Moderator:Beheerders
Giedo schreef:
Dat je daar een discussie over aan durft te gaan...tsss. Een LaRo, zeker de Defender is DE 4x4!!
flippie schreef:
ahum ahum
aanschouw mijn idee van het ideale voertuig om bikes mee te vervoeren
1986 Ford Ranger.
Mid mounted 460 engine into c6 tranny into 2 coupled np435 4 speeds into a second np205 then into a 10.25 Sterling out back and a Dana50 up front, both spooled, 4.10s in each.
drivetrain combo of 3240:1
oftewel bij 3240 rpm duurt een volledige rotatie van het wiel 1 minuut, talk about torque
oja en der zit Nos op
KoeniE schreef:
[flippie schreef:
ahum ahum
1986 Ford Ranger.
Mid mounted 460 engine into c6 tranny into 2 coupled np435 4 speeds into a second np205 then into a 10.25 Sterling out back and a Dana50 up front, both spooled, 4.10s in each.
oftewel bij 3240 rpm duurt een volledige rotatie van het wiel 1 minuut, talk about torque
oja en der zit Nos op
En het gaat iig voor geen ene meter de bocht om !![]()
flippie schreef:
[KoeniE schreef:
[flippie schreef:
ahum ahum
1986 Ford Ranger.
oja en der zit Nos op
hoezo niet?
KoeniE schreef:
[flippie schreef:
[KoeniE schreef:
[
hoezo niet?
verdiep je een beetje in auto techniek zou ik zeggen... leuk om mee te spelen deze bak, alleminst handig en rijd voor geen meter...
weet iemand wat voor bak dit is? dan ga ik er een op de kop proberen te tikken..t lijkt wel een ford (embleempje op grill)Sir Gonz Lays.. schreef: nee jongens, jullie snappen er helemaal niks van met al die nieuwe tupperware bagnoles...
beter neem je een "echte" wage, die iets uitstraalt....
SABOTAGE!!!!!
mijn favoriet:
donuts, cappucino, bretels, ray bans...