Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Moderator:Beheerders
fotos plaatsen wil nog niet echt lukken,
maar ik rijd een peugeot 106 gti uit 2001.
past volgens mij niet echt een fiets in maar het gaat wel aardig vooruit ;D
groeten robert
maar ik rijd een peugeot 106 gti uit 2001.
past volgens mij niet echt een fiets in maar het gaat wel aardig vooruit ;D
groeten robert
Mwa bank plat en wielen uit de fiets,past ie perfect!!!En anders een twinnyload achterop he.......

geplaatst door: roadkill geplaatst op: 21 Juni 2004, 20:27:03
Mwa bank plat en wielen uit de fiets,past ie perfect!!!En anders een twinnyload achterop he.......
hm twinnyload ding komt op je trekhaak toch?
heb een kanariepietjesgelegeile pug 106 gti en dan moet er een trekhaak op
Barbaar!!!! >:(
nee dat gebeurt niet, maar de banken plat kan ik wel proberen
groeten robert
hm twinnyload ding komt op je trekhaak toch?
heb een kanariepietjesgelegeile pug 106 gti en dan moet er een trekhaak op

Barbaar!!!! >:(
nee dat gebeurt niet, maar de banken plat kan ik wel proberen
groeten robert
Ik kreeg 2 atb"s plus bagage voor een week en reserve onderdelen achterin mn niet al te ruime Honda Visstick. Beetje creatief zijn!! Wielen en zadels eruit , bikes rechtop achter de stoelen zodat de voorvork tussen de achterbank en de voorstoel valt. Wielen tussen bike en zijkant van de auto en de bagage in het midden... Kostte even wat moeite maar je hebt zicht naar achteren en je bikes zitten tenminste in je auto.
@ robertgti ik heb zelf een witte peug,maar daar gaan de fietsen een stuk makkelijker inals ik de voorwielen eruithaal en bij 2 ook de achterwielen passen er zelfs 8 in!!! Dus ik hoef ook niet meer met een twinnyload te rijden,nadeel van mijn peug gek veel harder dan 130-140 gaat ie niet(al weet ik dat nu niet zeker want de teller geeft niks meer aan ;D)Maar je moet er makkelijk 2 fietsen in kunnen krijgen bij jou,we zijn met hemelvaart een lang weekend weg geweest en toen moest ik noodgedwongen met een 106 maar alles wat mee moest kon erin.
Greetz Roadkill

Greetz Roadkill
pug 106 niet harder dan 140?! ???
welk jaar en welke motorinhoud heb je dan?
als je een 1.1 heb dan zou het kunnen maar lijkt me niet toch?
Ik heb zelf een fase II
1.6 16v GTi
en dat loopt zon 215/220 standaard
groeten robert
Ik heb zelf een fase II
1.6 16v GTi
en dat loopt zon 215/220 standaard

groeten robert
In een panda krijg je nog met gemak 2 bikes en bagage, dan past 106 helemaal wel

yes, die dodge incl viperblok... daar rijdt er 1 van in enschede rond, tis serieus waar net n vliegtuig en op de motorkap die luchtgleuf, daar kan de postbode walvissen door bezorgen ;D
zane
zane
-
die dodge op vorige blz is die nie mee viperblok. een viper heeft een V10 geen V8en nog zoveel meer liter ;D
Hoe dan ook het blijft een machtige bak met 345 pk, de neus is 1,5 meter hoog

jojo schreef:
In een panda krijg je nog met gemak 2 bikes en bagage, dan past 106 helemaal wel![]()
Panda"s zijn ongemerkt kleine ruimtewonders, dat was begin jaren negentig ons vervoer voor de bike vakanties richting de ardennen. Campeerspullen, bagage en 2 bikes in een panda 750

deze bedoelde ik iig ;D
zane
Jij hebt hem gezien en gehoord dus jij kan t weten uiteraard!
Ik wist niet dat ze hem in productie hadden genomen, laat staan dat er 1 naar NL gekomen was.
Dacht dat ze er maar een paar van hadden gemaakt voor een Nascar/IRl race oid als promo!
Dacht dat t chassis de pk"s/koppel niet aan kon.
Maar Zane maak maar eens een foto, met motorkap open aub ;D
Ik wist niet dat ze hem in productie hadden genomen, laat staan dat er 1 naar NL gekomen was.
Dacht dat ze er maar een paar van hadden gemaakt voor een Nascar/IRl race oid als promo!
Dacht dat t chassis de pk"s/koppel niet aan kon.
Maar Zane maak maar eens een foto, met motorkap open aub ;D

;D
No truck comes close to this in terms of ultimate performance. How could they? No one else sports a class-obliterating 500 horsepower and 525 lb.-ft. of torque. And none of those "toy" trucks can even think about topping 150 mph or reaching 60 mph in just over 5 seconds.
The Ram SRT-10"s mayhem-making ability is delivered courtesy of the highest displacement engine in a factory pickup truck-the same 8.3-liter V-10 that powers the Dodge Viper. The V-10"s horsepower rating easily surpasses all other pickups - not to mention virtually every production sports car in the world. Just check out its World Record setting run to see all the speedy details.

Ram SRT-10 delivers some serious stopping power for a longer period of time thanks to four-wheel disc brakes with rear wheel antilock.

