mijn fiets is gejat!!
Moderator:Beheerders
-
Van haat gaat de wereld naar de klote...................................
Re:mijn fiets is gejat!!
........pervert schreef:
Daar heb je een punt!
Een stuk of 35 zelfs!
- dobbel our zero
maar verder geen andere onderdelen ofzo?
Ruud schreef:
[........pervert schreef:
Daar heb je een punt!
Een stuk of 35 zelfs!
Haat is sneu..........
Ik bedoel je schiet er niets mee op en daarbij komt nog eens: je hebt er maar een iemand mee en dat is jezelf.
Ik wil niet te serieus worden maar ga nu toch even een betoog houden:
Het is puur perceptie. Mijn vader heeft een tuinbouwbedrijf en daar werken:
1 Kaapverdiaan
3 Marokkanen
2 Nederlanders
Soms wat Polen
m"n vader, moeder en broer
En we hebben een Turks loonbedrijf
Ohja m"n broer heeft een Chinese vriendin.
Daarnaast ben ik bijna iedere dag in Rotterdam en meestal niet op de fijnste plaatsen. Je kan dus wel stellen dat ik bijna iedere cultuur wel ken en dus ook ieder soort mens. Enfucko"s haat is echt triest, als ik alleen al naar m"n vaders bedrijf kijk: één Nederland (15 in dienst) voelt zich iets ( ???) aangedaan en gaat naar de FNV (blijkt hij goed behandeld te worden en is zijn klacht bij de FNV dus onterecht) andere Nederlanders (5 jaar in dienst): zo sloom als dikke stront en totaal niet gemotiveerd en niet collegiaal.
Kaapverdiaan: 13 jaar in dienst altijd lachen en altijd vrolijk heeft mij Spaans geleerd en kan werken als de beste.
Marokanen: We hebben er twee en we mogen in onze handen klappen met deze jongens. Ze werken als de beste, zijn nooit ziek, en zijn al >15 jaar in dienst.
Turken: loonbedrijf, maar ik zie ze altijd rennen en als er overwerk is, krijgen hun dat en niet de Nederlanders. Niet omdat we aan positieve discriminatie doen maar iedereen als gelijke zien en hun gewoonweg beter werken.
Ik zie heel veel gebeuren op straat in Rotterdam en in de zomer is dat erger dan in de winter. Als ik iets zie: schouders ophalen en denken hij word wel volwassen.
Wij behandelen iedereen hetzelfde en zien ook in dat iedere cultuur anders is. Dat moet ook gerespecteerd worden. Als de Moslims die bij ons werken aan de Ramadan doen, willen ze geen pauze houden en geen overuren maken. Pauze moeten ze van ons houden, geen pauze is niet gezond. Geen overuren mag (standaard werkweek is bij ons 50 uur). Pauze mag korter waardoor ze eerder naar huis kunnen en later mogen beginnen. Als er maar over gepraat wordt.
De kracht van het hele verhaal schuilt in een woord: Empathie (zoek dat maar op in het woordenboek).
Ik begrijp rascisten wel (empathie) en ik vind het sneu voor jullie dat je niet door de af en toe wat roestige buitenkant kunnen kijken om nou gewoon eens te zien wie die andere mens is. Ik heb al eens gezegt dat de Koran en de Bijbel dezelfde verhaallijn hebben en dat we eigenlijk in hetzelfde geloven en er dus vooral andere namen aan geven (het is de taal hé), en er andere normen en waarden op na houden. Ik zie de wereld echt niet door een roze bril ofzo (sterker nog) maar als ik een betoging in Irak zie, denk ik die mensen zijn veel emotioneler dan ons. Anderen zijn het misschien als primitief gedrag.
Je zou juist naar het echte kwaad moeten kijken, want dat zijn toch echt de onderdrukkers die anderen een mening willen opdringen en beperkingen inlassen voor bepaalde rassen. Daar waren de Nederlanders ook heel goed in, ooit. Er zijn natuurlijk wel problemen, lees de krant maar. Waar het allemaal omgaat is macht en als je andere rassen je macht gaat opleggen, gaat dat een keertje fout. Je ziet het gebeuren met Moslimjongeren die erg kort worden gehouden door (macht) ouders. De jongeren kunnen zich vaak geen houding aannemen. Als je nagaat, zo lang zijn de allochtonen hier nog niet. Niet als je de geschiedenis erop naslaat van andere problemen in de wereld die vooral door tijd opgelost kunnen worden. Als we maar niet als blinde mogolen met kwade vingers naar andere wijst. Want:als je met een vinger naar een ander wijst, wijzen er vier naar jezelf [sub]kijk maar eens goed naar je hand als je wijst[/sub]
I"ll rest my case
-
Splinter schreef:
[Ruud schreef:
[........pervert schreef:
Daar heb je een punt!
