[StreetStyle] The Movie
Moderator:Beheerders
drops to tranny ..... ??? was da?
gewoon eerst achter en dan voor ofzo ?

Re:[StreetStyle] The Movie
Magic75 schreef:
drops to tranny ..... ??? was da?gewoon eerst achter en dan voor ofzo ?
das een drop in een schuine landing
Sjittie schreef:
[Magic75 schreef:
drops to tranny ..... ??? was da?gewoon eerst achter en dan voor ofzo ?
das een drop in een schuine landing
Moet je natuurlijk wel een landing hebben...straten zijn meestal recht.... :-X
Btw, Davester...spoel dan at least even door, na het saaie gedeelte komt wat beters... :P
Yo peepz,
niet mis voor een eerste filmpie maar ik ben ook inderdaad wel meer gewoon te zien van onze blingbling star Jeff en punkasskid G en ook hottie Mariapaz, vooral zat ik te wachten op die technische gap die we toen samen gedaan hadden op de meeting Gideon, remember? Ik miste ook inderdaad Boudewijn de tranny, die ligt daar ergens in de bergen te creperen op zijn Bansheet.
Tijd om nog een keertje een leuke meeting te doen daaro, kan ik Gideon zijn mohawk eraf scheren met mijn wakeboard, grapje G, check your mail.
Blijven trainen kidz en tot gauw, groetjes
Ollie
niet mis voor een eerste filmpie maar ik ben ook inderdaad wel meer gewoon te zien van onze blingbling star Jeff en punkasskid G en ook hottie Mariapaz, vooral zat ik te wachten op die technische gap die we toen samen gedaan hadden op de meeting Gideon, remember? Ik miste ook inderdaad Boudewijn de tranny, die ligt daar ergens in de bergen te creperen op zijn Bansheet.
Tijd om nog een keertje een leuke meeting te doen daaro, kan ik Gideon zijn mohawk eraf scheren met mijn wakeboard, grapje G, check your mail.
Blijven trainen kidz en tot gauw, groetjes
Ollie
Eerste 11 minuten heb ik vaak de neiging gehad om em af te zetten, no offence, maar het was saai.
Laatste stuk hemelde het weer het een beetje op.
Laatste stuk hemelde het weer het een beetje op.
ollie schreef:
kan ik Gideon zijn mohawk eraf scheren met mijn wakeboard,
Ollie
wait till you see mine...!
zane
ollie schreef:
Tijd om nog een keertje een leuke meeting te doen daaro
Idd, zou wel cool zijn alleen dan met nog meer bikers ;D

bansheebeest schreef:
drops to flat valle wel mee , thangt van u landing af![]()
ja en shiver SC vorken gaan er absoluut niet kapot van ::)
Magic75 schreef:
[ollie schreef:
Tijd om nog een keertje een leuke meeting te doen daaro
Idd, zou wel cool zijn alleen dan met nog meer bikers ;D![]()
lijkt me ook wel vet, zoek maar een goede datum uit op een zondag

Yo hooz,
Thanks voor de complimentjes, maar het beeldmateriaal van mij is slechts uit 1 uurtje fietsen met camera
Ik vind er zelf ook veel drops op staan van die konagasten..
Over al het negatieve commentaar, jullie hebben waarschijnlijk grotendeels gelijk. Ik ga kijken of ik me er mee mag bemoeien en misschien kunnen we dan volgende keer ook een stairgapje o.i.d. doen.
Er valt nog wel iets te beleven in Alphen en eigenlijk moet dan echt alles in 1 filmpje gedouwd worden, misschien dat jullie goeien het dan ook leuk vinden :"(
Later,
Gid
Thanks voor de complimentjes, maar het beeldmateriaal van mij is slechts uit 1 uurtje fietsen met camera

Over al het negatieve commentaar, jullie hebben waarschijnlijk grotendeels gelijk. Ik ga kijken of ik me er mee mag bemoeien en misschien kunnen we dan volgende keer ook een stairgapje o.i.d. doen.
Er valt nog wel iets te beleven in Alphen en eigenlijk moet dan echt alles in 1 filmpje gedouwd worden, misschien dat jullie goeien het dan ook leuk vinden :"(
Later,
Gid
Ach, als je 1 drop kan dan kan je ze allemaal dus volgende video wordt dan helemaal anders. Wanneer weten we nog niet.
Gewoon een dag afspreken dan Gideon, Jeff and who ever eens los kunnen gaan ;D
Gewoon een dag afspreken dan Gideon, Jeff and who ever eens los kunnen gaan ;D
Ben vanochtend begonnen met downloaden en het ziet er nu naar uit dat ik te laat ga komen op mijn werk ivm dit filmpje....
Beter is het de moeite waard jongens!
Anders stuur ik Casper op jullie af.
-
o nee...
surfstad schreef:
Ben vanochtend begonnen met downloaden en het ziet er nu naar uit dat ik te laat ga komen op mijn werk ivm dit filmpje....
Kut, denk dat ik moet beginnen met rennen

Dude© schreef:
Als je neus je lief is wel ja...
Alhoewel, ik ben niet de editor :P
Ben net thuis, peecee heeft heel de dag geladen it better be good.
-
jij moet echt wel een kut peecee hebben jeroen...
-
ik kan hem ook niet downe nou zit ik nu ook op me werk maarja.
ik ga binnekort ook weer biken samen met sjoerd (noowby heet die op t forum geloof ik)
word wel lache maar volgens mij word er verder niet veel gestreet bij ons in zoetermeer maar op 1 van die fotos van die members op jullie site staat een pic van een drop met die le toy dat is toch bij het ministerie zoetermeer dat grote grijze gebouwen complex???
(herken die spot)
groeten jeffrey
ik ga binnekort ook weer biken samen met sjoerd (noowby heet die op t forum geloof ik)
word wel lache maar volgens mij word er verder niet veel gestreet bij ons in zoetermeer maar op 1 van die fotos van die members op jullie site staat een pic van een drop met die le toy dat is toch bij het ministerie zoetermeer dat grote grijze gebouwen complex???
(herken die spot)
groeten jeffrey
FoX-racing schreef:
ik kan hem ook niet downe nou zit ik nu ook op me werk maarja.
(herken die spot)
groeten jeffrey
Zou kunnen moet eens aan Chris vragen dan maar die is nu op vakantie. Ik weet wel zeker dat ie foto niet hier in de buurt genomen is.
ftp://212.123.151.134/Uitgaand/streetstyle_movie.wmv <- hier heb je trouwens een mirror voor het filmpje.
Heb hem offline gehaald, traffic liep beetje uit de hand en wehost vindt dat niet zo leuk