Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Gast
Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Gast » ma jun 21, 2004 3:26 pm

fotos plaatsen wil nog niet echt lukken,
maar ik rijd een peugeot 106 gti uit 2001.
past volgens mij niet echt een fiets in maar het gaat wel aardig vooruit ;D

groeten robert

roadkill
Berichten:481
Lid geworden op:do sep 04, 2003 7:38 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door roadkill » ma jun 21, 2004 7:27 pm

Mwa bank plat en wielen uit de fiets,past ie perfect!!!En anders een twinnyload achterop he....... ;)

Gast

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Gast » ma jun 21, 2004 8:13 pm

geplaatst door: roadkill geplaatst op: 21 Juni 2004, 20:27:03
Mwa bank plat en wielen uit de fiets,past ie perfect!!!En anders een twinnyload achterop he.......

hm twinnyload ding komt op je trekhaak toch?
heb een kanariepietjesgelegeile pug 106 gti en dan moet er een trekhaak op :o
Barbaar!!!! >:(
nee dat gebeurt niet, maar de banken plat kan ik wel proberen

groeten robert

Giedo
Berichten:901
Lid geworden op:zo mei 05, 2002 12:47 am
Locatie:Boekel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Giedo » ma jun 21, 2004 11:48 pm

Ik kreeg 2 atb"s plus bagage voor een week en reserve onderdelen achterin mn niet al te ruime Honda Visstick. Beetje creatief zijn!! Wielen en zadels eruit , bikes rechtop achter de stoelen zodat de voorvork tussen de achterbank en de voorstoel valt. Wielen tussen bike en zijkant van de auto en de bagage in het midden... Kostte even wat moeite maar je hebt zicht naar achteren en je bikes zitten tenminste in je auto.

roadkill
Berichten:481
Lid geworden op:do sep 04, 2003 7:38 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door roadkill » di jun 22, 2004 4:54 pm

@ robertgti ik heb zelf een witte peug,maar daar gaan de fietsen een stuk makkelijker inals ik de voorwielen eruithaal en bij 2 ook de achterwielen passen er zelfs 8 in!!! Dus ik hoef ook niet meer met een twinnyload te rijden,nadeel van mijn peug gek veel harder dan 130-140 gaat ie niet(al weet ik dat nu niet zeker want de teller geeft niks meer aan ;D)Maar je moet er makkelijk 2 fietsen in kunnen krijgen bij jou,we zijn met hemelvaart een lang weekend weg geweest en toen moest ik noodgedwongen met een 106 maar alles wat mee moest kon erin. 8) 8)

Greetz Roadkill

Gast

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Gast » di jun 22, 2004 6:12 pm

pug 106 niet harder dan 140?! ???
welk jaar en welke motorinhoud heb je dan?
als je een 1.1 heb dan zou het kunnen maar lijkt me niet toch?

Ik heb zelf een fase II
1.6 16v GTi
en dat loopt zon 215/220 standaard 8)

groeten robert

Gebruikersavatar
jojo
Berichten:4092
Lid geworden op:ma feb 03, 2003 5:55 pm
Locatie:Groningen

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door jojo » di jun 22, 2004 6:24 pm

In een panda krijg je nog met gemak 2 bikes en bagage, dan past 106 helemaal wel ;)

Gebruikersavatar
Zane!
Berichten:4842
Lid geworden op:zo jul 08, 2001 7:37 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Zane! » di jun 22, 2004 7:12 pm

yes, die dodge incl viperblok... daar rijdt er 1 van in enschede rond, tis serieus waar net n vliegtuig en op de motorkap die luchtgleuf, daar kan de postbode walvissen door bezorgen ;D

zane

Space Man Spiff
Berichten:834
Lid geworden op:di apr 01, 2003 4:29 pm
Locatie:Mount Sint Annen

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Space Man Spiff » di jun 22, 2004 11:30 pm

die dodge op vorige blz is die nie mee viperblok. een viper heeft een V10 geen V8en nog zoveel meer liter ;D

Giedo
Berichten:901
Lid geworden op:zo mei 05, 2002 12:47 am
Locatie:Boekel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Giedo » wo jun 23, 2004 9:13 am

Hoe dan ook het blijft een machtige bak met 345 pk, de neus is 1,5 meter hoog 8)