Een stuk of 35 zelfs!
Haat is sneu..........
Ik bedoel je schiet er niets mee op en daarbij komt nog eens: je hebt er maar een iemand mee en dat is jezelf.
Ik wil niet te serieus worden maar ga nu toch even een betoog houden:
Het is puur perceptie. Mijn vader heeft een tuinbouwbedrijf en daar werken:
1 Kaapverdiaan
3 Marokkanen
2 Nederlanders
Soms wat Polen
m"n vader, moeder en broer
En we hebben een Turks loonbedrijf
Ohja m"n broer heeft een Chinese vriendin.
Daarnaast ben ik bijna iedere dag in Rotterdam en meestal niet op de fijnste plaatsen. Je kan dus wel stellen dat ik bijna iedere cultuur wel ken en dus ook ieder soort mens. Enfucko"s haat is echt triest, als ik alleen al naar m"n vaders bedrijf kijk: één Nederland (15 in dienst) voelt zich iets ( ???) aangedaan en gaat naar de FNV (blijkt hij goed behandeld te worden en is zijn klacht bij de FNV dus onterecht) andere Nederlanders (5 jaar in dienst): zo sloom als dikke stront en totaal niet gemotiveerd en niet collegiaal.
Kaapverdiaan: 13 jaar in dienst altijd lachen en altijd vrolijk heeft mij Spaans geleerd en kan werken als de beste.
Marokanen: We hebben er twee en we mogen in onze handen klappen met deze jongens. Ze werken als de beste, zijn nooit ziek, en zijn al >15 jaar in dienst.
Turken: loonbedrijf, maar ik zie ze altijd rennen en als er overwerk is, krijgen hun dat en niet de Nederlanders. Niet omdat we aan positieve discriminatie doen maar iedereen als gelijke zien en hun gewoonweg beter werken.
Ik zie heel veel gebeuren op straat in Rotterdam en in de zomer is dat erger dan in de winter. Als ik iets zie: schouders ophalen en denken hij word wel volwassen.
Wij behandelen iedereen hetzelfde en zien ook in dat iedere cultuur anders is. Dat moet ook gerespecteerd worden. Als de Moslims die bij ons werken aan de Ramadan doen, willen ze geen pauze houden en geen overuren maken. Pauze moeten ze van ons houden, geen pauze is niet gezond. Geen overuren mag (standaard werkweek is bij ons 50 uur). Pauze mag korter waardoor ze eerder naar huis kunnen en later mogen beginnen. Als er maar over gepraat wordt.
De kracht van het hele verhaal schuilt in een woord: Empathie (zoek dat maar op in het woordenboek).
Ik begrijp rascisten wel (empathie) en ik vind het sneu voor jullie dat je niet door de af en toe wat roestige buitenkant kunnen kijken om nou gewoon eens te zien wie die andere mens is. Ik heb al eens gezegt dat de Koran en de Bijbel dezelfde verhaallijn hebben en dat we eigenlijk in hetzelfde geloven en er dus vooral andere namen aan geven (het is de taal hé), en er andere normen en waarden op na houden. Ik zie de wereld echt niet door een roze bril ofzo (sterker nog) maar als ik een betoging in Irak zie, denk ik die mensen zijn veel emotioneler dan ons. Anderen zijn het misschien als primitief gedrag.
Je zou juist naar het echte kwaad moeten kijken, want dat zijn toch echt de onderdrukkers die anderen een mening willen opdringen en beperkingen inlassen voor bepaalde rassen. Daar waren de Nederlanders ook heel goed in, ooit. Er zijn natuurlijk wel problemen, lees de krant maar. Waar het allemaal omgaat is macht en als je andere rassen je macht gaat opleggen, gaat dat een keertje fout. Je ziet het gebeuren met Moslimjongeren die erg kort worden gehouden door (macht) ouders. De jongeren kunnen zich vaak geen houding aannemen. Als je nagaat, zo lang zijn de allochtonen hier nog niet. Niet als je de geschiedenis erop naslaat van andere problemen in de wereld die vooral door tijd opgelost kunnen worden. Als we maar niet als blinde mogolen met kwade vingers naar andere wijst. Want:als je met een vinger naar een ander wijst, wijzen er vier naar jezelf [sub]kijk maar eens goed naar je hand als je wijst[/sub]
I"ll rest my case
hier ben ik het helemaal mee eens.
maar om terug te gaan naar waar het om ging als ik iemand met een p2 zie zal ik vragen (vriendelijk) of ik het frame nr even mag bekijken. ;D ;D ;D ;D ;D
greetz.
