park graafpartij, 2 plannen online!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Zane!
Re:park graafpartij, 2 plannen online!

Bericht door Zane! » zo jan 25, 2004 7:41 pm

Afbeelding

Zane Luvs Google!

Oh yeah!

zane

Dirty-Harry

Bericht door Dirty-Harry » zo jan 25, 2004 8:07 pm

sorry dat ik u uitlach lion. maar hoe de fuck komt gij aan inspiratie uit lillois met u molshoopjes????

lion

Bericht door lion » zo jan 25, 2004 8:10 pm

lengte tussen dirts, hogere landing dan lancering, lancering en landing steilheid.
ik zat te kijken naar sprung en uithoorn dirts toen ik die tekening maakte

TumTum

Bericht door TumTum » zo jan 25, 2004 10:16 pm

Ik zou maar geen portretschilder worden als ik jou was :-*

lion

Bericht door lion » zo jan 25, 2004 10:20 pm

laat jullie dp gasten maar lekker zitten op je aarsch achter de computer.
ik heb nog nooit zoveel negatieve opmerkingen gehoord in 1 uur na 2 tekeningetjes.
als ik afgeschildert word als een of andere naieve mongool, ga je gang.
ik peer "em en zie wel of die dirts mogen komen! maar daar laat ik jullie maar niets over weten.

Gast

Bericht door Gast » zo jan 25, 2004 11:44 pm

Beste lion,

ten eerste kan ik je instelling en enthousiasme alleen toejuichen, het is geweldig dat je zo met je hobby bezig bent.
We willen je graafwerkzaamheden helemaal niet bekritiseren, hoe meer je graaft hoe beter.
Maar... Je kan natuurlijk overdrijven. Tuurlijk heb je een hardstikke tof baantje daaro maar om daar nu helemaal plannen voor te gaan ontwikkelen en tekeningen te maken voor de gemeente zal in de ogen van de meeste mensen misschien wat te enthousiast overkomen.
Dus ga vooral door met graven en fietsen maar probeer je wat in te houden want veel mensen zitten daar gewoon niet op te wachten en een openbaar forum is misschien niet de ideale plek om zulke dingen te delen. (aan de reacties te zien tenminste)
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb kunnen maken voor je want het is iig van mij niet de bedoeling om je uit te lachen en dat zal van de rest hier ook heus niet zo zijn.
Dus graaf lekker je baantje, maak je niet te druk over boetes ed en maak als t klaar is een paar mooie fotos voor ons.

mvg

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » ma jan 26, 2004 11:20 am

ik weet ni veel af van dirten maar die spine gaat ni werken, goed dat ie er in je Beta2 uit is. je zou al je snelheid kwijt geweest zijn voor je stepup
Ik zou geen versterkingen erin steken, alleen goeie grond
ik zou geen putten graven in je lijn. die komen onder water te staan en dan kan je er meer dan de helft van t jaar niet op rijden.
Als je t goed wil doen, graaf de putten voor je zand, vijf meter verder en doe alles "bovengronds" Maak die putten niet te diep of je gemeentebestuur gaat in flipmode
Ik zou vooral verder graven. Die plannetjes schieten toch niet op. Je ziet wel als je bezig bent wat lukt en wat niet

Gast

Bericht door Gast » ma jan 26, 2004 12:40 pm

ik weet wel iets van dirt af en een spine werkt wel .
heb er zelf ook een ergens liggen.
maar dit dirt baanttje tje tje tje slaat gewoon helemaal nergens op
ja sorry hoor
3 dubbels whhahahha een jongentje tje tje hier in de buurt van 12jaar
die maakt al grotere als 1m en die heeft een 14 pack
op een super klein stukje grond
heeft ook geen vergunning er voor gekregen.
is gewoon begonnen met graven. vraag alleen hulp als er een paar lips moeten geshaped worden

waarom die tekening ???? probeer eens een dirt baan van papier naar te tekenen dat lukt nooit dan lukt het anders om ook niet he

Gast

Bericht door Gast » ma jan 26, 2004 1:16 pm

Putten niet te diep? Wij hebben nu twee putten a zwembad formaat/diepte maar het water blijft wel mooi weg van de dirts, die nu echt KEIHARD zijn. Maarja, wij hebben ook toestemming, dat scheelt al "iets". :P

Tis wel handig om een beetje vooruit te plannen met wat je waar wil hebben anders kom je aan het verplaatsen, maar als je niet gaat graven kom je nog steeds nergens.

