Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
TheBigLjeweetwel
Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door TheBigLjeweetwel » vr dec 31, 2004 1:05 pm

http://www.rsportscars.com/eng/video.asp

Goede chrashvideos en andere idioote acties... zoals een motor van een Ferrari456 opblazen. :P hheehe
. Door het oog van de naald kruipen, als er een 206 net naast je chrashed. :o

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » vr dec 31, 2004 4:01 pm

In navolging van D"n Helle"s foto"s!!!

http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... 0S281%20SC


;D ;D

Gebruikersavatar
Mathijs
Berichten:1591
Lid geworden op:di aug 13, 2002 7:12 pm
Locatie:Hengelo

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Mathijs » vr dec 31, 2004 4:05 pm

Wurr, die is gaaf!!!!


Die gast in die 206 kan niet rijden, wat een uil!

Gebruikersavatar
Xircuit
Berichten:3504
Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
Contacteer:

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Xircuit » wo jan 05, 2005 9:04 pm

Batti-boy is back!

Afbeelding

Afbeelding

-500 horsepowers
-0/60 in under 4 seconds
-Wanna play!?


rrrrrr....!

Gebruikersavatar
Sven
Berichten:7658
Lid geworden op:wo mei 15, 2002 7:57 pm
Locatie:Sittard

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sven » do jan 06, 2005 2:52 pm

Ook wel leuk voor op de oprit...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TheBigLjeweetwel

Tis dat ik me verveel, anders zat ik hier niet.

Bericht door TheBigLjeweetwel » do jan 06, 2005 4:53 pm

Bah nee man, tis veel beter..

:P

[QUOTE=Hello Kitty]2006 Corvette Z06

LS7 7.0-liter V-8 (the displacement works out to 427 cubic inches) reportedly churns out 500 horsepower.

The ultimate "Vette also will be fitted with wider tires and larger Brembo brakes.

Body modifications include a high-rise hood, deep side skirts and cooling ducts ahead of the rear wheels.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

The 2006 Z06 is constructed around a perimeter-style frame just like other Corvettes, but the main rails beneath it are hydroformed out of aluminum instead of steel. The front engine cradle on the street car is made of lightweight and robust magnesium. And where the final year of the old Z06 included a carbon-fiber hood largely for commemorative-edition fanfare, the new Z06 takes advantage of that exercise by including carbon-fiber front fenders and wheelhouses plus sheet-carbon floorboards surrounding the model"s traditional balsa-wood core. There"s a lightweight, non-removable magnesium roof panel that simultaneously lower the Cg and greatly increases rigidity. And despite the addition of numerous beefier, heavier performance components such as larger brakes, heavier antiroll bars, and wider wheels, the 2006 Z06 weighs nearly 50 pounds less than the standard C6 (or some 3130 total) thanks to the extensive use of advanced chassis and body materials.

On the outside, the Z06 body includes several visual updates to separate this FIA stalking horse from the cooking C6. The more obvious changes include a central hood intake, flared wheelarches stretching a full three inches wider than standard, cooling ducts for the rear brakes, stouter front-fender vents, and reworked nose and tail caps. It"s a relatively short list of differences, but the changes are substantial enough to ensure that the new Z06 stands out even more than the much loved C5 version. On the inside, unique lighter, grippier leather seats are joined by a smaller and much more attractive three-spoke wheel, standard HUD and air conditioning, and reduced sound insulation.

Still, like its predecessor, the majority of the upgrades have taken place underneath, starting as always in the engine compartment. Followers of the C5R racing effort are well aware of that car"s potent powerplant, a bored-and-stroked interpretation of the familiar Gen-III V8. With a huge 4.125-inch bore and four-inch stroke giving a Rat-sized 427 inches of displacement, the "smallblock" designation was somewhat of a misnomer for that engine, even though it retained the same external dimensions as its LS1/LS6 forebears.

bladie bladie bla.....

Afbeelding


Dikke Zane kar. :D

Gebruikersavatar
Pimiento
Berichten:1276
Lid geworden op:do okt 24, 2002 7:57 pm
Locatie:Duiven

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Pimiento » do jan 06, 2005 7:03 pm


Gebruikersavatar
Sven
Berichten:7658
Lid geworden op:wo mei 15, 2002 7:57 pm
Locatie:Sittard

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sven » do jan 06, 2005 8:08 pm

Pimiento schreef:
Ow man, I love japan!



