Koby, dopingcontroles zijn één grote grap !!!!
Wist je bvb dat bij de olympische spelen, de amerikaanse tv (die exclusief de beelden koopt bij de IOC voor miljarden) een contract afsluit met het ioc dat er GEEN amerikanen mogen betrapt worden op de olympische spelen ?
Wist je dat toen ben johnson betrapt werd op de olympische spelen, alle 9 finalisten moesten plassen op de dopingscontrole, maar dat alleen Ben Johnson plasje aankwam in het labo en de rest (Carl Lewis,...) verloren ging in het transport van het stadion naar labo.
Dat Chiotti wereldkampioen mtb werd op doping, dat ze dat toen niet vonden, en pas geschorst werd omdat hij het ZELF zei werd hij geschorst.
(Chiotti is de grootste mtb-er ooit in mijn ogen, want wat die met een MTB kon heb ik nog NOOIT een xc-er zien doen, zelfs Tomac niet, fok die kon rijden, vraag dan maar eens aan filip wat hij in Hongarije ooit deed in een mtb wedstrijd "WERELDKLASSE")
Wist je dat iemand die ge kent ooit iets nam voor een afdalingwedstrijd en niet meer wist dat hij moest remmen, en zodanig hard van zijn fiets afging, zijn zadel verloor en dat door had toen hij onder aankwam....
Maw : ik wil gewoon zeggen dat dopingscontrole één grote grap is, een stroper is altijd sneller als een boswachter.
Ooit afgevraagd waarom sommige rijders vol met acné staan terwijl ze 30 jaar zijn, of tandbeugels beginnen te dragen als ze meer dan 25 jaar zijn en toen ze 20 jaar waren nog een normaal gebit hadden, of van één jaar op een ander jaar schoenen aan de sponsor vragen die 2 maten groter is als voorheen (hgh).
Dus ik beschuldig niemand van dopinggebruik, maar ik weet wel beter.
Beter nog, ik zie aan de huid van een atleet of hij erop zit of niet...
bmx to the olymics being!!!
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
Re:bmx to the olymics being!!!
Zonder positie in te nemen, da lijken me toch vrij overtuigende argumenten.
Dopingcontrole en IOC zijn zulke logge burocratische instanties dat een snelle guerrilla stijl met doping nooit kan gevonden worden.
Tenslotte ge wordt gezond verklaard zolang je nix neemt da ni op de lijst staat.
Als ik zeg dat degenen met de beste apotheker wint dan nemen die minstens jaarlijks andere preparaten, zodat die gewoon nooit ontdekt kunnen worden door die logge committees.
Das net als fiscale fraude. Identiek. Je vindt gewoon een nieuw poortje voor de controleurs je huidige vinden.
Dopingcontrole en IOC zijn zulke logge burocratische instanties dat een snelle guerrilla stijl met doping nooit kan gevonden worden.
Tenslotte ge wordt gezond verklaard zolang je nix neemt da ni op de lijst staat.
Als ik zeg dat degenen met de beste apotheker wint dan nemen die minstens jaarlijks andere preparaten, zodat die gewoon nooit ontdekt kunnen worden door die logge committees.
Das net als fiscale fraude. Identiek. Je vindt gewoon een nieuw poortje voor de controleurs je huidige vinden.