Lange afstand achterwiel rijden!
Die gasten hier in de stad rijden de hele kruiskade uit!
Aight!!!
Toekomst MTB
Moderator:Beheerders
Re:Toekomst MTB
amigo schreef:
ik denk dat het toch een mengelmoes van xc en enduro trailrides zal worden gezien nederland voor andere takken van de sport weinig mogenlijk heid bied.
en gezien iedereen die hier op het forum nu aan mountainbike doet waarschijnlijk over 5 jaar ook nog wel aan het rondhobbellen is .
Zullen ze mischien als ze 5 jr ouder zijn mischien ook wel iets voorzichtiger worden en ook minder risico"s nemen .
dan vallen de extremere varianten automatisch af
Juist niet, want hoe ouder ik ben geworden hoe extremer ik ben gaan biken.
Om maar een paar voorbeelden te geven :
-Meer geld dan vroeger (ja ja buiten je vaste lasten enz.)., want je hebt een vaste baan. (als het goed is) dus betere materialen waardoor je steeds "Bigger" kan gaan. en een auto voor road trips.
-Meer verstand ( dus wel full bescherming aan, want je hoeft nie zo nodig meer stoer te zijn zonder),
waardoor je je veiliger voelt.
-Meer ervaring (wat wel en niet kan voor jezelf) cq skills.
-Meer en meer het nu kan ik er nog mee weg komen gevoel (je verlegt je "ïk wordt ouder" grens).
Denk dat de fietsen sowieso meer gericht worden op wat extremer terrein dan nederland te bieden heeft: Gewoon een kwestie van afzetmarkt. Nederland is tamenlijk klein... Meer veerweg enzo dus. Daardoor zullen ook meer mensen eens een marathon of een extremere tocht willen proberen lijkt me.
Aan de andere kant is er natuurlijk ook sprake van een soort golfbeweging: retro bikes en singlespeed komt op (terug)....
Aan de andere kant is er natuurlijk ook sprake van een soort golfbeweging: retro bikes en singlespeed komt op (terug)....
het dat bmx for big guys klint wel leuk:)