Bernhard was net als Jasserke Arafat,
al lang dood maar nu pas begraven....
PS: ich ben nicht zoo froo.... daarbei....
Prins Bernard is dood
Moderator:Beheerders
-
-
- Forumbeheerder
Re:Prins Bernard is dood
Binker schreef:
Toch triest dat de politiek het koningshuis monddood maakt. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen lijkt me dan!!!!
IS t ni een BEETJE erger dat het koningshuis de pers monddood maakt? Waarom anders ineens al die onthullingen die pas na overlijden mochen openbaar gemaakt?
op welke manier beinvloeden ze de zaakjes nog?
vuile spelletjes........
Mijn beste u is verkeerd geinformeerd naar het schijnt! Om te beginnen heeft Bernard dit interview in het GEHEIM gedaan buiten medeweten van de RVD en het Kabinet om Dit omdat hij WIST dat deze informatie nooit goedgekeurd zou worden voor publicatie. Verder bepaald het kabinet en de RVD wat het er gepubliceerd wordt van het koningshuis. En deze arme mensen worden continu gemonitord door de RVD waardoor het echt pittig wordt want wij zijn bang voor Big Brother maar zij ervaren dat NU op dit moment. Bernard is ook teruggefloten met die AH actie van hem. Verder moet je ervan doordrongen zijn dat het koningshuis marionetten zijn van het kabinet. Denk je echt dat Bea blij is met Harry Potter als premier? Niemand is dat laat staan hare majesteit zelf.
-
"marionetten" vind ik een groot woord, maar verder heb je het bij het rechte eind. Bernhard heeft overigens wel die boete gewoon betaald in die AH-zaak, dus wat dat terugfluiten betreft zal dat in die zaak wel meegevallen zijn
-
- Forumbeheerder
Binker schreef:
Mijn beste u is verkeerd geinformeerd naar het schijnt! Om te beginnen heeft Bernard dit interview in het GEHEIM gedaan buiten medeweten van de RVD en het Kabinet om Dit omdat hij WIST dat deze informatie nooit goedgekeurd zou worden voor publicatie. Verder bepaald het kabinet en de RVD wat het er gepubliceerd wordt van het koningshuis. En deze arme mensen worden continu gemonitord door de RVD waardoor het echt pittig wordt want wij zijn bang voor Big Brother maar zij ervaren dat NU op dit moment. Bernard is ook teruggefloten met die AH actie van hem. Verder moet je ervan doordrongen zijn dat het koningshuis marionetten zijn van het kabinet. Denk je echt dat Bea blij is met Harry Potter als premier? Niemand is dat laat staan hare majesteit zelf.
Kan zijn da ik de waarheid maar half ken, maar ik denk da je uw marionetten toch wel erg veel ruimte geeft in hun slachtoffer-rol.
Je Bea, met wat belangen in koninklijke Shell om maar wat te noemen, is een van de rijkste vrouwen op aarde. Juridisch mag ze dan misschien niet zoveel directe machtslijnen hebben in t openbaar, achter de schermen zijn Harry en zn trawanten de marionetten.
Of dacht je dat iemand die een mandaat krijgt van 4 jaar, ineens zo n macht kan uitoefenen op een instituut dat al generaties aan de macht tafelt?
Bottom line: fuk"em, tijd om te fietsen
Oranje boven,leve de koninging!