Moet de DP kleding gesponserd worden?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Xircuit
Contacteer:
Re:Moet de DP kleding gesponserd worden?

Bericht door Xircuit » ma mar 24, 2003 8:16 pm

mischien is Rinse Appelstroop een leuke sponsor, vind Rinse Appelstroop vast leuk! ;D

Afbeelding

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » ma mar 24, 2003 8:28 pm

Xircuit schreef:
mischien is Rinse Appelstroop een leuke sponsor, vind Rinse Appelstroop vast leuk! ;D

ja en dan iedereen met een potje als deze 8erop z"n rug gaan fietsen zeker. Ach Xircuit "t was jou idee dus jij betaalt!

trouwens deze kwam ik ook nog tegen.

http://www.horecagids.nl/ijstop/ijsrece ... ept032.htm ;)

Afbeelding

Leuk als iedereen met zo"n Potje op z"n reet gaat rijden. op elke bil 1 ;)

Rinse

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » ma mar 24, 2003 8:29 pm

die pot had jij eerder als ik ;)

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » ma mar 24, 2003 8:33 pm

;D ;) ik was lekker 15 seconden eerder!

Infloto

Bericht door Infloto » ma mar 24, 2003 9:16 pm

Ik ben voor de optie die Rinse opperde, die van Natuurmonumenten en SBB. Maar als die er geen trek in hebben denk ik dat het de weg van de minste weerstand is als je géén sponsoring op je shirt en broek zou hebben staan. Kleding is namelijk voor enkele jaren en niet ieder jaar nieuwe kleding, stel je voor dat een sponsor na 1 of 2 jaar afhaakt, dan heb je wel de naam op de kleding staan. Zoals eerder al gezegd is kan het natuurlijk zo zijn dat je je niet met een sponsor kan of wil identificeren, wat mensen ervan zal weerhouden om kleding aan te schaffen. Daarbij komt dat Dirty Pages een onafhankelijk medium is waardoor een eventuele sponsor uit de fietsbranche indruist tegen de onafhankelijkheid van DP, vind ik.

De meest veilige optie is: Gewoon groot op de kleding Dirty Pages zetten (mouwen, borst, rug, pijpen, kont) en logischerwijs een al dan niet groot (of klein) logo van B.E.S.T.
Dan maar wat meer betalen maar het is wel de weg van de minste weerstand.

JD @ NL

Bericht door JD @ NL » ma mar 24, 2003 9:32 pm

Gaan we weer:

NIET IEDEREEN HEEFT VEEL GELD TE BESTEDEN!

DENK DAARAAN A.U.B.

JD

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma mar 24, 2003 9:41 pm

JD = Real schreef:
Gaan we weer:

DENK DAARAAN A.U.B.

JD

Hoe kom je nu dan aan je spullen????

btw als ik nu in de winkel een shirt met heel groot daarop bijv. Specialized koop(niet dat ik dit soort onzin koop), moet ik daar meer voor betalen als een effen shirt van bijv. Ultima.

Wie kan mij dit ff uitleggen??? Dit is toch de omgekeerde wereld van het sponsoren als je het mij vraagt.

En als B2B erop komt trek ik mijn bestelling per direkt in!!!!!! :P

Bash

Bericht door Bash » ma mar 24, 2003 9:47 pm

BOSS schreef:

btw als ik nu in de winkel een shirt met heel groot daarop bijv. Specialized koop(niet dat ik dit soort onzin koop), moet ik daar meer voor betalen als een effen shirt van bijv. Ultima.

Wie kan mij dit ff uitleggen??? Dit is toch de omgekeerde wereld van het sponsoren als je het mij vraagt.

Misschien is specialized wel een veel duurder merk als ultima (en misschien ook wel beter), een wat groter logo hoort dan gewoon bij het design.

Maar goed BOSS, zetten we op jouw shirtje geen B2B maar het logo van Fiets ;D ;D

Infloto

Bericht door Infloto » ma mar 24, 2003 10:04 pm

JD = Real schreef:
Gaan we weer:

DENK DAARAAN A.U.B.

JD

Mag ik jou er even aan helpen herinneren dat jij voordat dit hele sponsoringverhaal ter sprake kwam al ingeschreven had op dirty pages kleding, (shirt en lange freeridebroek) ONGEACHT DE PRIJS!
Ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken maar ga nu niet beknibbelen op iets:
A. waarvan je de prijs nog niet eens weet,
B. je je al wel op hebt ingeschreven.

Gevaar hierin is dat mensen zeggen dat ze de kleding wel willen hebben en erop intekenen en vervolgens het niet willen afnemen vanwege prijs of andere fratsen.
Mijn advies: Nadat het ontwerp bekend is (voor ieder kledingstuk) en de maten voor een ieder bekend zijn, iedereen vooraf laten betalen!
Dit om een strop te voorkomen.

Bash

Bericht door Bash » ma mar 24, 2003 10:11 pm

Mag ik jou er even aan helpen herinneren dat jij voordat dit hele sponsoringverhaal ter sprake kwam al ingeschreven had op dirty pages kleding, (shirt en lange freeridebroek) ONGEACHT DE PRIJS!
Ik weet niet of inschrijven het goede woord is, volgens mij is/was dat andere topic alleen om de interesse te peilen. Niks geen verplichtingen dus. I recall:
[
Ruben schreef:
Kledinglijst (voor interresse dus, nog niet bestellen):

Verhoog de getalletjes bij de kledingstukken zodat we kunnen zien wat de totalen zijn:
...

Sven

Bericht door Sven » ma mar 24, 2003 10:12 pm

Ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken maar ga nu niet beknibbelen op iets:
A. waarvan je de prijs nog niet eens weet,
B. je je al wel op hebt ingeschreven.

