
-1982: de Neus, daf 2800 TI torpedo NAT, 17 ton, 310 pk, 11,6 liter, 1172 Nm/1460rpm.
-1983: de Koffer, daf 3300 TI, 4x4, 330 pk.
-1984: Tweekoppig monster/draak, daf 3300 TI, 420 pk op de vooras, 420 pk via pneumatisch bediende synchromeshbak op de vooras. Blokken lagen voor en achter in.
-1985: de Bull, daf 300 TI, 10,5 ton, 2x420 pk, 16 versnellings/splitterbak, top boven de 180kmu. Blokken lagen voor en achter in.
-1986: Turbotwin, daf 3600 TI, zelfde blokken al de Bull maar nu met elk 2 turboÂ’s (vanaf 1600 rpm), net geen 1000 pk. Blokken liggen nu midden in, betere balans en minder torsiekrachten. 2 Lichte snel schakelende ZF 8 versnellingsbakken. Paraboolveren, 4 dempers per wiel, dubbele schijfremmen, 24 inch wielen. Top ver boven de 200kmu. Net geen 10.5 ton
Verder valt t op dat deze trucks vooral erg laag gebouwd zijn.
-1987: Turbotwin II, daf 3600 TI, 1150 kilo lichter dmv alu in het chassis en het frame. 24 inch LM velgen. Nu 2 dempers per wiel. Nieuwere turboÂ’s gemonteerd (vanaf 1100 rpm), 1800 Nm bij 1200 rpm. Staat op speciale 1424 XS michelins, die nog worden aangepast door de Rooy.
-1988: X1 en X2, daf 95, 11, 6 liter, weinig verschil verder met de TT II, iets minder hoge Vmax, 1220 pk, 1800 Nm bij 1200 rpm. 0/100 in 8,5 seconden. Grotere intercoolers. Easyshift; 4 electropneumatische groepen, hoog/laag. Zeer geavanceerde vooras, 2 stuurdempers.
-2002: CF85 FAV, 12,6 liter, 650 pk ivm beperkingen (geen extra turboÂ’s), 2800 Nm (!!) top 160 kmu, 0/100 in 14 seconden. 8850 kilo.
-2003: CF75 Team gauloises de Rooy, 750 pk, 3000 Nm tussen de 1800 en 2600 rpm, servoshift, grote veerweg (damn ohlins..)
-2004: idem, zo goed als t zelfde (tja, relatief dan), vooral lichter dit jaar. Duurzaamheid van remmen en dempers is geevolueerd.
-2005: idem, staat wel online 
zo, en nu ff kijken of ik nog wat feitjes weet van hierboven
zane