Copy that... Die Jappen zijn zwaar gestoord qua tunen...
Ik ben nog steeds op zoek naar dat ene filmpje waar zo"n soort bak over een vliegveldstrip met dik 300 raast, en waar de motorkap bol wordt geblazen door alle kracht eronder...

flippie flink
Berichten:851
Lid geworden op:ma apr 14, 2003 9:03 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door flippie flink » do jan 06, 2005 8:38 pm

[quote="D"n Helle"]
[
Pimiento schreef:
Ow man, I love japan!



Copy that... Die Jappen zijn zwaar gestoord qua tunen...
Ik ben nog steeds op zoek naar dat ene filmpje waar zo"n soort bak over een vliegveldstrip met dik 300 raast, en waar de motorkap bol wordt geblazen door alle kracht eronder...

[/quote]


exvitermini

Gebruikersavatar
Sven
Berichten:7658
Lid geworden op:wo mei 15, 2002 7:57 pm
Locatie:Sittard

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sven » do jan 06, 2005 8:45 pm

U are tha man... Bedankt...

Gebruikersavatar
k@tze
Berichten:2688
Lid geworden op:zo jul 08, 2001 6:00 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door k@tze » do jan 06, 2005 9:22 pm

Afbeelding

:o :o :o :o :o :o :o :o

nog een

en nog een

een echte DP wagen!!!

TheBigLjeweetwel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door TheBigLjeweetwel » do jan 06, 2005 10:24 pm

Wat een patserkar. :? Ze kunnen er beter een laadbak in maken, kan je er tenminste nog veel fietsen in kwijt. Zonder ze te moeten demonteren.
:?

Afbeelding

Deze Saleen schijnt elke sportwagen rauw te lusten. :P

Gebruikersavatar
Mathijs
Berichten:1591
Lid geworden op:di aug 13, 2002 7:12 pm
Locatie:Hengelo

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Mathijs » vr jan 07, 2005 9:51 pm

Nou, die Saleen blinkt ook niet echt uit in functionaliteit. Dan heb ik liever de oervader van de Range Stormer. De LandRover Defender (130 CrewCab).

Gebruikersavatar
dobbel our zero
Berichten:1210
Lid geworden op:wo mar 12, 2003 10:18 am
Locatie:Rotterdam

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door dobbel our zero » za jan 08, 2005 1:34 am

met een gewone range rover ben ik ook wel tevreden te stellen :)
Afbeelding

en met een aangepaste touareg ook wel

Afbeelding

EL PERRO
Berichten:587
Lid geworden op:do sep 25, 2003 9:50 am

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door EL PERRO » za jan 08, 2005 1:36 pm

Ik heb zelf een Land Rover Defender, vind dat persoonllijk meer nen otto veur den biker dan al dat blinkende spul hier hoor! Fiets, al dan niet vuil in de bak, tent op het dak....

Gebruikersavatar
dobbel our zero
Berichten:1210
Lid geworden op:wo mar 12, 2003 10:18 am
Locatie:Rotterdam

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door dobbel our zero » za jan 08, 2005 3:50 pm

vind alleen een landrover niet echt relaxt rijden op de snelweg


Gebruikersavatar
Mathijs
Berichten:1591
Lid geworden op:di aug 13, 2002 7:12 pm
Locatie:Hengelo

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Mathijs » za jan 08, 2005 7:58 pm

Neej ok, op de snelweg is een LaRo niet echt optimaal. Dan is een RangeRover beter, maar diaar smijt je niet zomaar de bikes achterin.

Ook vet trouwens:
VW Transporter 4x4
Afbeelding

IMHO de ideale bike auto:
Mitsubishi L200. Bikes achterin mieteren, en karren maar. En volgens mij ook redelijk snelweg proof (correct me if i"m wrong).
Afbeelding

MaxDamage
Berichten:80
Lid geworden op:zo okt 12, 2003 5:07 pm

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door MaxDamage » za jan 08, 2005 8:29 pm

Damn! Wat een schade kan zo"n hert aanrichten. Mensen die niet zo goed tegen bloed kunnen moeten maar niet klikken. ;D

http://degeinigekoe.nl/modules.php?name ... le&sid=222

Gebruikersavatar
doubleK
Berichten:413
Lid geworden op:wo apr 21, 2004 8:37 pm
Locatie:de andere kant van de oceaan

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door doubleK » za jan 08, 2005 8:31 pm