Standard 22-inch aluminum wheels round out the capabilities of this awesome Ram. And P305/40R22 BSW performance tires help transfer all that power to the pavement.
http://www.dodge.com
Gewoon een productieauto...

I C, I C!
Hij is goed!!!
Hij is goed!!!
En wereldsnelheids recordhouder voor productie pick up trucks....

[Johan Cruif mode]
Tja...maar das logisch!
;D
Tja...maar das logisch!
;D
robertgtti schreef:
pug 106 niet harder dan 140?! ???
Ik heb zelf een fase II
1.6 16v GTi
en dat loopt zon 215/220 standaard![]()
groeten robert
Tjaa.....
Heb een heeeeeele mooie heeeeeele kleine Fiat Cinquecento...
900 cc maar loopt wel 150 met 4 man d"r in!!!! (en dan nog niet eens berg af...)
En d"r passen trouwens ook makkelijk 3 fietsen in! (gewoon wielen d"r uit en stapelen!)
mzzls Gemini
Dat is het vaak met die kleine hoekige auto"s ze zijn heel praktisch van vorm. Ik had een nissan Micra (hoekig model) Dat ding was ideaal, kon alles in tot complete boekenkasten aan toe!! En nu heb ik een gladde afgeronde jap... "t Is passen en meten bij elke vakantie of dagje biken...
O"ja, voor de pick up liefhebbers hiero... www.trucktrend.com !!
O"ja, voor de pick up liefhebbers hiero... www.trucktrend.com !!
-
vind mijn auto al niet tegen vallen 180 nipt met 4 man dr in en dat voor een opel astra 5 deurs hatchback met n 1.6i uit 92 (das net voor het vernieuwde model)
volgens specificatie een top van 170
Greetzz Koenie enne 225 met n mercedes voelt iets lekkerder
volgens specificatie een top van 170

Greetzz Koenie enne 225 met n mercedes voelt iets lekkerder

Ik heb geen 106 heb een peug partner 1.8 d :dat houd in de stroomlijn van een flatgebouw en net een pk-tje of 49 geloof ik!
Maar goed aan de andere kant 10 euri per maand aan houderschap belasting,en 160 euri p/j aan verzekering(best fijn grijs rijden)
Greetz Roadkill: ok geen mega prestaties maar wel geld overhouden voor de fietsen!!!!
Maar goed aan de andere kant 10 euri per maand aan houderschap belasting,en 160 euri p/j aan verzekering(best fijn grijs rijden)
Greetz Roadkill: ok geen mega prestaties maar wel geld overhouden voor de fietsen!!!!
Er is hier maar 1 KoeniE en dat ben ik ! enne ik rij VW T4 met 102 PK ! 180 met een bus van 2,5t !
Burnout maken lukt er ook mee ;D
Burnout maken lukt er ook mee ;D
Tjaa.....
900 cc maar loopt wel 150 met 4 man d"r in!!!! (en dan nog niet eens berg af...)
En d"r passen trouwens ook makkelijk 3 fietsen in! (gewoon wielen d"r uit en stapelen!)
mzzls Gemini
Eej Gemini ,
ik weet dat motorinhoud niet uit HOEFT te maken hoor,
mijn daihatsu charade GTti had namelijk een 993 cc 3-cylinder turboblokje.
Die auto liep standaard ong 180/190 km/u,
ik had er alleen een dumpvalve en een andere uitlaat onder zitten maar dit terzijde, de 0-100 ging net boven de 8 seconden en voor een auto met niet eens 1 liter motorinhoud is dit toch vrij snel lijkt me.
de reden dat ik vroeg naar zijn motorinhoud is omdat ik zelf ook een pug 106 1.4 sport gehad heb, en deze gewoonweg niet snel zijn vandaar dus mijn vraag.
niet om kleine autotjes af te kraken hoor ,
groeten robert
mzzls Gemini
Eej Gemini ,
ik had er alleen een dumpvalve en een andere uitlaat onder zitten maar dit terzijde, de 0-100 ging net boven de 8 seconden en voor een auto met niet eens 1 liter motorinhoud is dit toch vrij snel lijkt me.
de reden dat ik vroeg naar zijn motorinhoud is omdat ik zelf ook een pug 106 1.4 sport gehad heb, en deze gewoonweg niet snel zijn vandaar dus mijn vraag.
niet om kleine autotjes af te kraken hoor ,

groeten robert
- Ghostdog - X
- Contacteer:
ff totdat de nieuwe RS6 uitkomt moeten we het hier maar mee doen ;D
van Autoweek.nl
De Duitse tuner Abt heeft de AS400 Abt Sportsline ontwikkeld, een wel heel snelle versie van de A4 Avant. Met 400 pk haalt hij nét geen 290 km/h en accelereert hij in 4,7 seconden naar 100 km/h.
van Autoweek.nl
De Duitse tuner Abt heeft de AS400 Abt Sportsline ontwikkeld, een wel heel snelle versie van de A4 Avant. Met 400 pk haalt hij nét geen 290 km/h en accelereert hij in 4,7 seconden naar 100 km/h.

robertgtti schreef:
Eej Gemini ,
niet om kleine autotjes af te kraken hoor ,![]()
groeten robert
Jah daar noem je ook wat he! A een gtti is altijd al best snel. En t is een turboblok(je) he is veel mee mogelijk!