Beter skills op k*t fiets dan geen op een dikke fiets.
Moderator:Beheerders
-
Mijn skills zijn slechts in homeopathische hoeveelheid aanwezig.
Een (naar Nederlandse begrippen) fiets met veel veerweg helpt mij dingen te doen die ik anders nooit zou rijden (wat ik een drop-off noem merken sommigen niet eens).
Helaas heb ik wil en talent te weinig en jaren te veel om de skills nog op niveau te krijgen. Maar ik heb buiten wel plezier.
En die gastjes die met oude meuk dingen doen die ik nooit zal kunnen?
Klasse !
Een (naar Nederlandse begrippen) fiets met veel veerweg helpt mij dingen te doen die ik anders nooit zou rijden (wat ik een drop-off noem merken sommigen niet eens).
Helaas heb ik wil en talent te weinig en jaren te veel om de skills nog op niveau te krijgen. Maar ik heb buiten wel plezier.
En die gastjes die met oude meuk dingen doen die ik nooit zal kunnen?
Klasse !
@ Ilja (Sherlock), jij hebt helemaal gelijk! Wat boeit het waar we op rijden, hoe we eruit zien en of we goed of slecht zijn. Zolang ieder voor zich maar fun heeft en samen fun hebben is nog veel en veel beter. En als we van elkaar kunnen leren is toch alleen maar fijn.
En wie ziet er nu niet graag goed uit? Ik zie er toch graag goed uit in bike kleding, zelfs boven op een berg kun je leuke damens tegen komen
.
En wie ziet er nu niet graag goed uit? Ik zie er toch graag goed uit in bike kleding, zelfs boven op een berg kun je leuke damens tegen komen

Life begins at the end of your comfortzone.
Tuup J schreef:@ Ilja (Sherlock), jij hebt helemaal gelijk! Wat boeit het waar we op rijden, hoe we eruit zien en of we goed of slecht zijn. Zolang ieder voor zich maar fun heeft en samen fun hebben is nog veel en veel beter. En als we van elkaar kunnen leren is toch alleen maar fijn.
En wie ziet er nu niet graag goed uit? Ik zie er toch graag goed uit in bike kleding, zelfs boven op een berg kun je leuke damens tegen komen.

-
- Contacteer:
Always be prepared!sherlock schreef:Tuup J schreef:@ Ilja (Sherlock), jij hebt helemaal gelijk! Wat boeit het waar we op rijden, hoe we eruit zien en of we goed of slecht zijn. Zolang ieder voor zich maar fun heeft en samen fun hebben is nog veel en veel beter. En als we van elkaar kunnen leren is toch alleen maar fijn.
En wie ziet er nu niet graag goed uit? Ik zie er toch graag goed uit in bike kleding, zelfs boven op een berg kun je leuke damens tegen komen.

Community: www.facebook.com/dutchdownhill
- de lachende derde
- Contacteer:
XANonimous schreef:Always be prepared!sherlock schreef:Tuup J schreef:@ Ilja (Sherlock), jij hebt helemaal gelijk! Wat boeit het waar we op rijden, hoe we eruit zien en of we goed of slecht zijn. Zolang ieder voor zich maar fun heeft en samen fun hebben is nog veel en veel beter. En als we van elkaar kunnen leren is toch alleen maar fijn.

-
Je zult Terry Horka of Holly Feniak maar ergens op de berg tegen komen. Die kijken echt wel of je schoenen of goggle bij de rest van je outfit past. En de leatt moet al helemaal matchen, bij al je bike outfits.
En dan hebben we nog niet gesproken over de red bull en monster lady's.

En dan hebben we nog niet gesproken over de red bull en monster lady's.

Life begins at the end of your comfortzone.
-
Ik ben jaloers op iedereen die een dikke bak onder zn poep heeft en vette carbon helmen en Leatt,s hebben en al helemaal als ze ook nog eens meer skills hebben dan/als mij/ik (wat je al snel hebt)
! Maar dan op de manier van dat zou ik ook wel willen, geen afgunst maar meer respect, en er is in de praktijk gebleken dat de meeste gasten die beide hierboven beschreven zaken bezitten nog erg relaxed zijn ook!
Ik vind mijn skills niet goed genoeg om een dure dikke bak te kopen dus 2e hands, maar dat wil niet zeggen dat ik niet van mooi/kwaliteit hou dus wordt er weer geld aan upgrades gespendeerd!
Lees: nul skills maar redelijke bikes met dure parts en wat maakt mij dat dan in jullie ogen?????

Ik vind mijn skills niet goed genoeg om een dure dikke bak te kopen dus 2e hands, maar dat wil niet zeggen dat ik niet van mooi/kwaliteit hou dus wordt er weer geld aan upgrades gespendeerd!
Lees: nul skills maar redelijke bikes met dure parts en wat maakt mij dat dan in jullie ogen?????
What goes up must come down(hill)
Ik weet niet waarom het irritant is, maar sommige mensen ( ik ben er een van) irriteren zich daaraan.
Alles moet matchen, alles moet zo licht mogelijk, elk schroefje moet de juiste kleur hebben, lope posen op het forum, maar beetje gas geven, ho maar.
Het is dat dit topic er nu is anders zou ik er sowieso niets over zeggen, maar ik heb toch wel vaker zoiets van, moet dat nouw.
Alles moet matchen, alles moet zo licht mogelijk, elk schroefje moet de juiste kleur hebben, lope posen op het forum, maar beetje gas geven, ho maar.
Het is dat dit topic er nu is anders zou ik er sowieso niets over zeggen, maar ik heb toch wel vaker zoiets van, moet dat nouw.
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
mensen die een hekel hebben aan bikers met te dikke spullen die lopen te posen, en niet kunnen rijdenTuup J schreef:Ochoch, ego?
Een beetje spotten met de mensen die een hekel hebben aan bikers die graag met mooi spul rijden.

Net zoiets als bepaalde vrouwen in korte rokjes die denken dat ze heeeel knap zijn, maar die je liever met je ogen dicht ziet bijvoorbeeld

Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx