Ik ben gaan vissen , en heb gevangen ??
Moderator:Beheerders
-
oh, nou begrijp ik waarom er in mijn adresbalk www.dp.NET staat...
Re:Ik ben gaan vissen , en heb gevangen ??
Zo"n beesten zitten dus bij ons ook in het kanaal. En dan zijn er nog mensen die daar zomers in gaan zwemmen brrrrr
Zo zo ... Mooie vissen joh !! daar kan ik nog een puntje aan zuigenAnimine schreef: Hier een paar vissen die me zijn bijgebleven uit de periode van 11 jaar karpervissen...
Greetz,
Animine
Ik ga een Zaterdag op Zondag nacht met ThOrAXx hier in het kanaal zitten , is kijken of we nog een aardig visje mogen vangen
Thanx voor het succes , en jij ook natuurlijk veel succes als je is gaat vissen
-
ik moet eigenlijk altijd een beetje lachen als ik langs een kanaal rijd met allemaal vissers... Een hobby die het grootste deel van de tijd bestaat uit absolut niets doen. En zo"n hengel, het blijft toch een verlengstuk, hahaha.... Kan me trouwens wel voorstellen dat het ontspannend werkt, dat moet ik er natuurlijk wel even bijzeggen.
Het verhaal dat vissen geen pijn voelen heb ik trouwens nooit geloofd. Een vis is een dier, heeft ferhalve een centraal zenuwstelsel en voelt dus wel degelijk pijn. Maar dat terzijde.
Groeten, Lars.
Het verhaal dat vissen geen pijn voelen heb ik trouwens nooit geloofd. Een vis is een dier, heeft ferhalve een centraal zenuwstelsel en voelt dus wel degelijk pijn. Maar dat terzijde.
Groeten, Lars.
Maar niet de hersencapaciteit dat te verwerken.
Ook dat terzijde.
Ook dat terzijde.

@ lars
vissen interpreteren die "pijn" heel anders
wat denk je dat het verschil is voor een snoek tuseen een baarsje(met van die stekeltjes op ze rug) en een plug(nepvisje met haakies)
vissen interpreteren die "pijn" heel anders
wat denk je dat het verschil is voor een snoek tuseen een baarsje(met van die stekeltjes op ze rug) en een plug(nepvisje met haakies)
-
okee, zit wat in. Maar er is natuurlijk nog wel een verschil tussen een plug en een haak door je bovenlip, zeg maar... En als al die zenuwen geen functie hadden zouden ze er volgens mij niet zitten?! Blijft een lastig onderwerp.
true
als mijn dreggen hebben platgeknepen weerhaken dus dat scheelt ook alweer
als mijn dreggen hebben platgeknepen weerhaken dus dat scheelt ook alweer