Giedo
Berichten:901
Lid geworden op:zo mei 05, 2002 12:47 am
Locatie:Boekel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Giedo » wo jun 23, 2004 9:16 am

jojo schreef:
In een panda krijg je nog met gemak 2 bikes en bagage, dan past 106 helemaal wel ;)

Panda"s zijn ongemerkt kleine ruimtewonders, dat was begin jaren negentig ons vervoer voor de bike vakanties richting de ardennen. Campeerspullen, bagage en 2 bikes in een panda 750 8) Heuvelop haalde vrachtwagens ons in :P

Gebruikersavatar
Zane!
Berichten:4842
Lid geworden op:zo jul 08, 2001 7:37 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Zane! » wo jun 23, 2004 9:38 am

Afbeelding

deze bedoelde ik iig ;D

zane

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » wo jun 23, 2004 9:46 am

Jij hebt hem gezien en gehoord dus jij kan t weten uiteraard!

Ik wist niet dat ze hem in productie hadden genomen, laat staan dat er 1 naar NL gekomen was.

Dacht dat ze er maar een paar van hadden gemaakt voor een Nascar/IRl race oid als promo!
Dacht dat t chassis de pk"s/koppel niet aan kon.

Maar Zane maak maar eens een foto, met motorkap open aub ;D

Giedo
Berichten:901
Lid geworden op:zo mei 05, 2002 12:47 am
Locatie:Boekel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Giedo » wo jun 23, 2004 10:25 am

Afbeelding
;D
No truck comes close to this in terms of ultimate performance. How could they? No one else sports a class-obliterating 500 horsepower and 525 lb.-ft. of torque. And none of those "toy" trucks can even think about topping 150 mph or reaching 60 mph in just over 5 seconds.

The Ram SRT-10"s mayhem-making ability is delivered courtesy of the highest displacement engine in a factory pickup truck-the same 8.3-liter V-10 that powers the Dodge Viper. The V-10"s horsepower rating easily surpasses all other pickups - not to mention virtually every production sports car in the world. Just check out its World Record setting run to see all the speedy details.

Afbeelding
Ram SRT-10 delivers some serious stopping power for a longer period of time thanks to four-wheel disc brakes with rear wheel antilock.

Afbeelding
Standard 22-inch aluminum wheels round out the capabilities of this awesome Ram. And P305/40R22 BSW performance tires help transfer all that power to the pavement.

http://www.dodge.com

Gewoon een productieauto... ;)

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » wo jun 23, 2004 10:42 am

I C, I C!

Hij is goed!!!

Giedo
Berichten:901
Lid geworden op:zo mei 05, 2002 12:47 am
Locatie:Boekel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Giedo » wo jun 23, 2004 10:56 am

En wereldsnelheids recordhouder voor productie pick up trucks....
Afbeelding

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » wo jun 23, 2004 11:09 am

[Johan Cruif mode]

Tja...maar das logisch!

;D

Gemini
Berichten:811
Lid geworden op:zo okt 27, 2002 9:15 pm
Locatie:Amersfoort

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Gemini » wo jun 23, 2004 1:30 pm

robertgtti schreef:
pug 106 niet harder dan 140?! ???
welk jaar en welke motorinhoud heb je dan?
als je een 1.1 heb dan zou het kunnen maar lijkt me niet toch?

Ik heb zelf een fase II
1.6 16v GTi
en dat loopt zon 215/220 standaard 8)

groeten robert


Tjaa.....

Heb een heeeeeele mooie heeeeeele kleine Fiat Cinquecento...
900 cc maar loopt wel 150 met 4 man d"r in!!!! (en dan nog niet eens berg af...)
En d"r passen trouwens ook makkelijk 3 fietsen in! (gewoon wielen d"r uit en stapelen!)

mzzls Gemini

Giedo
Berichten:901
Lid geworden op:zo mei 05, 2002 12:47 am
Locatie:Boekel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Giedo » wo jun 23, 2004 2:57 pm

Dat is het vaak met die kleine hoekige auto"s ze zijn heel praktisch van vorm. Ik had een nissan Micra (hoekig model) Dat ding was ideaal, kon alles in tot complete boekenkasten aan toe!! En nu heb ik een gladde afgeronde jap... "t Is passen en meten bij elke vakantie of dagje biken...

