wat gaat er mis? a.k.a. het grote "zeg iets liefs topic

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

didadunlop

Bericht door didadunlop » di jul 17, 2007 1:45 am

+ North sea jazz,,,, Hoe was marcus miller?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Nami

Bericht door Nami » di jul 17, 2007 1:01 pm

didadunlop schreef:+ North sea jazz,,,, Hoe was marcus miller?
Ontzettend mooi! Hij viel in voor Amy Winehouse en maakte er echt een feest van. Hij ging uiteindelijk ook die eerste hit van Amy spelen met z'n band. En Candy Dulfer (eigenlijk de act van het uur daarna) kwam ook langs en speelde meer dan de helft van de show met hem mee. Heel vette solo's ook van de gast op de mondharmonica en de toetsenist.. erg gaaf! :)

Sven

Bericht door Sven » di jul 17, 2007 1:19 pm

Nami schreef: En Candy Dulfer (eigenlijk de act van het uur daarna) kwam ook langs en speelde meer dan de helft van de show met hem mee. :)
Candy rulet gewoon keihard.
Ze is echt goed!

Nami

Bericht door Nami » di jul 17, 2007 1:31 pm

Sven schreef:
Nami schreef: En Candy Dulfer (eigenlijk de act van het uur daarna) kwam ook langs en speelde meer dan de helft van de show met hem mee. :)
Candy rulet gewoon keihard.
Ze is echt goed!
En knap voor haar leeftijd! :o

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » zo jul 22, 2007 9:53 pm

misschien moeten we wel eens even de mods e.d van dp bedanken die dit hebben opgezet en dat we zomaar gebruik mogen maken van hun forum. Ik weet niet wat anderen erover zeggen maar ik wel ff zeggen: Top gemaakt, en bedankt dat we gebruik mogen maken van het forum! :arms: :arms:

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » ma jul 23, 2007 10:28 am

voor mijn 501ste post: alle bikers een goede bike-dag of eendert wat-dag gewenst ;)

didadunlop

Bericht door didadunlop » di jul 24, 2007 5:58 pm

misschien moeten we wel eens even de mods e.d van dp bedanken die dit hebben opgezet en dat we zomaar gebruik mogen maken van hun forum. Ik weet niet wat anderen erover zeggen maar ik wel ff zeggen: Top gemaakt, en bedankt dat we gebruik mogen maken van het forum!
Idd ik kan het daar niet meer dan mee eens zijn.

Stiekem zit er best wel een duts tijd in die ze misschien liever fietsend zouden doorbrengen.

Hulde!
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di jul 24, 2007 7:19 pm

dit topic gaat nogsteeds de goede kant op :D het kan dus wel! greetz wout :arms:
hoezo?

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma jul 30, 2007 6:58 pm

YEAH
Nieuwe helm gekocht: Afbeelding

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » ma jul 30, 2007 8:59 pm

ik heb dezelfde :) zijn fijne helmpjes!!!

verder wens ik iedereen een fijne dinsdag
hoezo?

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma jul 30, 2007 9:00 pm

thnx jij ook hoor:)
Wij gaan morgen van 9 tot 9 fietsen op ons nieuwe baantje...
Gr. Maarten

Z-Blocker

Bericht door Z-Blocker » di jul 31, 2007 12:12 pm

Mrtnrider schreef:YEAH
Nieuwe helm gekocht:
Cool ding, is het betaalbaar?

Z.

absest

Bericht door absest » di jul 31, 2007 12:40 pm

kosten ongeveer nog 80 a 90 euri.. prijs kwaliteit vergelijking is wel oke.. alleen de lak is erg kras en vlekgevoellig.. maar altijd beter dan een faceplant zonder. :)
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl

Z-Blocker

Bericht door Z-Blocker » di jul 31, 2007 12:49 pm

De Fox helm die ik nu 2 maanden heb staat ook al vol krassen. Matte en donkere kleuren zijn er nogal gevoelig aan denk ik.

Z.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » di jul 31, 2007 4:52 pm

nog een fijne dulle dinsdag

enne die helm was 2e hands nooit gebruikt, nog in de doos, in het papier... voor 40 euro

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » do aug 02, 2007 8:20 pm

ik heb m via mijn baas kunnen bestellen tegen inkoop. koste me 56 euri

idd veel vlekken en lakschade maar verder prima!

greetz wout

p.s. laten we waken voor teveel afwijken van het topic ;)
hoezo?

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » vr aug 03, 2007 9:53 am

ik woon in een omgeving waar ik de hele zomer voor 40€ een eigen 10 km lange dh baan voor de deur heb liggen met lift, nu weet ik waarom ik naar oostenrijk ben verhuist.

mfg degoe. :dribble:

Intense uzzi

Bericht door Intense uzzi » ma aug 06, 2007 4:44 pm

De enige reden waarom dit topic alleen maar blije nietszeggende berichtjes heeft is omdat iedereen zich aan de regels en wetten gemaakt door de forumbeheerdes houd...oftewel...wat je vind mag je niet zeggen...alleen wat de forumbeheerders zeggen, dat mag je vinden....

Helaas zit de hele wereld zo in elkaar en vond het ook niet meer dan lachen dat er een topic aankwam zoals dit....het is de ultieme hoogmoed voor de val !!

