Wordt een feestje voor een bult singlespeeders, 300 is haalbaar als er ook nog DP-ers en andere NL-ers opduiken. Natuurlijk is het de bedoeling dat we een tent laten weten wat we willen zodat zij kunnen bepalen of er ruimte is en wat het eventueel gaat kosten...
Daarom deze inventarisatie.
JJ
Over cafe"s gesproken [gezocht]....
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Re:Over cafe"s gesproken [gezocht]....
Ik denk namelijk dat hier bovenstaande cafés hier niet zo makkelijk aan me zullen werken iig niet in weekenden en donderdagavonden. Misschien dat t voor ene zondag anders zal liggen. Korenmarkt is gewoon best druk op die avonden vandaar. Maar je zou misschien met de 5th avenue contact op kunnen nemen. Is wel een hippe tent op zaterdag avond en de rest van de week meer restaurant achtig. dus

Probeer een zaal/cafe te vinden dat niet op een zaterdagavond volle bak trekt. Dan zou je er nog geld aan kunnen verdienen wanneer jij 300 consumenten aanlevert.
Dus geen Aspen Valley, Plaza, Bumpers enz.
Mogelijkheid is Jules, kan 300 man herbergen en centraal op de korenmarkt en lopen op een zaterdagavond 25 mensen.
Wanneer je geen geschikte locatie kan vinden, is het misschien een mogelijkheid een tent te laten bouwen. (www.neptunus.net)
Dus geen Aspen Valley, Plaza, Bumpers enz.
Mogelijkheid is Jules, kan 300 man herbergen en centraal op de korenmarkt en lopen op een zaterdagavond 25 mensen.
Wanneer je geen geschikte locatie kan vinden, is het misschien een mogelijkheid een tent te laten bouwen. (www.neptunus.net)
lijkt mij dat je daarvoor niet hoeft te gaan betalen als je zegt dat je op die dag met 300 man die tent binnenkomt!!!

vroge toen ik mnn verstand nog had gingen we naar het rock cafe, met australiese dj die gek was van acdc en het ook heel fijn vond om meerdere nummers van acdc achter elkaar te draaien, those were the days, toen had geen aspen en apreski kut ? ;)ik weet niet of hjet er nog is maar daar kunne wel een hoop lui in!
Goudvishal !! Dichtbij het station, in het centrum en als daar wat kapot gaat merkt niemand het ....hahahahaha