DudeHimself schreef:
enfucko en splinter jullie zijn alletwee even triest.
;D ;D Inderdaad. we hadden in plaats van nutteloze teksten typen ook een lekkere baco kunnen drinken, de hond uit kunnen laten, onze fiets nog eens kunnen oppoetsen, me bureau eindelijk eens kunnen opruimen, lekker in de kroeg hangen, hersenloze tv kunnen kijken, P2"s op framenrs kunnen controleren, lekker intiem met het vrouwtje kunnen zijn of ergens een feestje kunnen gatechrashen, ......, ......, .....
DudeHimself schreef:
Die mag je uitleggen, want de bekrompen hersenloze opmerking van enfucko vergelijken met een betoog waar aandacht aan is besteed en waar veel waarheid in zit vind ik nogal, euh, triest.
........pervert schreef:
He-le-maal mee eens.
helaas gaat de wereld ook kapot aan de oorzaak waar haat aan ten grondslag ligt.
In een vreedzame samenleving waar niet in gemoord, geroofd, gelogen en bedrogen wordt zal haat geen kans zien.
Dus je zou kunnen stellen om eerst de oorzaken aan te pakken want dan sterft de haat vanzelf een stille dood

Ruud schreef:
[DudeHimself schreef:
Die mag je uitleggen, want de bekrompen hersenloze opmerking van enfucko vergelijken met een betoog waar aandacht aan is besteed en waar veel waarheid in zit vind ik nogal, euh, triest.
Ik weet dat onze kampleider het wel alleen af kan, maar hier heeft ruud helemaal gelijk! (naja....hersenloze mag je dan schrappen)
Ik vind de post van Splinter zeker één van de meest toevoegende in dit topic. Waarom zou hij triest zijn? Hij heeft gewoon een mening, en die weet hij ook te onderbouwen. PUNT!
JD (waarschijnlijk vat ik het allemaal weer veels te serieus op)
-
- Contacteer:
jonges jonges....weten jullie nog waar het over gaat...? een P2 volgens mij. en damn splinter, heb jij nog nooit ruzie ofzow met die gasten gehad? ik werk ook met zes allochtonen, ze doen best aardig maar ze deugen van geen kant...(bewezen). maar hé, als iemand niet van allochtonen houdt, en volgens mij zijn dat er best veel, dan is dat nou eenmaal zo. ik vind ook geen allochtoon ok voordat ik m ken, en de meeste vind ik daarna nog steeds nie ok maar sommige wel. nou jah boeiend, ik vind ook lang niet iedere nederlander cool... :P
enuh, veel succes nog met je fiets. ik zal het framenummer van de p2 hier in de shop ff controleren ;D ;D
enuh, veel succes nog met je fiets. ik zal het framenummer van de p2 hier in de shop ff controleren ;D ;D
ok, ik nomineer jou voor domste opmerking in deze thread.ik vind ook geen allochtoon ok voordat ik m ken, en de meeste vind ik daarna nog steeds nie ok maar sommige wel. nou jah boeiend, ik vind ook lang niet iedere nederlander cool...
en verder, hoe kan je nu zo een post plaatsen. Eerst aanhalen dat je OT wilt blijven om vervolgens toch maar ff heel duidelijk je mening te uiten, wat is nu je standpunt dan? goeiendag zeg..
zane
JD = Real schreef: [Ik weet dat onze kampleider het wel alleen af kan, maar hier heeft ruud helemaal gelijk! (naja....hersenloze mag je dan schrappen)Ruud schreef: [Die mag je uitleggen, want de bekrompen hersenloze opmerking van enfucko vergelijken met een betoog waar aandacht aan is besteed en waar veel waarheid in zit vind ik nogal, euh, triest.DudeHimself schreef: enfucko en splinter jullie zijn alletwee even triest.
Ik vind de post van Splinter zeker één van de meest toevoegende in dit topic. Waarom zou hij triest zijn? Hij heeft gewoon een mening, en die weet hij ook te onderbouwen. PUNT!