O"ja, voor de pick up liefhebbers hiero... www.trucktrend.com !!

koenstantijn
Berichten:169
Lid geworden op:ma aug 11, 2003 4:54 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door koenstantijn » wo jun 23, 2004 3:34 pm

vind mijn auto al niet tegen vallen 180 nipt met 4 man dr in en dat voor een opel astra 5 deurs hatchback met n 1.6i uit 92 (das net voor het vernieuwde model)
volgens specificatie een top van 170 :D

Greetzz Koenie enne 225 met n mercedes voelt iets lekkerder :D

roadkill
Berichten:481
Lid geworden op:do sep 04, 2003 7:38 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door roadkill » wo jun 23, 2004 5:29 pm

Ik heb geen 106 heb een peug partner 1.8 d :dat houd in de stroomlijn van een flatgebouw en net een pk-tje of 49 geloof ik!
Maar goed aan de andere kant 10 euri per maand aan houderschap belasting,en 160 euri p/j aan verzekering(best fijn grijs rijden)

Greetz Roadkill: ok geen mega prestaties maar wel geld overhouden voor de fietsen!!!!

Gebruikersavatar
KoeniE
Berichten:2673
Lid geworden op:ma jan 01, 2001 12:00 am

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door KoeniE » wo jun 23, 2004 5:31 pm

Er is hier maar 1 KoeniE en dat ben ik ! enne ik rij VW T4 met 102 PK ! 180 met een bus van 2,5t !

Burnout maken lukt er ook mee ;D

Gast

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Gast » wo jun 23, 2004 8:08 pm

Tjaa.....
Heb een heeeeeele mooie heeeeeele kleine Fiat Cinquecento...
900 cc maar loopt wel 150 met 4 man d"r in!!!! (en dan nog niet eens berg af...)
En d"r passen trouwens ook makkelijk 3 fietsen in! (gewoon wielen d"r uit en stapelen!)

mzzls Gemini


Eej Gemini ,
ik weet dat motorinhoud niet uit HOEFT te maken hoor,
mijn daihatsu charade GTti had namelijk een 993 cc 3-cylinder turboblokje.
Die auto liep standaard ong 180/190 km/u,
ik had er alleen een dumpvalve en een andere uitlaat onder zitten maar dit terzijde, de 0-100 ging net boven de 8 seconden en voor een auto met niet eens 1 liter motorinhoud is dit toch vrij snel lijkt me.

de reden dat ik vroeg naar zijn motorinhoud is omdat ik zelf ook een pug 106 1.4 sport gehad heb, en deze gewoonweg niet snel zijn vandaar dus mijn vraag.

niet om kleine autotjes af te kraken hoor , ;)

groeten robert


Gebruikersavatar
Ghostdog - X
Berichten:991
Lid geworden op:wo aug 29, 2001 6:31 pm
Contacteer:

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Ghostdog - X » do jun 24, 2004 8:03 am

ff totdat de nieuwe RS6 uitkomt moeten we het hier maar mee doen ;D

van Autoweek.nl
De Duitse tuner Abt heeft de AS400 Abt Sportsline ontwikkeld, een wel heel snelle versie van de A4 Avant. Met 400 pk haalt hij nét geen 290 km/h en accelereert hij in 4,7 seconden naar 100 km/h.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » do jun 24, 2004 9:24 am

robertgtti schreef:
Eej Gemini ,
ik weet dat motorinhoud niet uit HOEFT te maken hoor,
mijn daihatsu charade GTti had namelijk een 993 cc 3-cylinder turboblokje.
Die auto liep standaard ong 180/190 km/u,
ik had er alleen een dumpvalve en een andere uitlaat onder zitten maar dit terzijde, de 0-100 ging net boven de 8 seconden en voor een auto met niet eens 1 liter motorinhoud is dit toch vrij snel lijkt me.

de reden dat ik vroeg naar zijn motorinhoud is omdat ik zelf ook een pug 106 1.4 sport gehad heb, en deze gewoonweg niet snel zijn vandaar dus mijn vraag.

niet om kleine autotjes af te kraken hoor , ;)

groeten robert


Jah daar noem je ook wat he! A een gtti is altijd al best snel. En t is een turboblok(je) he is veel mee mogelijk!

Gesloten