De hele wereld is verkankerd en hier word net gedaan alsof er totaal niets aan de hand is...ja bedank de forumbeheerders maar voor de macht die ze willen uitoefenen op jullie....

Heb het wel gezien hier.....nep boel !!

Mocht iemand echt willen weten waarom het zo vertieft gaat op alle forums en waarom het zo vertieft gaat in je eigen omgeving ?

www.wetenschap-eindtijd.com als je het lef hebt....

Oh ja, voor de ontkenners of beter weters onder ons, wie het laatst lacht, lacht het best !! ;)
downhilllllllllll

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma aug 06, 2007 5:58 pm

Intense uzzi schreef:... Heb het wel gezien hier.....
Kijk, dat is nou ook goed nieuws; een zeurpiet die zichzelf van het forum haalt!!! :thumbsup:

BTW, ben afgelopen week netjes teruggekeerd van de bikechallenge in Polen. Mooie rit, kan niet anders zeggen!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma aug 06, 2007 6:52 pm

hahahahahaa jij gelooft zeker ook alles wat op zapruder.nl staat?

Maar goed wat minder zeurpieten op deze planeet zou ook al een hoop schelen..:D

Ik heb dit weekend:
A. Heerlijk gefietst
B. Gezellige tijden met goede vrienden doorgebracht
C. Voor de helft besloten om een dikke vinger op te steken naar de heersende massa en mijn auto de deur uit te doen en een extracycle aan te schaffen (www.extracycle.com)

Lacer

Bericht door Lacer » ma aug 06, 2007 8:31 pm

@ didadunlop

een SUB: sports utility bicycle
haha als je niet al te ver rijd een goed alternatief

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma aug 06, 2007 8:35 pm

Hoe dat zo? als ik zie wat mensen ermee doen is het een redelijk goede vinding. Natuurlijk wel iets wat je moet bijhouden.

Surly (www.surlybikes.com) is bezig met een specifiek frame zodat alles past alleen zonder het SUB frame.

Edit:

Deze dus:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door didadunlop op ma aug 06, 2007 9:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Rubenio

Bericht door Rubenio » ma aug 06, 2007 8:51 pm

Aanstaande donderdag naar France voor 2,5 week :o :o :o :) :)
Meteen even mn da bomb molotov op het betere terrein even aan de tand voelen :arms:
Hopelijk word het weer nog wel iets koeler want ik hou het hier in nederland al bijna niet uit :D

Grtz.
Rubenio

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » ma aug 06, 2007 9:15 pm

Intense uzzi schreef:De enige reden waarom dit topic alleen maar blije nietszeggende berichtjes heeft is omdat iedereen zich aan de regels en wetten gemaakt door de forumbeheerdes houd...oftewel...wat je vind mag je niet zeggen...alleen wat de forumbeheerders zeggen, dat mag je vinden....

Helaas zit de hele wereld zo in elkaar en vond het ook niet meer dan lachen dat er een topic aankwam zoals dit....het is de ultieme hoogmoed voor de val !!

De hele wereld is verkankerd en hier word net gedaan alsof er totaal niets aan de hand is...ja bedank de forumbeheerders maar voor de macht die ze willen uitoefenen op jullie....

Mocht iemand echt willen weten waarom het zo vertieft gaat op alle forums en waarom het zo vertieft gaat in je eigen omgeving ?

Oh ja, voor de ontkenners of beter weters onder ons, wie het laatst lacht, lacht het best !! ;)
jammer dat je het zo ziet, ik ben iemand die zich regelmatig een spiegel voor houdt en probeer te leren van zelf reflectie. ik ben me er van bewust dat het een en ander hard aan het mis gaan is in "onze"samenleving vandaar dat ik behoefte heb aan eens een topic op dit forum waardoor ik een beetje blij kan worden, en stiekem weer kan geloven in het feit dat nog niet alles verziekt is. uit jou reactie maak ik op dat jij daar iets meer moeite mee hebt dan ik. dat is je goed recht maar jouw uiting is naar mijn idee doordrengt van hopeloosheid en moeite om nog te geloven in het goede van de mens.

ik mag dan in jou beleving mezelf blind maken voor de waarheid (jou waarheid!) maar voor mij helpt het om mijn leven een stukje draagelijker te maken. hou jezelf eens een spiegel voor!? en probeer eerst eens te kijken wat jij bijdraagt om het leuk te houden op dit forum in plaats van het op deze manier onderuit te halen omdat jij je klaarblijkelijk ongelukkig voelt.

mocht je hierover verder willen filosoferen doe ik dat graag maar niet via dit topic aub.

een dikke knuf en ik wens je het beste! greetz wouter
hoezo?

SketchyB
Contacteer:

Bericht door SketchyB » di aug 07, 2007 1:00 am

Intense uzzi schreef:De enige reden waarom dit topic alleen maar blije nietszeggende berichtjes heeft is omdat iedereen zich aan de regels en wetten gemaakt door de forumbeheerdes houd...oftewel...wat je vind mag je niet zeggen...alleen wat de forumbeheerders zeggen, dat mag je vinden....

lang leve de anarchie !.....stakker...

back on track:
over 2 dagen verhuizen... ver van bergen vandaan... maar er staat iig. een SC bullit frame op me te wachten :D

Plaats reactie