Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Moderator:Beheerders
Wow, die audi heerscht wel man! De M5 blijft eenzaam achter als ie vol gas geeft! Wel ziek,
net zoals die ghostrider knakker op z"n motor.
net zoals die ghostrider knakker op z"n motor.
tis idd aardig gek als je je hier mee bezighoud.
prima dat er mensen zijn die dat graag willen doen, ik snap de kicks. Maar toch. dr hoeft maar 1 iemand in zon lada die daar reden te zijn die net ff naar rechts of links uitwijkt. je hebt altijd nog met mensen te maken, en mensen vergissen zich wel eens. zowel diegene achter te stuur van die audi als in zon lada
zelf zou ik daar ook niet al te blij van worden als dr zo"n iemand langs me sjeest.
je zou maar slachtoffers maken op zo"n manier.
aardig lomp >:(
prima dat er mensen zijn die dat graag willen doen, ik snap de kicks. Maar toch. dr hoeft maar 1 iemand in zon lada die daar reden te zijn die net ff naar rechts of links uitwijkt. je hebt altijd nog met mensen te maken, en mensen vergissen zich wel eens. zowel diegene achter te stuur van die audi als in zon lada
zelf zou ik daar ook niet al te blij van worden als dr zo"n iemand langs me sjeest.
je zou maar slachtoffers maken op zo"n manier.
aardig lomp >:(
-
xircuit zegt het goed, ziek rijgedrag....Ziet er gestoord uit,fuckin levensgevaarlijk... Beetje inde trent van ghostrider, ziet er ook heerlijk spectaculair uit, maar is natuurlijk niet meer dan een fuckin mongool op wielen...
To be honest, ik lig er niet wakker van als deze 2 gasten zich te pletter rijden...liefst tegen elkaar, dat maakt het wat makkelijker :-X Erger me altijd de tering aan mongolen die anderen in gevaar brengen op de weg, zelfde voor kansloze gasten die flink zuipen alvorens een fietsertje te scheppen....excuses voor de misschien grove toon jegens de stoere hardrijders op dit forum, maar irriteert me somswel eens ;D ;D
Zo dat moest er even uit...
To be honest, ik lig er niet wakker van als deze 2 gasten zich te pletter rijden...liefst tegen elkaar, dat maakt het wat makkelijker :-X Erger me altijd de tering aan mongolen die anderen in gevaar brengen op de weg, zelfde voor kansloze gasten die flink zuipen alvorens een fietsertje te scheppen....excuses voor de misschien grove toon jegens de stoere hardrijders op dit forum, maar irriteert me somswel eens ;D ;D
Zo dat moest er even uit...

Mathijs schreef:
En dit is een foute Manta:
![]()
Wow, das wel heel fout... zo erg bedoelde ik het nou ook weer niet :-X
Die heeft een compleet boekenrek achterop....
Kan een manta eigenlijk wel niet fout zijn?? Ik geloof het niet.
Eigenlijk net zo fout; Een Ascona
Eigenlijk net zo fout; Een Ascona

Hohohohohoooooooo
Ascona = niet fout!
Ascona = GOED
Commodore = ZEER GOED
Ascona = niet fout!
Ascona = GOED
Commodore = ZEER GOED
ahum....
Ik heb het niet zo op semi-klassieke opels, de nieuwste generatie opels zijn wel oké.
Ik heb het niet zo op semi-klassieke opels, de nieuwste generatie opels zijn wel oké.
-
jammer dat opels vaak als (undercover)-politieauto"s worden gebruikt....althans bij mij in de buurt...aan de andere kant wel weer relaxed, weet waar op te laten...die nieuwe astra op de foto"s zag er inderdaad kicke uit, die oude opels :-X
De winnaar van Top Gear"s shoot out 2003:
dusssss©

dusssss©
Kende hem al van toen ie voor het eerst werd uitgezonden (2003 @ BBC), maar hij is wel gaaf.
Lijkt me leuk om er een keer in te rijden.
FF een leuk rijtje track-day racers:
Ariel Atom 2
Caterham 7
Donkervoort D8
Lotus Elise 111R
Lada Revolution ???
owja, ook nog een leuke off roader; Lada Niva
Lijkt me leuk om er een keer in te rijden.
FF een leuk rijtje track-day racers:
Ariel Atom 2

