ja iedereen zegt altijd dat ik van gelukt spreek dat ik trails heb.
maar toen jullie in de zomer aan het zwemmen waren, was ik aan het graven in de stof. of gras aan het maaien , en brandnetels aan het plat stampen
toen jullie aan het schaatsen waren, was ik de sneeuw beetje weg aan het halen zo dat de trails niet zo veel leden.
als ik 1 x een dag met paar man had gereden .
was ik de volgende dag helemaal alleen de trails weer goed aan het leggen. geen man die van de vorige dag mij kwam helpen .
als ze dan toch kwamen , waren ze ook weer zo weg , ja Michael ik moet eten , moet me moter nog maken , een vriend van me komt zo...enzz
als er iemand vraagt: kan ik trails komen rijden . probeer ik altijd de trails mooi te leggen 1 dag van te voren . Om te laten zien wat de bustrails zijn.
.als het hard heeft geregent dan kan ik me trails weer helemaal op nieuw shapen alleen!!! enigste wat ik doe als ik graaf is luisteren naar muziek en soms een kwatier staren naar de trails om te kijken of ik nog wat kan veranderen en dan denk ik weer was het maar weer lekker zomer
als het zomer is denk je mooi weer . maar weet hoe hard onkruid groeit in de zomer!!! om de 2 dagen moet je weer ergens brand netels weg halen . dan denk je dat je helemaal klaar bent!
en dan liggen ze nog te zeiken als je straks heuvel uit de bomen er gammel bij ligt . daar zitten wel stalen balken onder van 70 kilo per stuk die alleen de bomen in heb moeten tillen geen man die je helpt
ze vinden het alleen cool als hij helemaal klaar en stevig er uit ziet
dan heb je nog het probleem van bladeren in de herfst die ik altijd weg moeten halen voor ik ga rijden
trails moet je zien groeien. Ik ben nu al 3 jaar bezig met me trails
er is geen vierkante meter meer over waar ik nog iets kan bouwen
niks is meer orginale grond hoogte ik heb dit groten deels helemaal zelf moeten doen 7 scheppen zijn gebroken. 2 harken en een bezem. de enigste die heel blijft is me generallee schep . :-*
trails horen niet met een graaf machine gemaakt te worden
aan vragen aan de gemeente!! sucs
ik heb het ook gevraagt ooit de trails die 50 meter van me vandaan liggen .8 jaar geleden zij de gemeente tegen me kunnen ze niet hoger ofzo???
hij is in middels 4 keer weg gehaald 2 keer plat gereden door cross moters .
wat moet je doen dan?? cross moter sucs heel nederland ligt vol met banen , ga dan niet mijn trails slopen!! nu hebt ik ze maar zo hoog gemaakt , dat zelfs alex van de broek ( 7x nl champ) ze niet meer doet op zijn trial moter. bas te weinig versnellingen op je bike???? of was de vierde dubbel te groot?? :P
als je eigen trails graaft ben je zelf meestal ook de enigste die er over heen kan flowend
ik probeer nu ook met zo veel mogelijk mensen met hun trails samen trails te bouwen zo leer verschillende soorten lips kennen en je gaat een nog mooiere style op bouwen van fietsen
dus eigenlijk met alles van dit als je ooit op de bustrails komt vraag echt beetje respect voor mijn trails en ga niet zeggen
[
peter schreef:
hij doet tenminste iets
want daar schijt ik dus echt op
plannen plannen plannen pak een schep en ga graven
ik ben ook met 0 begonnen , ik heb dan ook nog nooit een tekening gemaakt van trails dat is het leuke aan trails maken , elke dag zie je weer iets nieuws wat je bij kan maken
BUSTRIALS
DIG