Quote van het vorige topic van het inschrijven: Wij willen jullie niet binden, maar we willen nu een inventaris maken....
Het was nog echt geen inschrijving hoor...
Ik slaap nog ff in me kees, maaruh ik hoop dat er heel groot Dirty-Pages op komt te staan ;D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma mar 24, 2003 10:44 pm

Bash schreef:
[
BOSS schreef:

Misschien is specialized wel een veel duurder merk als ultima (en misschien ook wel beter), een wat groter logo hoort dan gewoon bij het design.

Maar goed BOSS, zetten we op jouw shirtje geen B2B maar het logo van Fiets ;D ;D

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, alles beter dan Fiets ;D ;D ;)

durfduivel_deelux

Bericht door durfduivel_deelux » ma mar 24, 2003 11:17 pm

Rinse Appelstroop schreef:
Ik ben ook voor. Maar geen bikemerken.

Dit omdat er een groot verschil in mtb merken is op DP dat gereden word. En dan krijg dus weer de rare dingen dat mensen met een Naam van een merk rijden dat dus niet hun merk is. Bijv. Santos op het DH shirt en een Intense M1. Doe maar gewoon winkels. Of onderdelen merken.

Rinse

liever ook geen winkels. dan kijken ze je overal waar je binnenkomt (behalve bij die ene) scheef aan, als ze je er al in laten natuurlijk...
je zou toch ook niet met [font=Verdana][glow=blue,5,300]Harry"s Rijwieltoko[/glow][/font] gezien willen worden?

Bash

Bericht door Bash » ma mar 24, 2003 11:43 pm

BOSS schreef:
[
Bash schreef:
[
BOSS schreef:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, alles beter dan Fiets ;D ;D ;)
Toch maar B2B dan ;) :P ;)

Bash

Bericht door Bash » ma mar 24, 2003 11:44 pm

durfduivel_deluxe schreef:
liever ook geen winkels. dan kijken ze je overal waar je binnenkomt (behalve bij die ene) scheef aan, als ze je er al in laten natuurlijk...
je zou toch ook niet met [font=Verdana][glow=blue,5,300]Harry"s Rijwieltoko[/glow][/font] gezien willen worden?
Hé, doe je toch een internet-winkel ;) Kun je moeilijk binnenlopen, dus kijken ze je ook niet raar aan ;D ;D

JD @ NL

Bericht door JD @ NL » di mar 25, 2003 10:04 am

Ok, ok...misschien handelde ik vanuit egoistisch standpunt. Maar in principe probeer ik mijn spullen altijd zo goedkoop mogelijk te kopen. Sponsoring zou voor MIJ en wellicht ook enkele anderen wel prettig zijn (mocht het de prijs drukken).

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat er een aantal zijn die zeggen GEEN sponsoring, wat inderdaad mooier is, maar dat er ook mensen zijn die liever niet te veel geld uitgeven.

JD

(oja, en ik wil best met 2 potten stroop op m"n kont fietsen ;D)

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » di mar 25, 2003 11:02 am

Bash schreef:
Hé, doe je toch een internet-winkel ;) Kun je moeilijk binnenlopen, dus kijken ze je ook niet raar aan ;D ;D

Nou, je LBS zal het erger vinden als je stuff goedkoop op het web scoort dan wanneer je het bij een normale speciaalzaak haalt (waarbij stunters / dumpers als Salden, Hopmans, Walstock, Mammoet e.d. dus als "niet normaal" gelden)

baquelappe

Bericht door baquelappe » di mar 25, 2003 1:32 pm

iets anders: welke kleur gaat de kleding krijgen?

gewoon zwarte of donkerblauwe broeken is wel netjes, maar de shirtjes...
Word dat de DP kleurstelling? Oranje Grijs Wit Zwart?

Zoals er al eerder werd besproken zou een design contest wel leuk zijn. Gewoon een standaard sjabloon vrijgeven op DP en dan iedereen deze d/l en dan bewerken. Design posten in een "DP kledij design contest thread" en laat de vrouwen en heren maar lekker kloten met photoshop en paintshop pro enz enz. Ge zult zien, en komen best leuke ontwerpen binnen!

Ik heb gezegt!

Pimiento

Bericht door Pimiento » di mar 25, 2003 1:43 pm

Volgens mij is dit al eens geopperd in de andere thread en daar staat dat het door B.E.S.T gedesigned (leuk voor de DvD ;D) wordt, lees het maar eens na. En volgens mij zijn ze nog niet echt bezig met het design etc, er moet eerst bepaald worden of het hele project wel haalbaar is. Dus.

baquelappe

Bericht door baquelappe » di mar 25, 2003 1:46 pm

kee

legion
Contacteer:

Bericht door legion » di mar 25, 2003 5:02 pm

Doen jullie een fietsshirt aan als je naar je LBS gaat???

Tbx

Bericht door Tbx » di mar 25, 2003 6:02 pm

Liever alleen DP erop.
Red Bull mag nog net. De rest nada.

Grtz
Tbx

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di mar 25, 2003 6:50 pm

legion schreef:
Doen jullie een fietsshirt aan als je naar je LBS gaat???

ik fiets altijd ff langs ;D ;D

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » di mar 25, 2003 7:27 pm

En als reactie verder. Als jij bij je LBS binnenloopt met andersmans fietskleding aan. Dan zitten ze je gelijk raar aan te kijken? Rare LBS.

:S

Rinse

legion
Contacteer:

Bericht door legion » di mar 25, 2003 7:35 pm

Anyway, back on topic, denk dat het beste idee wat tot nu toe naar voren gekomen is inderdaad sponsoring door een merk als red bull (of isostar, michelin, easton) het beste is en de meeste mensen tevreden houdt...

Plaats reactie