achteraf bij the general"s crib dirten was kick! Bedankt Michael voor de gastvrijheid en de toffe sfeer @ your place. Tot volgende zitting dudes, ik hoop heel gauw
Ollie
24ever
ik kreeg gewoon een acute klapband door een verkeerd geplaatste paardendrol op die parking daaro ;D!
Na dit zware ongeval waar de Le Dude toch heel opmerkelijk zonder haarscheurtjes afgekomen is, was het een gruwelijks leuke dag in Satan"s wood met veel airtime en mierengeneuk en achteraf bij the general"s crib dirten was kick! Bedankt Michael voor de gastvrijheid en de toffe sfeer @ your place. Tot volgende zitting dudes, ik hoop heel gauw
Ollie
24ever
surfstad schreef:
Nee hoor.
Wij geloofde Ollie eerst niet, maar na de explosie bewees hij dat de DUDE echt bombproof is!
Jeroen wil je voortaan ff [glow=red,2,300]le[/glow]dude intypen voor je mensen op rare ideeen brengt.
;D
Jongen ik zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat jij (geen?) nitraatbom in je hol krijgt...
Dus heb ik mijn befaamde bewerk knop weer gebruikt!!

Dus heb ik mijn befaamde bewerk knop weer gebruikt!!
Je bent een schat :-*
Tevens bedank ik u voor het gebruiken van de "bewerk knop" namens alle moderators en ruud
Tevens bedank ik u voor het gebruiken van de "bewerk knop" namens alle moderators en ruud
Jullie sporen ook echt niet he ;D wat was het voor spul? zeker geen nitraat geloof ik, ken die klappen maar dit ziet er wel wat bruter uit

-
Je hebt gelijk, nitraten zijn voor mietjes ;D, dit was een toffee, gaan idd wel wat harder dan nitraten, dat weet daniel nu ook(de gek die de fiets vast hield
) Hopelijk kan Jeroen er binnenkort een filmpje van maken. MET GELUID: BABOEM!!!!

the general schreef:
yeaaaaaaaaaaaaaaah
WOOW

Dus nou weten we het voor real... Bombproof kan wel inpakken !! 24 bikes zijn echt BOMBPROOF :P
Terrible_One schreef:
Je hebt gelijk, nitraten zijn voor mietjes ;D, dit was een toffee, gaan idd wel wat harder dan nitraten, dat weet daniel nu ook(de gek die de fiets vast hield) Hopelijk kan Jeroen er binnenkort een filmpje van maken. MET GELUID: BABOEM!!!!
En mijn telefoon doet sindsdien zoemmmmmmm heb hierdoor zelfs korte telefoongesprekken met Ollie

- cHoc
tijd voor een nieuwe proef dan??
met neme een Le Dude en een Bombproof
bel de luchtmacht, en laat ze op elk frame een 250 ponder vallen
es kijken wat dan heel blijft
;D ;D ;D
met neme een Le Dude en een Bombproof
bel de luchtmacht, en laat ze op elk frame een 250 ponder vallen
es kijken wat dan heel blijft
;D ;D ;D
Ik weet in ieder geval dat jou Mountaincycle de test van afgelopen zondag niet zou overleven ;D
- cHoc
waarop baseer je dat??surfstad schreef: Ik weet in ieder geval dat jou Mountaincycle de test van afgelopen zondag niet zou overleven ;D
Gewoon mijn inschatting, als je er zelf aan twijfelt en het zeker wilt weten denk ik dat we het wel voor je willen testen ;D
- cHoc
surfstad schreef:
Gewoon mijn inschatting, als je er zelf aan twijfelt en het zeker wilt weten denk ik dat we het wel voor je willen testen ;D
inschatting.... jaja ok....
of hij het houd of niet, ik nie weet,
maar ik ga mijn fiets niet voor zulke onzinnige dingen misbruiken
-
Ja precies, omdat jij bang bent dat je fiets van goedkope k*tkwaliteit is en kapot gaat.
-
het zit em zo: je bent pas biker als je je bike ook voor andere dingen gebruikt dan waarvoor hij gemaakt is, (nml biken)
enkele voorbeelden:
-Jeroen enzo gebruiken ollie z"n fiets om bommen in te doen ontploffen... leuk is dat
-ik ga regelmatig met mijn fiets naar de bioscoop omdat ik niemand anders kan hebben... ook fijn
-bettes gebruikt zijn fiets om elke zondag het gras af te maaien... hoe hij dat klaargespeeld krijgt... joost mag het weten.
een wijze les: laten we allemaal snel nog een ijstaart kopen
enkele voorbeelden:
-Jeroen enzo gebruiken ollie z"n fiets om bommen in te doen ontploffen... leuk is dat
-ik ga regelmatig met mijn fiets naar de bioscoop omdat ik niemand anders kan hebben... ook fijn
-bettes gebruikt zijn fiets om elke zondag het gras af te maaien... hoe hij dat klaargespeeld krijgt... joost mag het weten.
een wijze les: laten we allemaal snel nog een ijstaart kopen

surfstad schreef:
En mijn telefoon doet sindsdien zoemmmmmmm heb hierdoor zelfs korte telefoongesprekken met Ollie??? ;D
Dat verklaart die teringherrie als ik jou aan de lijn heb!
Afzender,
een trotse le Dude-bezitter.
-
Hehe, 24 bombproof!
Le Toy en PK ook al getest? :P
Le Toy en PK ook al getest? :P
Ja maar nog niet op bombproof.... wel de Crashbaan test.
;D mogelijk gemaakt door surfstad
jullie blijven van mn kenisis af mee die gekke bommen ;D
maare we gaan nog wel wat northsore bij bouwen das denk ook wel kicke :P
maare we gaan nog wel wat northsore bij bouwen das denk ook wel kicke :P