Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
ELVIS - Berichten:1593
Elvis hide out discovered.
Bericht
door ELVIS » wo nov 12, 2003 3:50 pm
Het is werkelijk waar schandalig dat sommige van ons steeds weer denken dat Elvis leeft. Sterker nog ze gaan er naar op zoek en vinden dan aanknopingspunten die ze dan vervolgens met spandoeken en leuzen gaan bekladen !!! ;D ;D ;D
Wie de schoen past trekke hem aan (BIKEL) ;D ;D , je had mijn gezicht moeten zien toen ik de straat inreed, reete strakke actie.

hahahahahahwwwhoeeeeehahahahahaha...
Yeah baby !!!!!
Elvis
-
Bikel - Berichten:114
Bericht
door Bikel » do nov 13, 2003 12:06 am
Elvis has been discovered. ;D YeahhHHH Baby. Haha topper. Was vandaag ff bij een vriendin van me. Vrouwtje die zwanger is van een kaal klein ventje met een sik. Kijk ik uit het raam zie ik een Marzocchi sticker op een wit campertje.

Duurde ff voordat het tot me door drong. Die camper heb ik toch al eens een keer gezien. ???Jahaaa finaly hide out van Elvis gevonden. Had geen bike2build stickers op zak, had ik waarschijnlijk ook niet op je camper geplakt is ook weer zo"n k u t streek maar had wel een stuk behang tot mijn beschikking. FF leuke herkenbare tektst erop en we hebben weer een top aktie. Volgende keer neem ik mijn bike mee. We gaan trouwens volgend weekend weer naar Willingen. Beetje biken en "s avond vooral de boel niet de boel laten.
-
Bericht
door ELVIS » do nov 13, 2003 3:42 pm
Dit weekend of de week daarop in Willingen ? de week erop ga ik anders ook wel, dit weeknd nie. Mocht je hier weer verschijnen, laat het effe weten dan doen we de guided toer den haag scheveningen met die andere willingen gast en de rest van de rijders hieroooooooo als die zin hebben.
heeeeeeeeeeee das het portiek next to elvis....
-
Fiets - Berichten:441
Bericht
door Fiets » do nov 13, 2003 5:54 pm
Is de bikkel weer aan het klieren geweest?
Zo"n rondje Den Haag lijkt mij ook wel swingen, mag ik ook mee?
-
Bericht
door ELVIS » do nov 13, 2003 7:39 pm
fiets schreef:
Is de bikkel weer aan het klieren geweest?
Zo"n rondje Den Haag lijkt mij ook wel swingen, mag ik ook mee?
En ook u is uiteraard in het kader van een reunie uitgenodigd, leuk !!!!!!!!
het is een hele eer om met EVIL KNIEVEL rond te kunnen rijden.
Denk dat er maar eens een kalendertje geprikt moet gaan worden?!
-
Bikel - Berichten:114
Bericht
door Bikel » vr nov 14, 2003 12:17 am
Lijkt me een strak plan zo"n quided tour door Den Haag. Laat ik nog ff een matje groeien. Denk dat ie andere gasten er opzekerss ook wel wat voor voelen. Moeten binnenkort maar is een datum plannen. Ik zit niet aankomend weekend maar dat weekend erop in Willingen, vertrekken vrijdag. Als je zin hebt om te komen moet je dat vooral niet laten. En zie je anders op korte termijn in Den Haeqe. Kan Evil Knievel nog wat van zijn stunt werk laten zien. ;D
-
Bericht
door ELVIS » zo nov 16, 2003 5:53 pm
okie dokie, leuk !