Het is me toch ook wat.
Volgend jaar ga ik er ook eens naartoe.
Moderator:Beheerders
Het is niet alleen het lelijkste mormel maar ook nog eens een van de duurste . De S-works gaat 7000 euro kosten en is als los frame set verkrijgbaar voor 3500 ,Maar dan krijg je wel een frame en bijpassende voorvork en Wielen!!Sir Gonz Lays schreef:ah goed om ff te zien, die slagers!
thanks!
nu de enduro van 07 echt het lelijkste mormel is wat rond zal rollen in 07 en ik deze dus van mn lijst af is, (de 06 was wel erg geschikt), ben ik dus aan t kijken wat er nog meer rondrijdt..
Enduro 2007 lelijkamigo schreef:Het is niet alleen het lelijkste mormel maar ook nog eens een van de duurste . De S-works gaat 7000 euro kosten en is als los frame set verkrijgbaar voor 3500 ,Maar dan krijg je wel een frame en bijpassende voorvork en Wielen!!Sir Gonz Lays schreef:ah goed om ff te zien, die slagers!
thanks!
nu de enduro van 07 echt het lelijkste mormel is wat rond zal rollen in 07 en ik deze dus van mn lijst af is, (de 06 was wel erg geschikt), ben ik dus aan t kijken wat er nog meer rondrijdt..
ik vraag me dan ook af waar ze de s-works dan verder mee afmonteren
Want als je al een frame hebt inclusief vork en wielen ,wat toch het duurste is , hoe komen zij dan op 7000 euro .
een xtr groep kost ca 1000 .
ik denk ,als je dat frame koopt met een xtr groep er bij kun je het toch onder de 5000 euro houden.
niet dat ik plannen had