arme student...

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Sven
Re:arme student...

Bericht door Sven » vr apr 29, 2005 8:46 am

Owja... ff medische testen, en als je 560 bent een halve alien zijn omdat die zooi toch wat vies bevatte...

Sir Rides a Lot

Bericht door Sir Rides a Lot » vr apr 29, 2005 9:29 am

Het is inderdaad zo dat degene waar je het meeste geld voor krijgt, ook het meeste risico bevatten.

Er worden hier vaak genoeg studenten gevraagd voor experimenten enzo, want zit hier ook medische faculteit, maar die leveren over het algemeen niet zo veel op. Degene die dan weer wel veel opleveren zijn meestal wel iets risico voller.

Wel doe ik regelmatig psychologische onderzoekjes. Zit hier een of ander instituut, en dan krijg je 5 euro voor een half uurtje in een donkere kamer zitten en zinnetjes voor te lezen of zo. Is wel loos, maar ja...

Als je het over experiment hebt, deze is wel leuk:

http://www.age-of-the-sage.org/psycholo ... iment.html

R@coon

Bericht door R@coon » ma mei 02, 2005 6:05 pm

Laatst kwam ik wel een mooie tegen: vragenlijst invullen, daarna 3 uur pilzen en bitterballen eten en dan een soortgelijke vragenlijst invullen. Dit om te kijken of mensen met alcohol op anders reageren. Betaling: €75.- geen verkeerde deal !!

Sir Rides a Lot

Bericht door Sir Rides a Lot » ma mei 02, 2005 7:44 pm

geldt dat aanbod nog?

Poosje geleden moest ik voor een vriend figuurtjes tekenen, daarna vier biertjes drinken, waarna ik weer diezelfde figuurtjes moest tekenen.

;D ;D ;D

Was om na te gaan wat voor invloed alcohol had op de grammaticaregels die ik hanteerde bij het tekenen.

heerlijk...

Joost2

Bericht door Joost2 » di mei 10, 2005 1:08 pm

Het TUIG schreef:
[
BF = DeJean schreef:
werken

...met je kadaver ;)

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » wo mei 11, 2005 9:19 pm

een rijke vriendin zoeken, die heb k nog niet langs zien komen, maar das wel een tip he! ;)

Plaats reactie