Mathijs schreef:
IMHO de ideale bike auto:
Mitsubishi L200. Bikes achterin mieteren, en karren maar. En volgens mij ook redelijk snelweg proof (correct me if i"m wrong).
Afbeelding


l200 is idd goede bike auto, en op de autobahn kom je nog aardig mee ook :)

Gebruikersavatar
Mathijs
Berichten:1591
Lid geworden op:di aug 13, 2002 7:12 pm
Locatie:Hengelo

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Mathijs » za jan 08, 2005 10:02 pm

MaxDamage schreef:
Damn! Wat een schade kan zo"n hert aanrichten. Mensen die niet zo goed tegen bloed kunnen moeten maar niet klikken. ;D

http://degeinigekoe.nl/modules.php?name ... le&sid=222


Ai, de bestuurder mag wel ff onder de douche!

---------------------------------------------------------------------
Toch wel een van de coolste auto"s van Citroen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ghostdog - X
Berichten:991
Lid geworden op:wo aug 29, 2001 6:31 pm
Contacteer:

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Ghostdog - X » zo jan 09, 2005 12:23 am

Ik vind deze ook wel tof :-)

http://www.seriouswheels.com/top-2000-H ... pt-Car.htm

Afbeelding

en als we dan toch bezig zijn. Dit is mijn dream car, de "70 Ford Ranchero

Afbeelding

Gebruikersavatar
Sven
Berichten:7658
Lid geworden op:wo mei 15, 2002 7:57 pm
Locatie:Sittard

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sven » zo jan 09, 2005 9:14 pm

W000000t!!!

Een nieuwe marokaanse productie: Laraki. En of ie Stylish is...
Laraki Abdeslam studeerde autodesign in London en startte met familiekapitaal zijn eigen sportautomerk. De Laraki Fulgara is daarvan het resultaat. De Fulgara is bloedsnel en exclusief.

Marokko is niet bepaald een land waarvan je verwacht dat er een sportautomerk vandaan komt. Marokko wordt meer geassocieerd met ruige woestijn en dikke terreinwagens. Toch zag de Marokkaan Laraki Abdeslam na zijn studie autodesign brood in een sportautomerk in zijn land. Daarom is hij met familiekapitaal aan de slag gegaan en in de Laraki Fulgara ontstaan. In Casablanca loopt de Fulgara van de band.

De Fulgara werd als conceptcar gepresenteerd tijdens de Salon van Genève in 2002. Een jaar later stond het productiemodel van de Fulgara in Genève in de spotlights. Het onderstel is grotendeels gebaseerd op de Lamborghini Diablo en de motor is afkomstig van Mercedes-AMG. De V8 levert een vermogen van 600 pk en maakt het mogelijk om binnen 3,8 seconden naar 100 km/h te sprinten.

Abdeslam Laraki heeft de Fulgara geheel naar eigen creativiteit ontworpen. De sportauto straalt één brok geweld uit. Met name de achterkant met de verticaal boven elkaar geplaatste uitlaatpijpen is erg dik. De deuren scharnieren omhoog en een blik in de cockpit geeft je het gevoel van eenvoud maar tegelijk ook van luxe. De materialen zijn van een hoge kwaliteit.

Motorinhoud
6.0 liter

Aantal cilinders
8

Aantal kleppen per cilinder
4

Vermogen
600 pk @ ... tpm

Koppel
750Nm @ ...tpm

Prestaties
Acceleratie 0-100 km/h
3,7 sec

Topsnelheid
330 km/h

Leeg gewicht
1350 kg


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Check die achterkant...
Ik vind em errug geslaagd!!

Gebruikersavatar
Faxmulder
Berichten:3156
Lid geworden op:zo nov 23, 2003 4:07 pm
Locatie:Lake District (UK)

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Faxmulder » zo jan 09, 2005 9:31 pm

NICE!!!

Maar die versnellingspook???? :o ::) :?

Sir Gonz Lays
Berichten:1104
Lid geworden op:di jun 03, 2003 3:30 pm
Locatie:DH

Re:Den ootoo van den biker, deel IV

Bericht door Sir Gonz Lays » di jan 11, 2005 1:23 pm

nee jongens, jullie snappen er helemaal niks van met al die nieuwe tupperware bagnoles...

beter neem je een "echte" wage, die iets uitstraalt....

SABOTAGE!!!!!

mijn favoriet:Afbeelding


donuts, cappucino, bretels, ray bans...


Gesloten