Goh ik word overtuigd door al die sterke argumenten! Damn, ik vind dat we echt stellin moeten nemen... ik boijcot vanaf nu ook de Griekse IJ - zo dicht bij Turkije, kan nooit veel beter zijn. IJes, dat zal ze leren!
Wat een triets gel*l van sommigen zeg, als het aan jullie had gelegen hadden we nog niet eens gekruid eten uitgevonden volgens mij...
Re:turkse letters in het alfabet?
Moderator:Beheerders
Dat nederlanders niet integreren in sommige landen zal wel komen omdat ze daar gewoon komen om te werken, waarschijnlijk zoals iedereen gewoon bijdragen aan de economie en geen rotzooi schoppen..
Ik weet niet hoe het gesteld was met de integratie van mensen uit china (je hebt overal een "Chinees", als in restaurant dus) met de taal enzo. Maar heb je daar ooit iemand over horen klagen?
Misschien zit hem daar ook het verschil in, respect eisen en respect verdienen..
Ik weet niet hoe het gesteld was met de integratie van mensen uit china (je hebt overal een "Chinees", als in restaurant dus) met de taal enzo. Maar heb je daar ooit iemand over horen klagen?
Misschien zit hem daar ook het verschil in, respect eisen en respect verdienen..
-
- Forumbeheerder
OK
We gaan t nooit allemaal eens worden. Maar nu heeft iedereen toch al zijn mening kunnen ventileren?
Hou t erop dat t ni in t alfabet komt maar wel op de toetsenborden van de ambtenarij.
Kunnen we afsluiten vóór er met modder gegooid wordt?
éénmaal.......
BF
We gaan t nooit allemaal eens worden. Maar nu heeft iedereen toch al zijn mening kunnen ventileren?
Hou t erop dat t ni in t alfabet komt maar wel op de toetsenborden van de ambtenarij.
Kunnen we afsluiten vóór er met modder gegooid wordt?
éénmaal.......
BF
...andermaal!
En ik heb toch een turk, en gijlie niet !
hoewel "ik", soms is zij ook van Strad Sastard.
hoewel "ik", soms is zij ook van Strad Sastard.