Vanmorgen rond 10 uur kwamen Tim (timmos) en ik op het terrein van SFA aan om is even een dagje lekker te rijden. Thank god hadden we geweldig weer, het was 's morgen nog wel een beetje koud, maar rond 12 uur was het echt lekker.
Tot onze verbazing kwam Daniel Prijkel ook nog even zijn Kona uit te laten en hij liet zeer stijlvolle dingen zien. De jongens van dTb waren zoals bijna elk weekend er ook. Sjors en Bou van SDG Bikesports kwamen ook nog even de boel verkennen. Bou die het er op waagt om Prijkel achterna te gaan op de double lijn en hem net te ver springt... Kwartiertje later springt hij ze zonder moeite en met stijl!
En dan hebben we het nog niet over Sjors gehad, wat kan die kerel whippen!
Aangezien SFA ook een pumptrack heeft kon Sjors het niet laten om daar zijn passie uit te oefenen. Sjors, Daniel, Bou en ik hebben daar dan ook veel op gereden. Shit! wat was dat vermoeiend haha. Een pumptrack sloopt echt.
Rond 6 uur moesten we er toch een eind aan maken, we waren moe en het park ging sluiten.
De dirts/pumptrack lagen er erg goed bij. De SFA crew houdt het erg goed bij en over een tijdje hebben hun hun eigen bike park. We wachten geduldig af...
Ik zelf vond het een zeer geslaagde dag, goede sfeer,mooi weer en veel rijden. Wat wil je nog meer?
Sfeer fotootje natuurlijk.

Heb niet meer foto's at the moment. Morgen wel, update tomorrow![/img]