Foldable Ramp Plans

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Targaryen
Contacteer:

Bericht door Targaryen » wo aug 14, 2013 7:26 pm

Wederom bedankt voor de leuke reacties!

Hierbij enkele actie foto’s van afgelopen maandag.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heerlijk!

LEES EERST: En een heel speciaal filmpje inclusief valpartij! Dennis (foto 2) waar ik de schans mee gebouwd heb, had nog geen enkele echte ervaring met springen. Een van de grootste reden waarom we deze schans gebouwd hebben is ‘beginners’ in stapjes te leren springen. Nou hebben we beginners en we hebben Dennis, family-man richting de 40 en iets te veel lef voor eigen gezondheid maar kent heel goed zijn eigen grenzen (heeft helaas vaak domme pech)

Met die achtergrondinformatie kun je alleen nog maar lof hebben voor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7R7KNP_QsPc
Heerlijk dat enthousiasme na z'n eerste vlucht! :D Helaas domme pech op het eind, het ging zo lekker! Iets uit balans geraakt en vervolgens scheef neerkomen op de landingsbult welke nog erg zacht was. Het voorwiel blijft steken, SMACK! Dennis was even een halve minuut z’n adem kwijt en heeft er een gescheurde pees in zijn schouder aan over gehouden. OUCH! Beterschap makker en kudos dat je het toch even geflikt heb!

M'n report vwb m'n bevindingen zal ik na de volgende sessie pas delen, ik heb er nog te weinig op gereden (onwennig) om er een goed oordeel over te mogen geven. De landingsbult moet idd nog een slag groter worden (hoger, breder, langer) om fatsoenlijk grotere sprongen te maken. Iedereen is van harte welkom eens een sessie mee te doen!
It's never too late to have a happy childhood ~ Tom Robbins

lepluskoen

Bericht door lepluskoen » wo aug 14, 2013 8:07 pm

Dikke ramp! hej mooi doan! :D
Once you loose your bike halfway during the airphase, you know everything is going downhill really fast

BQDHFR

Bericht door BQDHFR » wo aug 14, 2013 10:15 pm

leip hahah
xc helmpje op gewoon.
en leipe jersey trouwens 8)

Targaryen
Contacteer:

Bericht door Targaryen » zo aug 25, 2013 10:36 am

We gaan zo weer een all-fun-no-pressure sessie houden (vanaf 13:00u), je bent van harte welkom de ramp zelf eens te testen! Rientjesoven Hengelo (zijstraat van de Amerikalaan bij de IKEA, veel navigaties vinden 'm niet, google wel)

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » zo aug 25, 2013 11:14 am

Have fun. Ik sla over. 30km heen en terug fietsen is me net wat te gek om even te kijken. Btw toch wel lastig dat je de ramp en bike niet in 1 keer mee kan krijgen.
“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€￾

Targaryen
Contacteer:

Bericht door Targaryen » zo aug 25, 2013 11:25 am

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » zo aug 25, 2013 12:11 pm

Ja sorry man. Dit forum of mijn Android telefoon heeft iets met dubbel posten hier. Zijn er meer die er last van hebben. Eerder ging het goed met Google Chrome browser maar na dat ik een nieuwe rom heb geflashed doet hij het ook hiermee. Erg vervelend idd.
“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€￾

fbkona

Bericht door fbkona » zo aug 25, 2013 8:54 pm

Getest en goedgekeurd!
:thumbsup:
Intense Uzzi. R.I.P.

lepluskoen

Bericht door lepluskoen » zo aug 25, 2013 9:16 pm

Ik wil hem ook wel eens testen

Post maar hier als je een bv de volgende dag of over 2 dagen gaat :) ben benieuwd
Once you loose your bike halfway during the airphase, you know everything is going downhill really fast

Smittie

Bericht door Smittie » zo aug 25, 2013 10:16 pm

Technicks schreef:Ja sorry man. Dit forum of mijn Android telefoon heeft iets met dubbel posten hier. Zijn er meer die er last van hebben. Eerder ging het goed met Google Chrome browser maar na dat ik een nieuwe rom heb geflashed doet hij het ook hiermee. Erg vervelend idd.
geen problemen met 4.3 op mn nexus 4
als je iets gepost hebt meteen doorklikken en niet laten staat.
als je dan weer vder gaat browsen wilt ie wel eens refreshen en dus opnieuw posten

Targaryen
Contacteer:

Bericht door Targaryen » ma aug 26, 2013 6:23 pm

Mooi Frank! Zelf ook zeer tevreden!

Van harte welkom Koen, zal proberen het zo vroeg mogelijk te verkondigen. Er zijn plannen om iets verderop een grotere landingsbult te bouwen dus het kan best even duren. Deze is minimaal, net te smal om gekke dingen te kunnen en te 'kort' om mega lange sprongen te maken. De schans stond op het eind op 4,5m waarbij je moet landen op een postzegel.

Even gauw wat beelden achter elkaar geplakt:

http://youtube.com/watch?v=n_jJKhgyFa8

Shut The Front Door!

Plaats reactie