Amsterdamse bos Jumps
Moderator:Beheerders
Wat nou pannekoek, heb jij een beter idee dan.
-
Re:Amsterdamse bos Jumps
nou een vriend van mij is al bezig geweest met een dirtbaantje,
maar nou komt al twintig jaar hebben ze niks gedaan met dat stukkie gedaan en het begint wat te worden en ja hoor ze gaan er wat op bouwen !!!!, maar er was een dirt baantje bij de amsterdamse studio`s kweet niet of ie er nog is. !!!
zal je moeten checken.
dat is vlakbij de weespertrekvaart !!!, maar is wel jammer dat alles weg is in het bos. ik jumpde daar iedere dag even omdat ik er altijd langs fietste als ik van me werk afkwam.
maar ik zal het vragen aan die maat van me( heeft helaas geen internet). maar in de bijlmer zelf als je daar rond rij zijn er genoeg van dingen waar je vanaf kan springen. ik durf zelfs te beweren dat het de beste spot is van amsterdam.
je hoort nog van me zal de maat straks effe bellen
maar nou komt al twintig jaar hebben ze niks gedaan met dat stukkie gedaan en het begint wat te worden en ja hoor ze gaan er wat op bouwen !!!!, maar er was een dirt baantje bij de amsterdamse studio`s kweet niet of ie er nog is. !!!
zal je moeten checken.
dat is vlakbij de weespertrekvaart !!!, maar is wel jammer dat alles weg is in het bos. ik jumpde daar iedere dag even omdat ik er altijd langs fietste als ik van me werk afkwam.
maar ik zal het vragen aan die maat van me( heeft helaas geen internet). maar in de bijlmer zelf als je daar rond rij zijn er genoeg van dingen waar je vanaf kan springen. ik durf zelfs te beweren dat het de beste spot is van amsterdam.
ex-werkeloosje schreef:
nou een vriend van mij is al bezig geweest met een dirtbaantje,
zal je moeten checken.
Ja ik woon daar hemelsbreed 200 meter vandaan........ was wel leuk maar is nu vervallen........... Hee Antrax misschien moeten we daar maar weer aan de gang.......
Prachtig, die lokatie ligt op mijn route van huis naar werk. Zou een leuk toevoeging op de rit zijn. Mocht er weer geshaped worden give me a call (email) en ik ben er.
Dat stukkie grond bij Amsterdam studio´s is wel erg klein, maar ja, 1 mooie jump kunnen we wel maken ja. Heb nu contact met iemand die in Geuzenveld bezig is, als het wat is hou ik jullie op de hoogte.
Q, eerdaags wat gaan doen hoor, ff eruit, helaas is de animo erg laag bij iedereen, dus wordt klein groepie.
. En je moet de groeten hebben van Veronique, Isabel en Oliver.
Q, eerdaags wat gaan doen hoor, ff eruit, helaas is de animo erg laag bij iedereen, dus wordt klein groepie.

Fiets schreef:
Dat stukkie grond bij Amsterdam studio´s is wel erg klein, maar ja, 1 mooie jump kunnen we wel maken ja. Heb nu contact met iemand die in Geuzenveld bezig is, als het wat is hou ik jullie op de hoogte.
Q, eerdaags wat gaan doen hoor, ff eruit, helaas is de animo erg laag bij iedereen, dus wordt klein groepie.. En je moet de groeten hebben van Veronique, Isabel en Oliver.
Groenten terug man..........
Maar ja het is winter he.........wil wel weer lekker gaan knallen als het lente is......... o"ja en frankrijk gaat voor mij zeker door......
-
ja het is zker prut weer op dit moment maar alles komt weer goed volgende week zeggen de weerpeople