AL heel wat meetings meegemaakt maar deze slaat alles
Moderator:Beheerders
-
- dobbel our zero
he Mech, de nieuwe baan in westerbork is altijd goed berijdbaar, www.motordrenthe.nlMech schreef:Ik rij vooral off-road maar ook regelmatig op de crossbaan. Ik heb net een nieuwe KTM 250SXF opgehaald dus ik kan weer even vooruit. Het is nu alleen kutweer voor op een baan te rijden, en de meeste zijn toch dicht. Maar als je ergens gaat rijden laat maar weten. Kan plonsie foto's komen maken van ons idioten
@ mariekem: beetje jammer dat er nou weer zo gereageerd wordt. Ik zeg niet dat iedereen hier maar een beetje staat te posen maar er is gewoon een groep die dat wel doet en die rijden dan ook nog is op zwaar dure bakken. En ik zit hier niet om jullie af te zeiken en ook zeker niet dat ik me verheven voel boven anderen want dat is echt gelul maar omdat ik fietsen toevallig ook leuk vind alleen is het een beetje jammer van dat gepose.
@ mech: heb je al op die 250 gereden? Ben benieuwd of dat nog een beetje vooruit gaat. Ik rij op een 125 uit 2005 meestal rij ik op harfsen.
greetz B
@ mech: heb je al op die 250 gereden? Ben benieuwd of dat nog een beetje vooruit gaat. Ik rij op een 125 uit 2005 meestal rij ik op harfsen.
greetz B
- Arnetteman
wees blij dat die vermeende posers dikke bakken kopen, goed voor de economiebart-fmx schreef:@ mariekem: beetje jammer dat er nou weer zo gereageerd wordt. Ik zeg niet dat iedereen hier maar een beetje staat te posen maar er is gewoon een groep die dat wel doet en die rijden dan ook nog is op zwaar dure bakken. En ik zit hier niet om jullie af te zeiken en ook zeker niet dat ik me verheven voel boven anderen want dat is echt gelul maar omdat ik fietsen toevallig ook leuk vind alleen is het een beetje jammer van dat gepose.
greetz B
Hell yeah, je moet plonsland proeven om het ten volle te apprecieren!Jurriaan schreef:Euh wat de fock is er mis met posen?
Ik heb "bettes" gezien in Plonsenland en lig er s'nachts nog wel eens van wakker, maar ik kan wel vertellen dat ik er naast gestaan heb, dan weer niet met posefiets.

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Eigenlijk ben ik en ik denk nog heel wat anderen helemaal niet blij mee. De prijzen van de spullen worden echt voor schandalig weinig verkocht en als je dan een keer zelf wat wilt verkopen kom je er niet voor een redelijke prijs af.Arnetteman schreef:wees blij dat die vermeende posers dikke bakken kopen, goed voor de economiebart-fmx schreef:@ mariekem: beetje jammer dat er nou weer zo gereageerd wordt. Ik zeg niet dat iedereen hier maar een beetje staat te posen maar er is gewoon een groep die dat wel doet en die rijden dan ook nog is op zwaar dure bakken. En ik zit hier niet om jullie af te zeiken en ook zeker niet dat ik me verheven voel boven anderen want dat is echt gelul maar omdat ik fietsen toevallig ook leuk vind alleen is het een beetje jammer van dat gepose.
greetz B

nothing beats cubic inches
greetz B[/quote]
250 is al vies zaterdag hier op een baantje gereden en zondag het bos in geweest
Motor loopt echt heel goed, ik kom van een 450 en dit is veel beter te hanteren en meer dan genoeg vermogen.
In westerbork ben ik wel eens geweest en toen had het niet overdreven veel geregend maar tussen goed te rijden en de baan gewoon open houden zit veel verschil...

greetz B[/quote]
250 is al vies zaterdag hier op een baantje gereden en zondag het bos in geweest

In westerbork ben ik wel eens geweest en toen had het niet overdreven veel geregend maar tussen goed te rijden en de baan gewoon open houden zit veel verschil...

Strak ding hoor
Ben zelf meer fan van de twee takt maar moet toch wel doorrijden om die 250 viertakten bij te houden. Voeg me anders is toe op msn als je dat hebt kunnen we ff lullen over motors enzo. bmxbartje@hotmail.com
greetz B

greetz B
nothing beats cubic inches
jongens gaan we terug on topic?! ok plons is dan misschien wel een mxsloer maar het ging over mxers die biken
(als jullie verder willen kletsen over mxmotors zeg dat dan even dan doe ik een topic split (nieuwe forum functie
)
greetz
bettes

(als jullie verder willen kletsen over mxmotors zeg dat dan even dan doe ik een topic split (nieuwe forum functie

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
omdat ie te druk bezig is met zn kodak te posensimon-ffc schreef:mmmmmmmm,waarom zien we plons nergens springen

neeje, waarom zouden MX'ers niet kunnen biken? tja, MX en MTB liggen nou ook weer niet zo ver uiteen.....
ik denk dat je meetings via dp gewoon de verkeerde mensen aantrekken, dus volgende meeting meer volk met ballen?
- Eddy_the_Eagle
Ik was er ook bij, toen zijn zadel van de rails los kwam...Ironhorse Erik schreef:Kan me de laatste keer nog herinneren op Plons zijn vijver bij die dubbele dubbele onderaan.
Komt ene Maarten [ex BMX-er] aanvliegen zo hard ie kan van gans bovenaf........ die land op de 3e bult............[wel zwaar gecrashed] probeert het nog een keer en land op de 4e bult [serieus] op zijn reet zonder zich pijn te doen...............
We stonden erbij en keken ernaar.
Zn dochtertje stond te kijken en vond het niet zo leuk meer duh.
Katze was er ook bij en Pannekoek ook geloof ik, Beast heeft het ook gezien.
Respect.
Gewoon gaan nie lulle.
Eigenlijk houd ik daar wel van.
LOL
E
Ik heb toen alles gezien omdat ik stond te p###n, de een is goed in doen, ik ben goed in kijken!
-
- Contacteer:
Bah ja Eddy... ik heb toen Plons ook gemist bij de bewuste jump.Eddy_the_Eagle schreef:Ik was er ook bij, toen zijn zadel van de rails los kwam...Ironhorse Erik schreef:Kan me de laatste keer nog herinneren op Plons zijn vijver bij die dubbele dubbele onderaan.
Komt ene Maarten [ex BMX-er] aanvliegen zo hard ie kan van gans bovenaf........ die land op de 3e bult............[wel zwaar gecrashed] probeert het nog een keer en land op de 4e bult [serieus] op zijn reet zonder zich pijn te doen...............
We stonden erbij en keken ernaar.
Zn dochtertje stond te kijken en vond het niet zo leuk meer duh.
Katze was er ook bij en Pannekoek ook geloof ik, Beast heeft het ook gezien.
Respect.
Gewoon gaan nie lulle.
Eigenlijk houd ik daar wel van.
LOL
E
Ik heb toen alles gezien omdat ik stond te p###n, de een is goed in doen, ik ben goed in kijken!
dat waren nog eens tijden he mannen...
...dat we maarten daar zagen gaan... zadel er af en toen de bike van het dochtertje de crank van krom gesprongen. Hij heeft het ook nog eens in Todtnau gedaan door met zijn cannondale killerV (meen ik??) verder dan de Bever te springen op de finish jump in zijn Lycra

de hele garage bij felix ging plat.
-