Bike Motion 2006
Moderator:Beheerders
Klopt niet helemaal. De twee broers die het nu doen zijn ex-Vertex, maar ze hebben een totaal ander bedrijf. IMHO zijn ze ook goed bezig: goed assortiment dat ze ook daadwerkelijk kunnen leveren. De afgelopen 12 maanden iig goed contact mee gehad.
@lc4: Helaas, geen camera mee. Anders waren we wel langer bij de Merida stand geweest.... De fietsen waren foeilelijk, maar van alle XC sterren is Dahle één die echt veul respect verdient voor haar aanpak en focus.
@lc4: Helaas, geen camera mee. Anders waren we wel langer bij de Merida stand geweest.... De fietsen waren foeilelijk, maar van alle XC sterren is Dahle één die echt veul respect verdient voor haar aanpak en focus.
- Arnetteman
Alstu, geen idee wie die gast naast haar is maar kwam deze foto tegen op Pinkbike.lc4 schreef:Show me!wictor schreef:Idd.... Gunn-Rita zach er een stuk strakker (en langer!) uit dan ik a.h.v. de gebruikelijke wedstrijdfoto's had verwacht.
http://www.pinkbike.com/photo/1065789/
Cosmic heeft de 2 broers van Vertex in dienst genomen...het is dus zeker geen nieuw bedrijf VAN de heren maar VOOR de heren...
De Centurion concept was voor mij 1 van de mooiste fietsen, van Nickolaas is mooi spul maar die naam..hoewel die strut in het frame dan wel erg mooi is eigenlijk
XTR erg goed gelukt is en die wielen er inderdaad mogen zijn!
Veel onzinstands die eigenlijk niets toevoegen, verassend weinig beweging bij Sabma, Bikeright en Magura qua bezoekers (op zaterdag), Santos een uitgekiende stand had met misschien wel het hoogste blingbling gehalte, Trek een aantal strakke bakken in het assortie heeft,het eten veuls te duur was, de koffie niet te zuipen maar dat ik er volgend jaar zeker weer bij ben
De Centurion concept was voor mij 1 van de mooiste fietsen, van Nickolaas is mooi spul maar die naam..hoewel die strut in het frame dan wel erg mooi is eigenlijk

XTR erg goed gelukt is en die wielen er inderdaad mogen zijn!
Veel onzinstands die eigenlijk niets toevoegen, verassend weinig beweging bij Sabma, Bikeright en Magura qua bezoekers (op zaterdag), Santos een uitgekiende stand had met misschien wel het hoogste blingbling gehalte, Trek een aantal strakke bakken in het assortie heeft,het eten veuls te duur was, de koffie niet te zuipen maar dat ik er volgend jaar zeker weer bij ben

Ik was zaterdag gegaan, dus helaas geen Gunn-Rita Dahle. Maar wel Anneke, maar helaas had ik m'n camera niet in de aanslag.
Wat ik vreemd vond, bij bv. Trek, dat het topmodel XTR had, maar het model eronder X.0. Aftermarket is (was) X.0 effe wat duurder dan XTR, dus hoe ze dat voor elkaar krijgen...(prijstechnisch dan). Of proberen ze de hele aftermarket naar de knoppen te krijgen?
Ik heb niet veel foto's gemaakt, want ik heb eigenlijk alles al gezien op de eurobike, maar hier toch een aantal:
Blizzard, ongewijzigd (weer geen zwart dus):

Te veel goud bij Santos:

Jammer genoeg geen roze balhoofdsetje in dit rijtje:

Coole nieuwe hendels bij Hope:

Veel kleurtjes bij Trek:

Demper van Scott Spark:

Een of andere Cannondale (weet het type niet meer):

Rocky headbadge:

Rocky Mountain Element 50:

Camo velgen van Sun:

Cedric's fiets:

Monster Fox schokbreker (MX, of auto sport?):

Die witte Centurion heb ik er ook op staan:

Toch heeft die Enduro wel iets:

Gave witte Commercal:

En bij Hope hadden ze lache nep fietsjes met hun spul erop:

Wat ik vreemd vond, bij bv. Trek, dat het topmodel XTR had, maar het model eronder X.0. Aftermarket is (was) X.0 effe wat duurder dan XTR, dus hoe ze dat voor elkaar krijgen...(prijstechnisch dan). Of proberen ze de hele aftermarket naar de knoppen te krijgen?
Ik heb niet veel foto's gemaakt, want ik heb eigenlijk alles al gezien op de eurobike, maar hier toch een aantal:
Blizzard, ongewijzigd (weer geen zwart dus):

