Was dat dan net die ene keer dat ik mee was?Tuup J schreef:Haha, dat gaat me nog wel redelijk af. Al is het pas 1 keer voor gekomen.streeter schreef:hehe dat helpt tegen vrouwen, en tegen fietser? kan niet zo goed dronken fietsen kwam ik achter

Moderator:Beheerders
Small talk tussen mtbers gaat ook vaak over het materiaal, bij bmxers zelden. Niet dat ik daar bezwaar tegen heb maar het is wel opvallend.broke schreef:Even weer on-topic...
Wat ik vaak merk is dat de types met dure bakken en weinig skills ook vaak een beetje misplaatst serieus zijn en dan met name over het materiaal... Ook de oorzaak van falen zit altijd in het materiaal. Op een of andere manier krijg ik nooit echt de indruk dat ze het echt naar hun zin hebben, maar dan generaliseer ik natuurlijk wel een beetje... Er zijn ook zat gasten met een dure bak en geen skills, maar wel een dikke glimlach op hun gezicht en daar heb ik helemaal geen problemen mee.
Wat ik ook weleens met die types heb is dat ze je nooit aankijken, ze kijken altijd naar je fiets. Dan voel ik me net een chick met dikke tieten...haha... eyes up here...
Klopt wel, ken wel een aantal bikers die dit "probleem" hebben inderdaad, het ligt altijd aan het materiaal.... Achja... Lekker laten doen wat ze willen...broke schreef:Even weer on-topic...
Wat ik vaak merk is dat de types met dure bakken en weinig skills ook vaak een beetje misplaatst serieus zijn en dan met name over het materiaal... Ook de oorzaak van falen zit altijd in het materiaal. Op een of andere manier krijg ik nooit echt de indruk dat ze het echt naar hun zin hebben, maar dan generaliseer ik natuurlijk wel een beetje... Er zijn ook zat gasten met een dure bak en geen skills, maar wel een dikke glimlach op hun gezicht en daar heb ik helemaal geen problemen mee.
Wat ik ook weleens met die types heb is dat ze je nooit aankijken, ze kijken altijd naar je fiets. Dan voel ik me net een chick met dikke tieten...haha... eyes up here...
hier heb je wel gelijk inMattin schreef:Dit vond ik ironisch, hoe duurder de fiets, hoe voorspelbaarder en mainstreamer de setup meestal wordt...Sneeck schreef:Geil er gewoon op om een beetje een anti-mainstream high-end bouw te hebben
Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een Yeti gezien met een Fox vork, Hope remmen en en CK balhoofd
Precies. En je bent sowieso niet anti-mainstream omdat je bepaalde onderdelen op je fiets hebt zitten, het kan hoogstens omgekeerd zijn. Goeie graffiti of street art op je frame is uiteraard een ander verhaal..Mattin schreef:Dit vond ik ironisch, hoe duurder de fiets, hoe voorspelbaarder en mainstreamer de setup meestal wordt...Sneeck schreef:Geil er gewoon op om een beetje een anti-mainstream high-end bouw te hebben
Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit een Yeti gezien met een Fox vork, Hope remmen en en CK balhoofd
Das nou het hele eieren eten....je überhaupt bezig houden met een imago, mainstream of anti-mainstream, who gives a f*ck man...de lachende derde schreef:Precies. En je bent sowieso niet anti-mainstream omdat je bepaalde onderdelen op je fiets hebt zitten, het kan hoogstens omgekeerd zijn. Goeie graffiti of street art op je frame is uiteraard een ander verhaal..Mattin schreef:Dit vond ik ironisch, hoe duurder de fiets, hoe voorspelbaarder en mainstreamer de setup meestal wordt...Sneeck schreef:Geil er gewoon op om een beetje een anti-mainstream high-end bouw te hebben
Wie zei dat ik anti-mainstream ben?de lachende derde schreef:Precies. En je bent sowieso niet anti-mainstream omdat je bepaalde onderdelen op je fiets hebt zitten, het kan hoogstens omgekeerd zijn. Goeie graffiti of street art op je frame is uiteraard een ander verhaal..Mattin schreef:Dit vond ik ironisch, hoe duurder de fiets, hoe voorspelbaarder en mainstreamer de setup meestal wordt...Sneeck schreef:Geil er gewoon op om een beetje een anti-mainstream high-end bouw te hebben