Erikje schreef:Big T schreef: Een praatje wordt ook altijd afgesloten met: "God tur!"
Bij ons in Friesland zeggen ze altijd "hoi" als je weggaat...
Erikje
rare lui die Friezen........
Maar ik kwam gisteren tot de conclusie dat de standpunten van Plons & vooral die van Crash mij toch wel aanspreken.
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken, mijn fluor gele jekkie, de fully met luchthoorn en verstralers en overal gefietst waar het niet mag, luid toeterend uiteraard want voor boswachters ben ik toch niet bang, kom maar op. Lekker door boskernen, natuurkernen etc geragd en nergens het pad genomen, HEERLIJK!
Op een gegeven moment werd ik klem gereden door 2 hummers met antitankkannonen achterop, dacht eerst dat ik in militair terrein zat maar er bleek een SBB logo op beide wagens te staan.
De mannen stapten uit, full body armour met bijpassende helm, AK-47's in de aanslag.........en waar ik inhemelsnaam niet mee bezig was?
Volgens hen sloopte ik hele bos, en jullie dan met die Hummers vroeg ik........toen werden ze gelijk link. Ik werd van 2 kanten onder schot genomen en moest mijn fiets inleveren. Ik nog een grote bek, want schieten doen ze toch niet dacht ik; " je blijft met je poten van mijn Kyoso af!!!!!" Toen werden de AK-47's ontgrendeld en werd er met een salvo op mijn Racing Ralph duidelijk gemaakt dat het menens was........
Ik dacht even dat ik in bananasplit zat, en wachtte tot Ralph Inbar achter een boom vandaan zou komen.......kan je lang wachten maar goed.
Toen toch maar mijn fiets afgegeven, mijn fiets positioneerden ze voor de Hummers en ze zijn er beide al luid lachend en luchtsalvo's vurend overheen gereden............echt te gek voor woorden
Fiets total loss, en ik moest 15 km lopen naar huis.
Ik ga een klacht indienen bij SBB denk ik, dit kan toch niet zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt.
dussssss©