Scott Voltage FR30 2011
Moderator:Beheerders
-
- Berichten:543
- Lid geworden op:do mar 01, 2007 4:30 pm
deze is in ieder geval niet in 241mm inbouw dus blijft ie op 170mm veerwegmaarten.verhoeven schreef:Of een monarch rc3 plus? Die is nog een stukje lichter en goedkoper dan de vivid air!
Is natuurlijk wel wat minder extreem dan de vivid air maar volgens de reviews ook bighit bestendig! En in wit verkrijgbaar!
-
- Berichten:2883
- Lid geworden op:zo jan 23, 2011 8:42 pm
- Locatie:Elburg
Zijn goede optie,s alleen relatief duur in vergelijk met RS maar een Totem kun je net zoveel aan afstellen votgens mij rebound, high en low speed compression, veersterkte,en volgens mij op de nieuwste coils beginnig en endind stroke rebound op de air de lucht druk! Heb verder geen ervaring met deze Fox vorken maar zou ze graag eens testen!
What goes up must come down(hill)
als je genoeg geld heb is het een optie want ik vind fox een beetje overpriced.My Style schreef:Wat dachten jullie van een FOX 36 FLOAT 180 fit rc2? Of een 36 FLOAT 180 O/B R?
Deze vorken zijn ook relatief licht, maar hebben nog steeds 180mm én kun je vrij veeel aan instellen wat je bij de meeste RS niet kan...
maare buiten dat, als hij een fox gewild had, had hij beter de FR10 kunnen kopen

idd!! heb daarom ook besloten hetzelfde te gaan doen met mijn FR 30 2012 die over 2 weken binnen komtcyberhawk schreef:dit is een mooi voorbeeld van gezond verstandSjittie schreef:een FR30 weegt volgens internet 16,6 kg
domain vervangen door lyrik solo air = -600 gram
demper vervangen met air demper = -300 gram
ruktion cranks (860gr) + BB (365gr) vervangen door setje SLX (999gr) = -226 gram
zit je al op 15,5 kg en heb je 170 voor en 170 achter
met een totem bespaar je geen gewicht!
wil je nog lichter dan deze 15,5 kg gaan dan moet je denken aan bijvoorbeeld dunnere of vouwbanden, of dan slim is weet ik niet want dan sta je meer banden te plakken dan je rijd.


hoezo?