Dirty-Harry

Bericht door Dirty-Harry » ma jan 26, 2004 5:29 pm

ik weet ook wel iets van dirts, en putten moeten er zeker zijn. dat heet pompputten en zonder dat kun je moeilijk pompen om snelheid te halen voor de volgende..

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » ma jan 26, 2004 6:43 pm

lion schreef:
laat jullie dp gasten maar lekker zitten op je aarsch achter de computer.
ik heb nog nooit zoveel negatieve opmerkingen gehoord in 1 uur na 2 tekeningetjes.
als ik afgeschildert word als een of andere naieve mongool, ga je gang.
ik peer "em en zie wel of die dirts mogen komen! maar daar laat ik jullie maar niets over weten.

Ga ons dan ook niet zitten vervelen met twee tekeningtjes voor peewee springbulten!

En putten zijn er ook om de mannen van de mietjes te onderscheiden! haha

peter

Bericht door peter » ma jan 26, 2004 7:05 pm

en dat was weer een supper nuttige post !!!

he je zit mij te vervelen met je gezeik op anderen ( kijk naar jezelf )
het was al duidelijk

peter

Bericht door peter » ma jan 26, 2004 7:06 pm

hij doet tenminste iets

Gast

Bericht door Gast » ma jan 26, 2004 8:47 pm

peter schreef:
hij doet tenminste iets

of ik T-1 surfstad ....enz niks doen aan dirts graven??

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » ma jan 26, 2004 9:03 pm

peter schreef:
hij doet tenminste iets

Als je mij kende had ik dat serieus een belediging gevonden vriend.

Hij maakt een tekeningetje en vraagt wat wij ervan vinden. Het antwoord kan dan ook niet positief zijn.

roadkill

Bericht door roadkill » ma jan 26, 2004 9:04 pm

En als je dat zegt worden jullie dan afgezeken???? joh laat Lion lekker graven en als ie het wil vertellen mag ie dat hier doen,en als het jou niet aanstaat kijk je toch niet naar dit topic????

Greetz Roadkill:het is dat ik een sch**thekel aan Amsterdam heb anders was ik hem wel komen helpen,ik heb crash ook al beloofd om van de zomer eens langs te komen,gaan we ff wat bergjes bouwen... ;D

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » ma jan 26, 2004 9:06 pm

Kijk dat is het, allemaal grote bekken hier. En dan heb je crash belooft weleens te komen graven van de zomer. Heb je wel enig idee hoeveel werk het is om trails aan te leggen?! Daar ben je een half jaar mee bezig voordat er iets ligt. Niet weleens in de zomer.

ELVIS

Bericht door ELVIS » ma jan 26, 2004 9:54 pm

komt er dan ook een slagboom met een bedienaar die de fietsers tegenhoudt op het fietspad. En een waarschuwingsbord voor zeer laag vliegende fietsers ;D

Gast

Bericht door Gast » ma jan 26, 2004 11:36 pm

ja iedereen zegt altijd dat ik van gelukt spreek dat ik trails heb.
maar toen jullie in de zomer aan het zwemmen waren, was ik aan het graven in de stof. of gras aan het maaien , en brandnetels aan het plat stampen

toen jullie aan het schaatsen waren, was ik de sneeuw beetje weg aan het halen zo dat de trails niet zo veel leden.

als ik 1 x een dag met paar man had gereden .
was ik de volgende dag helemaal alleen de trails weer goed aan het leggen. geen man die van de vorige dag mij kwam helpen .
als ze dan toch kwamen , waren ze ook weer zo weg , ja Michael ik moet eten , moet me moter nog maken , een vriend van me komt zo...enzz
als er iemand vraagt: kan ik trails komen rijden . probeer ik altijd de trails mooi te leggen 1 dag van te voren . Om te laten zien wat de bustrails zijn.

.als het hard heeft geregent dan kan ik me trails weer helemaal op nieuw shapen alleen!!! enigste wat ik doe als ik graaf is luisteren naar muziek en soms een kwatier staren naar de trails om te kijken of ik nog wat kan veranderen en dan denk ik weer was het maar weer lekker zomer

als het zomer is denk je mooi weer . maar weet hoe hard onkruid groeit in de zomer!!! om de 2 dagen moet je weer ergens brand netels weg halen . dan denk je dat je helemaal klaar bent!

en dan liggen ze nog te zeiken als je straks heuvel uit de bomen er gammel bij ligt . daar zitten wel stalen balken onder van 70 kilo per stuk die alleen de bomen in heb moeten tillen geen man die je helpt
ze vinden het alleen cool als hij helemaal klaar en stevig er uit ziet

dan heb je nog het probleem van bladeren in de herfst die ik altijd weg moeten halen voor ik ga rijden

trails moet je zien groeien. Ik ben nu al 3 jaar bezig met me trails
er is geen vierkante meter meer over waar ik nog iets kan bouwen
niks is meer orginale grond hoogte ik heb dit groten deels helemaal zelf moeten doen 7 scheppen zijn gebroken. 2 harken en een bezem. de enigste die heel blijft is me generallee schep . :-*

trails horen niet met een graaf machine gemaakt te worden
aan vragen aan de gemeente!! sucs

ik heb het ook gevraagt ooit de trails die 50 meter van me vandaan liggen .8 jaar geleden zij de gemeente tegen me kunnen ze niet hoger ofzo???
hij is in middels 4 keer weg gehaald 2 keer plat gereden door cross moters .

wat moet je doen dan?? cross moter sucs heel nederland ligt vol met banen , ga dan niet mijn trails slopen!! nu hebt ik ze maar zo hoog gemaakt , dat zelfs alex van de broek ( 7x nl champ) ze niet meer doet op zijn trial moter. bas te weinig versnellingen op je bike???? of was de vierde dubbel te groot?? :P

als je eigen trails graaft ben je zelf meestal ook de enigste die er over heen kan flowend

ik probeer nu ook met zo veel mogelijk mensen met hun trails samen trails te bouwen zo leer verschillende soorten lips kennen en je gaat een nog mooiere style op bouwen van fietsen

dus eigenlijk met alles van dit als je ooit op de bustrails komt vraag echt beetje respect voor mijn trails en ga niet zeggen
[
peter schreef:
hij doet tenminste iets

want daar schijt ik dus echt op
plannen plannen plannen pak een schep en ga graven

ik ben ook met 0 begonnen , ik heb dan ook nog nooit een tekening gemaakt van trails dat is het leuke aan trails maken , elke dag zie je weer iets nieuws wat je bij kan maken

BUSTRIALS

DIG

Mathijs

Bericht door Mathijs » di jan 27, 2004 4:00 pm

Ruud schreef:
Putten niet te diep? Wij hebben nu twee putten a zwembad formaat/diepte maar het water blijft wel mooi weg van de dirts, die nu echt KEIHARD zijn. Maarja, wij hebben ook toestemming, dat scheelt al "iets". :P

Tis wel handig om een beetje vooruit te plannen met wat je waar wil hebben anders kom je aan het verplaatsen, maar als je niet gaat graven kom je nog steeds nergens.

Heej Ruud, waar heb jij dirts liggen dan. In Oldenzaal???

roadkill

Bericht door roadkill » di jan 27, 2004 4:35 pm

@ T 1 :Hoezo grote bek?als ik wat beloof probeer ik het altijd na te komen(er kan altijd iets tussen komen),ik heb er echt een verschrikkelijke t*f*s hekel aan als iemand die mij niet kent zegt dat ik een grote bek heb.Ik zal deze keer maar denken dat het zeer waarschijnlijk jeugdige onwetendheid van jou kant is om zo"n domme opmerking te plaatsen........ >:(

Greetz Roadkill

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » di jan 27, 2004 5:06 pm

Als je een keer komt graven hier kan je leren kennen, en anders moet je opzouten uit topics waar je niets te zoeken heb vriend! En anders zie ik je misschien wel bij crash van de zomer. Gaan we "Effe" wat "Bergjes" graven.

roadkill

Bericht door roadkill » di jan 27, 2004 5:09 pm

Sorry????????? Vind je het heel erg als ik mijn vrienden zelf uitzoek...

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » di jan 27, 2004 5:58 pm

Nee, vind ik prima. Volgens Crash ben je wel ok, dus dan moet ik maar sorry zeggen. Dan maar weer on Topic. Hey, lion liggen je trails er al het regent, dus goed weer om te graven!

lion

Bericht door lion » di jan 27, 2004 6:26 pm

ik ben momenteel bezig met buurthuis en gemeente, binnenkort gesprek enzo...
ik ga toch even een goed verborgen plekje zoeken waar ik al kan gaan graven, pech gehad. mijn schep is wel gejat bij het vorige bos door boswachters. dus moet ik even een nieuwe kopen.
alleen deze week ligt er al een roadgappie en hopelijk een begindouble, dirts of wat dan ook. zal proberen die klaar te leggen voor de standaard meeting van zondag amsterdam.

groeten micha

en jongens, ik snap jullie situatie nu wel, sorry dat ik zo snel boos werd :-[

Plaats reactie