motorcrossers op de route

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Loeky

Bericht door Loeky » ma okt 08, 2007 9:17 am

wie zegt dat de rijders in dit geval uberhaubt aan het enduro evenement meededen? Hier kan de organisatie dan toch niks aan doen? Waarschijnlijk waren het gewoon gasten die dachten slim te zijn om ook lekker te gaan raggen tijdens de endurotocht om zo minder op te vallen in het bos met hun woeste machines...

tenminste, dat zou ik doen hehe

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » ma okt 08, 2007 10:02 am

Heel simpel, de eerst volgende keer ff die maat 43 of 44 (weet ik veel) opzij knallen tegen de helm en je punt is wel duidelijk.

Ik zou het na zo'n gezeur en steeds weer opnieuw wel doen iig.
Tjah......

Smuss

Bericht door Smuss » ma okt 08, 2007 11:48 am

bwam schreef: Een paar moraliserende oneliners:
Klagen over wat gebeurd is, helpt niet veel. Voorkomen in de toekomst wel.
Een persoonlijk gesprek vermijdt vooroordelen.
De ene zijn vrijheid eindigt waar de ander zijn vrijheid begint. maar waarom geen compromis zoeken?
(bvb jullie mogen vaker per jaar komen, maar alleen als jullie kunnen bewijzen dat jullie op het enduro"pad" kunnen blijven.)
In NL is er natuurlijk minder bos over dan in België, dus moeten jullie nog beter met elkaar leren praten, om te vermijden dat al die officiële instanties (daar hebben we er in België eigenlijk geen van) de hele boel sluiten.

Of kom nog eens bij ons in België fietsen of enduro rijden...
De enige voorwaarde is: afval opruimen, en begrip tonen als er iemand te veel last van je heeft. Een persoonlijk gesprek vermijdt vooroordelen.

Succes
Ik heb twee van de drie rijders presoonlijk gesproken, waarna ze onder het motto "ieder zijn hobby" weer doorreden. De organisatie aanschrijven vind ik een goed idee. Ik snap dat er hier een topic over te beginnen niet alle problemen oplost, maar blijkbaar leeft het probleem wel.

@Frank: Wat betreft schoenmaat, die is 47. Me verlagen tot fysiek geweld zie ik echter ook niet als de oplossing.

Ironhorse Erik
Contacteer:

Bericht door Ironhorse Erik » ma okt 08, 2007 7:42 pm

Sjongejongejongejonge wat een moraliserend gezeik zeg.

Jullie zeiken net zo over een paar crossers als een paar voetgangers over mountainbikers zeiken.

Ga toch fietsen. En koop een crossmotor.

:bandana:

E

Sven

Bericht door Sven » ma okt 08, 2007 8:27 pm

Ironhorse Erik schreef:
Ga toch fietsen. En koop een crossmotor.
En met deze woorden blies de olifant zijn verhaaltje uit.
Discussies zijn wel eens van een hoger niveau geweest.

Een beetje uitroepen tot schoppen met bepaalde maten. Woehoe! in het motto van "We zijn op het forum en niemand kent mij"?

Childish.
Lock.

Gesloten