Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
SevenNine - Berichten:12
Re:Duinberaad
Bericht
door SevenNine » zo feb 08, 2004 10:00 pm
Wat een stelletje (7 letterwoorden lingo) hier zeg, ruzie maken als kleutertjes

DAT waren nog eens tijden, de kleuterschool.. Ik weet nog die keer dat ik dennis" lolly jatte, en in de jaszak van marleen stopte... Jaja, goeie ouwe tijd hoor!
Is dit een serieuze topic?
-
Edoardo.B - Berichten:16
Bericht
door Edoardo.B » zo feb 08, 2004 10:08 pm
zozo na ruim een uur lang lezen over deze hoog oplopende discussie dacht ik laat ik ook eens mijn mening er in gooien.
ik rij ook vaak in schoorl en heb er altijd de grootste plezier in en ik zie geen enkele reden waarom crosscountryers de freeriders voor zielig (en weet veel wat ik allemaal nog meer voorbij heb horen komen) uit zou moeten maken.
als je het niet met goede argumenten weet te winnen ga je maar een beetje lopen schelden. ook een manier maar ik vind t een beetje goedkoop!
gegroet,
Jacob
Ja, jij zorgt idd voor een zinvolle toevoeging aan de discussie zeg...
@SevenNine
S.U.K.K.E.L.S , es, uu, ka, ka, ee, el, es ??
-
bentink - Berichten:1
Bericht
door bentink » ma feb 09, 2004 10:45 am
:-[
Ik heb deze thread ook met stijgende verbazing gelezen. Mijn conclusie is als die van Steef Duinberaad heeft met zulke vrienden inderdaad geen vijanden nodig. :"(
-
Sven
Bericht
door Sven » ma feb 09, 2004 4:23 pm
roadkill schreef:
met outlook moet het toch ook gewoon kunnen?
Zeker, maar dat wil IK niet... ik wil het op mijn hotmail hebben.
-
SevenNine - Berichten:12
Bericht
door SevenNine » ma feb 09, 2004 5:13 pm
Outlook post het op je Hotmail, je moet je alleen wel aanmelden.
-
T.B.F.K.A.N. - Berichten:820
Bericht
door T.B.F.K.A.N. » wo feb 11, 2004 11:14 pm
bentink schreef:
Ik heb deze thread ook met stijgende verbazing gelezen. Mijn conclusie is als die van Steef Duinberaad heeft met zulke vrienden inderdaad geen vijanden nodig. :"(
En mijn conclusie is dat jij net als Steefd een cursusje begrijpend lezen moet aanschaffen.
-
Sven
Bericht
door Sven » do feb 12, 2004 9:26 am
BOMBPROOF erik schreef:
waariz steefd gebleven ?
Vroeg ik ook al af... het is zo stil hier.
Tis trouwens niet echt gelukt met outlook. Nieuwsbrief nr 2 kom ook in outlook binnen.
Naja boeiuh, er valt wel mee te leven
-
Kyoso Henkie - Berichten:19
Bericht
door Kyoso Henkie » vr feb 13, 2004 1:19 pm
BOMBPROOF erik schreef:
waariz steefd gebleven ?
Steef Deen heeft even z"n naam veranderd naar de fiets waarmee hij dagelijks rijdt. En hij was in z"n vrije tijd de afgelopen week druk bezig om samen met de boswachter de schansen en andere troep op te ruimen en de remkuilen van de feeriders dicht te gooien, in Schoorl.
We hebben de lege flessen en ander achtergelaten afval ook in de daarvoor bestemde bakken gestort.
Kunnen jullie me alvast vertellen wanneer je weer langs komt in Schoorl ? Dan houden we daar rekening mee.
-
Bericht
door Kyoso Henkie » vr feb 13, 2004 1:20 pm
T.B.F.K.A.N. schreef:
[
bentink schreef:
En mijn conclusie is dat jij net als Steefd een cursusje begrijpend lezen moet aanschaffen.
Leg dat nou eens uit. We zijn niet allemaal zo slim als jij.
-
Dick Pony - Berichten:368
Bericht
door Dick Pony » vr feb 13, 2004 2:49 pm
En daar gaan we weer.
We fietsen toch allemaal, en of de een nu trapt en de ander niet?
Respect en lekker fietsen!
-
Sven
Bericht
door Sven » vr feb 13, 2004 2:50 pm
Zeg gast,
Je was eerst bezig dat we aardiger tegen je moesten doen. Begrijp jij nou niet, dat (als je vriendelijk doet) dat er dan ook vriendelijk terug wordt gedaan?
Doe eens normaal man... Het lijkt wel alsof je met deze toon iedereen uit de routes wilt laten, en alleen erover heen wilt fietsen...
-
Bericht
door Kyoso Henkie » vr feb 13, 2004 3:40 pm
Dn Helle schreef:
Zeg gast,
Je was eerst bezig dat we aardiger tegen je moesten doen. Begrijp jij nou niet, dat (als je vriendelijk doet) dat er dan ook vriendelijk terug wordt gedaan?
Doe eens normaal man... Het lijkt wel alsof je met deze toon iedereen uit de routes wilt laten, en alleen erover heen wilt fietsen...
Het blijft moeilijk jullie wat aan het verstand te peuteren. Maar ik ben net een Jehova getuige: Er ligt het iniatief van Duinberaad om routes in het PWN gebied te krijgen. Dat gebied is afgesloten door het wangedrag van een paar vandalen. Op dit forum melden zich nav dat bericht enkele van die vandalen, die hun wangedrag met kronkelredeneringen gewoon goedpraten en zelfs anderen oproepen er gewoon mee door te gaan: "neem die bekeuringen maar voor lief" enz. Het zijn dezelfde vandalen die afgelopen zondag ook weer geprobeerd hebben het parcours in Schoorl te slopen, onder het motto wij waren hier eerst, XC";ers zijn zondagrijdende randdebielen, wij hebben de oudste rechten en vroeger was alles beter. Ofzoiets dan. Ik probeer dat motto in een paar pakkende zinnen die jullie hebben gepost samen te vatten. Maar goed, door dat wangedrag is in Schoorl een paar maanden geleden al een deel uit het parcours geknipt dat door de vandalen misbruikt werd. Het doet uiteraard zeer als je wordt aangesproken op wangedrag. En je hoeft niet aardig tegen me te doen hoor. Bewaar dat maar voor je meisie. Het gaat mij erom dat de actie van Duinberaad serieus genomen wordt.
-
MxMasterMike
Bericht
door MxMasterMike » vr feb 13, 2004 5:02 pm
Wat loop je nou te zeuren Henkie, voordat er een legale route was, waren alle xc rijders net zo fout bezig, als de freerijders nu bezig zijn in jouw ogen. Jij vindt het wel best zo want jij hebt lekker je route, en de rest kan opzouten. Als die gasten ook een eigen plekkie krijgen is er niets aan de hand. Je zou het zelf ook klote vinden als je geen plek had waar je legaal je ding kon doen.
-
Smittie
Bericht
door Smittie » vr feb 13, 2004 6:12 pm
Steefd is opeens kyoso henkie geworden wat moet je anders als je uitgel*lt bent laat iedereen nou lekker hun gang gaan, want we hebben dit topic al genoeg gezeikt op elkaar maar ik dacht zomaar dat het over het "Duinberaad" ging.
anders begin je een nieuw topic "XCers die Freeriders willen boy cotten" ofzo
-
Sven
Bericht
door Sven » za feb 14, 2004 6:44 pm
Ik vraag me af waar je je energie vandaan haalt.
Ik snap ook niet, hoe jij ooit gaat leren je op een forum te gedragen.
Als jij een normale discussie wilt voeren, zul je ook moeten luisteren naar iemand andermans zijn mening. Soms kan diegene ook wel eens gelijk hebben...
En trouwens, aardig doen tegen een meid lukt me wel... ik doe wel tegen iedereen aardig...
En nu ben ik van mening dat een moderator hier eel slotje op mag gooien.
Omdat er een iemand hier het topic loopt te verzieken met zijn mening, waarvan hij denkt dat hij alleen recht van spreken heeft.
(pissig uit, ik moet nog aardig doen vanavond)
-
Smittie
Bericht
door Smittie » za feb 14, 2004 6:59 pm
heb je het nu over mij ???
Normaal fiets ik mijn energie er wel uit maarja als het regend ga ik niet fietsen
-
Fry
Bericht
door Fry » za feb 14, 2004 7:07 pm
nee, arno, niet tegen jou, lees dn helle zijn commentaar, tslaat op kyoso man daar
-
Sven
Bericht
door Sven » za feb 14, 2004 7:09 pm
Bike geek schreef:
nee, arno, niet tegen jou, lees dn helle zijn commentaar, tslaat op kyoso man daar
True... lees het topic en je weet wat ik bedoel... ::)
-
Smittie
Bericht
door Smittie » zo feb 15, 2004 2:41 am
oke dan
we gaan morgen (onee vanmorge

) vragen of ie kyoso henkie is en dan ff kijken of ie dan ook zo dom praat
-
B-J-E - Berichten:246
Bericht
door B-J-E » ma feb 16, 2004 8:50 pm
wat een gezeik man.. ga toch fietsen
en laat freeriders freeriden, en xc"rs xcen
-
Q.... - Berichten:617
Bericht
door Q.... » ma feb 16, 2004 9:04 pm
B-J-E schreef:
wat een gezeik man.. ga toch fietsen
en laat freeriders freeriden, en xc"rs xcen
Moeilijk he mailen ::)
-
B-J-E - Berichten:246
Bericht
door B-J-E » ma feb 16, 2004 9:13 pm
ja ik heb je ong 5 x gemaild maar die komen niet aan dan ???
-
Jurriaan
Bericht
door Jurriaan » ma feb 16, 2004 9:53 pm
Daar gaan we weer met modder gooien.