JD (waarschijnlijk vat ik het allemaal weer veels te serieus op)
Ok ik zal t voorzichtig uit proberen te leggen (voor ik zometeen ook genomineerd word ;D)
Ik vind allereerst die racistische praat van Enfucko nergens op slaan, ik heb dat al eens eerder kenbaar gemaakt op dit forum zoals je (@ ruud) waarschijnlijk nog wel weet. Zal allemaal wel aan de pubertijd liggen dat sommige mensen zich als nazi"s gedragen want als je wat ouder word realiseer je je meestal wat voor eikel je destijds bent geweest, en ja ik heb daar in zekere zin persoonlijke ervaring mee.
Het betoog van Splinter is gebasseerd op basis van persoonlijke ervaring met een paar Marokanen die toevallig wel willen werken, uitzonderingen bevestigen helaas de regel

Feit is dat er gewoon een te grote groep allochtonen in Nederland woont die niet willen werken en onterecht profiteren van sociale voorzieningen als bijstand e.d. Bijstandsgezinnen (die het echt nodig hebben) kunnen tegenwoordig nieteens fatsoenlijk rondkomen, laat staan hun kinderen naar een sport o.i.d. sturen omdat er simpelweg niet meer genoeg geld voor is.
Dan word er ook nog eens op grote schaal gefraudeerd met uitkeringen, vooral door de Turkse en Marokaanse gemeenschap, die uitkeringsgelden doorsluizen naar hun moederland om de familie te spekken en om een leuk vakantiehuisje te bouwen.
Om nog maar niet te spreken van de criminaliteits cijfers die in verhouding onder allochtonen bevolkingsgroepen hoger liggen dan bij de autochtone bevolking. De bajes zit immers vol met allochtonen daar kan niemand omheen en o.a. de turkse mafia heeft in Nederland een groot marktaandeel in de drugshandel, prostitutie enz.
Allemaal redenen voor mij om te vinden dat Splinter ook verder moet kijken dan zijn neus lang is, evengoed als enfucko en niet moet doen alsof er niet aan de hand is want dat is er wel.
Dude
Als je dat nu eens meteen had gepost! Je hebt daar een goed punt, met name over de criminaliteit.
Maar dat is weer een andere discussie waar ik me niet aan ga wagen omdat ik daar te weinig van weet om een goed oordeel te kunnen vellen.
Maar dat is weer een andere discussie waar ik me niet aan ga wagen omdat ik daar te weinig van weet om een goed oordeel te kunnen vellen.
wat ik me gewoon af vraag, dus geheel afgezien van de allochtonen in Nederland/Belgie, denk eens een minuut na over wat er werkelijk in WOII gebeurd is tav bijv het joodse volk..
just think!
zane
just think!
zane
-
mensen even voor de duidelijkheid (ik laat mijn mening verder over andere culturen achterwegen maar een aantal van hier kunnen stormfront.org flink vullen). (vraag niet waar ik die site van ken ;D ) maar als iedreen nu geen berichtjes met meningen wil geven zijn er een boel mensen blij en heb je met volgende meetings geen masale vechtpartij maar lekker als "homies" een potje 1e klas biken zoals het hoort. Ik zou het jammer vinden als er nu toch iemand doorgaat als je die fiets ziet meld het dan en een boeiende vraag kun je altijd wel stellen.
ik advieseer je op het station te kijken daar staan hier de meeste gejatte fietsen.
zon fiets komt waarschijnlijk als hij in nl blijft wel terecht want mensen uit de zelfde stad met dit fietspatroon (als dpers dus) kennen elkaar meestal wel.
ik advieseer je op het station te kijken daar staan hier de meeste gejatte fietsen.
zon fiets komt waarschijnlijk als hij in nl blijft wel terecht want mensen uit de zelfde stad met dit fietspatroon (als dpers dus) kennen elkaar meestal wel.
Morphineman schreef:
er een boel mensen blij en heb je met volgende meetings geen masale vechtpartij maar lekker als "homies" een potje 1e klas biken zoals het hoort.
:-*
Ik zou het jammer vinden als er nu toch iemand doorgaat
:-X
als je die fiets ziet meld het dan en een boeiende vraag kun je altijd wel stellen.
-
enfucko schreef:
we dicrimineren niet ....
we maken alleen onderschijdt.
Enfucko, Weet je dat er allochtonen in Nederland wonen die zelfs de Nederlandse taal niet beheersen. Schandalig toch! Ik begrijp best dat jij een hekel aan die mensen hebt.... :-X