met wat wij aan het maken zijn ivm met volgels nestjes
van havik nog iets dus is er eens kans dat we weg moeten

maar ik laat jullie nog meer weten

Moderator:Beheerders
wow, dat had je zeker niet verwacht van tevoren?##LANE## schreef:ik laat jullie ff weten dat de bos wachter niet mee eens is
Reageer dan niet jungske!, en 2 evenals jou commentaar.Stillridingbmx schreef:Eerlijk gezegt boeit het me niet, en 2 er was uit eindelijk toch geen zinnig woord over te zeggen.
Klopt, ik vond het allemaal cool! tot dat ik er achter kwam dat je er niet mocht komen als jullie er niet waren. Vond ik een beetje jammer. En ja klote voor jullie dat het weg is, maar om zulle comments neer te zetten dat je problemen krijgt als je er komt en jullie zijn er niet... vind ik een beetje ver gaan. Als het nou in jullie achtertuin had gelegen OK.DESL schreef:Reageer dan niet jungske!, en 2 evenals jou commentaar.Stillridingbmx schreef:Eerlijk gezegt boeit het me niet, en 2 er was uit eindelijk toch geen zinnig woord over te zeggen.
Eerst allemaal ja goed bezig en mooi bij mij in de buurt en nu het er somber uit ziet zo reageren, ba ba!
Nou, zand er over.##LANE## schreef:oke wat ik zei over niet komen dat was mss ook echt slim van me
daar bij me spijt tegen over alle riders die hier zijn maar ik
zou het gewoon jammer vinden als mensen denken de baan anders
te maken maar ik hoop dat ik jullie tegen kom dat we ooit met ze alle
kunnen rollen nog maals mijn spijt
luis Fernando
Ja op die baan Fietscross ikMech schreef:In Volkel ligt een komplete BMX baan, ik zou niet weten waar daar nu nog trails liggen. Vroeger waren er genoeg in Uden en omstreken maar nu niet veel meer volgens mij??
Als je daar iets gaan doen in het bos moet je het doen als de gemiddelde er niet komt. Op zondag middag loop je wel kans dat iemand daar een boswachter erbij haalt. Ga dan s'morgens vroeg als iedereen nog op zijn nest ligt.