Te veel goud bij Santos:

Jammer genoeg geen roze balhoofdsetje in dit rijtje:

Coole nieuwe hendels bij Hope:

Veel kleurtjes bij Trek:

Demper van Scott Spark:

Een of andere Cannondale (weet het type niet meer):

Rocky headbadge:

Rocky Mountain Element 50:

Camo velgen van Sun:

Cedric's fiets:

Monster Fox schokbreker (MX, of auto sport?):

Die witte Centurion heb ik er ook op staan:

Toch heeft die Enduro wel iets:

Gave witte Commercal:

En bij Hope hadden ze lache nep fietsjes met hun spul erop:

Niet zó moeilijk, in de States is SRAM stukken goedkoper dan Shimano. That's all. 't Zal ongetwijfeld met de economische bescherming te maken hebben waar de staten erg goed in zijn....zonoskar schreef: Wat ik vreemd vond, bij bv. Trek, dat het topmodel XTR had, maar het model eronder X.0. Aftermarket is (was) X.0 effe wat duurder dan XTR, dus hoe ze dat voor elkaar krijgen...(prijstechnisch dan). Of proberen ze de hele aftermarket naar de knoppen te krijgen?
Erikje
aight! ken uw klassiekersTOBY schreef:Met muziek

wat ik trouwens ook zag op BM en wat mij erg handig/logisch leek.....
Zadels in verschillende breedte maten bij Specialized en bij nog en merk(ben ff kwijt welke) geen een reet is hetzelfde dus erg logisch lijkt mij.
Helmen heb je tenslotte ook in verschillende maten.
Je moest dan op een traagschuimen matje gaan zitten en adh van de afdruk in het schuim kon je de breedte van je zadel bepalen.
dusssssss©
Zadels in verschillende breedte maten bij Specialized en bij nog en merk(ben ff kwijt welke) geen een reet is hetzelfde dus erg logisch lijkt mij.
Je moest dan op een traagschuimen matje gaan zitten en adh van de afdruk in het schuim kon je de breedte van je zadel bepalen.
dusssssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op wo okt 25, 2006 7:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
SQ Lab?BOSS schreef:wat ik trouwens ook zag op BM en wat mij erg handig/logisch leek.....
Je moets dan op een traagschuimen matje gaan zitten en adh van de afdruk in het schuim kon je de breedte van je zadel bepalen.
dusssssss©
... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
die maken toch custom zadels, nee het was gewoon een normaal merk.MarinTi schreef:SQ Lab?BOSS schreef:wat ik trouwens ook zag op BM en wat mij erg handig/logisch leek.....
Je moets dan op een traagschuimen matje gaan zitten en adh van de afdruk in het schuim kon je de breedte van je zadel bepalen.
dusssssss©
Maar die zadels van Specialized zagen er goed uit, ben zowiezo wel een fan van de specialized accesoires(in tegenstelling tot de fietsen.....

Dat Body Geometrie spul is altijd erg OK.
dussssss©
ook die zadels "passen" op een schuim matje is van Specialized...BOSS schreef:wat ik trouwens ook zag op BM en wat mij erg handig/logisch leek.....
dusssssss©

Erikje
Ja klopt, maar er was nog een merk met een dergelijk systeem.......Erikje schreef:ook die zadels "passen" op een schuim matje is van Specialized...BOSS schreef:wat ik trouwens ook zag op BM en wat mij erg handig/logisch leek.....
dusssssss©
Erikje
bloed irritant dat ik er nou ff niet op kan komen

dusssssss©
bike motion

en nog heel veel mooie en brute spullen
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
ff verder ouwehoeren over BG Specialized spul:
Ze gaan naast het zadel ook met een matje komen voor de voeten. Daar ga je op staan en dan word bekeken welk zooltje je moet hebben in je fiets schoen wil die goed zitten e.d.
Goed bezig @ Specialized maar goed..ze maken natuurlijk ooook heeeeele goeie fietsen!!
Ze gaan naast het zadel ook met een matje komen voor de voeten. Daar ga je op staan en dan word bekeken welk zooltje je moet hebben in je fiets schoen wil die goed zitten e.d.
Goed bezig @ Specialized maar goed..ze maken natuurlijk ooook heeeeele goeie fietsen!!
Whoop Whoop!
Dat plankje voor de zolen is er al!Rinse Appelstroop schreef:ff verder ouwehoeren over BG Specialized spul:
Erikje schreef:How Come?M@lphy schreef: - Een aangeslagen Cube stand medewerker!![]()
Erikje
So there you have it!
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=30106
RIDERS READY?