Caterham 7

Donkervoort D8

Lotus Elise 111R

Lada Revolution ???

owja, ook nog een leuke off roader; Lada Niva

Voor de track days ben je wel de Radical en de XR3 (westfield) en dan is er natuurlijk ook nog de Palmer Jaguar ;D
Hoorde van een maat van me die in Moskou werkt dat Lada met een nieuwe niva komt. Hij gaat in samenwerking met Dea Woo gemaakt worden en gaat daar rond de 12000 dollar kosten. De basis moet hetzelfde blijven, een simpele betrouwbare simpel te onderhouden goede off road. Maar dan iets minder spartaans.
Wat mij ter ore kwam, was dat Daewoo wordt overgenomen door chevrolet, en onder die naam ook doorgaat.
Wie ontkracht dit?
Wie ontkracht dit?
deawoo is van GM, en deawoo blijft een koreaans TV / DVD imago houden en om Chevrolet meer naamsbekentheid te geven gaat in europa Deawoo onder de naam Chevrolet verder.
Dus een Daewoo voor een chevroletprijs, met daewoo kwaliteit en daewoo motor enzo?
Fijn!
Fijn!
Chevrolet is relatief goedkoop, waarschijnlijk rijden er in amerika al deawoo of opel modellen rond onder de naam Chevrolet.
ps. een audi is toch ook gewoon een luxe skoda
Deawoo gaat hier idd Chevrolet heten. Maar aan de auto"s gaat niets veranderen (voor zover ik weet).
En een audi is inprincipe wel een luxere of iigv duurdere skoda.
Een leuke nieuwkomer bij de MPV"s; Mitsubishi Grandis (voorheen Space Wagon)
Owja, wat is er lelijker dan zo"n impreza??
Zo"n impreza!!!!
En een audi is inprincipe wel een luxere of iigv duurdere skoda.
Een leuke nieuwkomer bij de MPV"s; Mitsubishi Grandis (voorheen Space Wagon)

Owja, wat is er lelijker dan zo"n impreza??

Zo"n impreza!!!!

aap met een B schreef:
Chevrolet is relatief goedkoop, waarschijnlijk rijden er in amerika al deawoo of opel modellen rond onder de naam Chevrolet.
Is een audi RS4 ook een luxe skoda? Om eerlijk te zijn ben ik helemaal weg van audi, al mag skoda er ook zijn...
ik denk dat ze een hoop onderdelen gemeen hebben.

Audi RS4

Audi RS6

Skoda Octavia Combi
Tering... Je hebt gelijk ook...
Dat Chevrolet/ Dea nog wat verhaal klopt trouwens want die Lada Niva komt als Chevrolet in Rusland op de markt, het is een Dea Woo maar Chevy klinkt gewoon beter in de oren van een Rus...
Wedden dat ze 20 jaar geleden liever een Lada hadden gehad? ;D :-*
ik heb niet gezecht dat er aan de buitenkant gelijkenissen zijn.Dn Helle schreef:
![]()
Audi RS4
![]()
Audi RS6
![]()
Skoda Octavia Combi
Tering... Je hebt gelijk ook...
kheb trouwens ooit met n DB7 gereden en daar zaten ook mondeo knopjes in(astonMartin is van ford)
en de richting aanwijzer hendeltjes in een F40 komen uit een panda.
Een skoda is nog altijd een minder luxe Audi en niet andersom.
De sleutel van een Jaguar (XKR) is ook van Ford!
Wie bedenkt dat nou!!

Wie bedenkt dat nou!!