Re:Onze maatschappij
Moderator:Beheerders
1: Aap, wat ga je er aan doen dat Nederland te vol is? hoe komt dat opeens?
2: Aap, grote vriend, waar en wanneer heb ik iemand voor Hitler uitgemaakt?
3: Aap, beste vent, ik studeer AI om mijn domheid bij te spijkeren, excuseer mij
4: Komen die lange wachtlijsten door mensen die niet naar elkaar luisteren? -> www.ivd.nl
Ik heb niets goed te praten met jou eigenlijk, probeer eerst maar eens op een rijtje te zetten wat je nou werkelijk je welonderbouwde mening overal over is!
3: Aap, beste vent, ik studeer AI om mijn domheid bij te spijkeren, excuseer mij
4: Komen die lange wachtlijsten door mensen die niet naar elkaar luisteren? -> www.ivd.nl
Ik heb niets goed te praten met jou eigenlijk, probeer eerst maar eens op een rijtje te zetten wat je nou werkelijk je welonderbouwde mening overal over is!
Dude© schreef:
Komt dat wij potentielke hitlers zijn man "je weet toch".
Stelletje XC nichten weer hoor...
....right....
Die opmerkingen over en weer naar elkaar komen me de keel uit, alle posts waarin nu nog dat soort acties worden gedaan worden zonder pardon verwijderd...
en lief zijn voor elkaar!
Steelboy schreef:
Die opmerkingen over en weer naar elkaar komen me de keel uit, alle posts waarin nu nog dat soort acties worden gedaan worden zonder pardon verwijderd...
Als je het over onze maatschappij hebt kom je er niet zonder ruzie van af ::)
Mensen,mensen toch.........vrede op aarde [en op DP of course ;D]
helemaal vrede op aarde zal er nooit komen ::) je hebt altijd weer van die dramzakken die het weer beter weten .
maar op DP hebben we daar geen last van
maar op DP hebben we daar geen last van

Life is like a road...
The road is there...
Question is how you travel it !!!
SAD
The road is there...
Question is how you travel it !!!
SAD
Yesterday is the "past"...
Tomorrow is the "future"...
Today is a gift...
Thats why they call it "present"....
wkr... SAD
Tomorrow is the "future"...
Today is a gift...
Thats why they call it "present"....
wkr... SAD
-
en nu tijd voor wijsheid:
like the clock thuis tikt, tikt she nowwhere.
my own haard is gold waard.
east west thuis best.
with the hoed in the hand come you door het whole land.
like the clock thuis tikt, tikt she nowwhere.
my own haard is gold waard.
east west thuis best.
with the hoed in the hand come you door het whole land.

Exar schreef:hier heb je wat antwoorden knul
1: Aap, wat ga je er aan doen dat Nederland te vol is? hoe komt dat opeens?
ik heb niet gezecht dat het opeens is, dat komt doordat ze vroeger goedkope werkkrachten nodig hadden en dus dachten "hup we laten wat buitenlanders komen" waar ze geen rekening mee hebben gehouden is dat hun familie ook mee zou komen en dat die mensen ook allemaal weer kinderen zouden krijgen. En dat nederland vol is is niet mijn taak om dat op te lossen ik ben geen politikus, die mensen worden daar neergezet om naar het volk te luisteren en dat gebeurt vaak maar half. terwijl we er flink voor betalen.
als ik een product koop wil ik waar vor mn geld en dat krig je bij politiek niet.
en als ze geen oplossing weten hoeven ze het probleem nog niet te ontkennen, want dat gebeurt wel.
jij niet maar er werd hier eerder wel de accociatie gelecht tussen dude"s gedachten en hitler en dude is mn maatje dus ik neem het voor hem op.
met studeren leer je niet voor je zelf denken, mensen zonder eigen mening zijn bang vooreen weerwoord of willen het niet horen.
4: Komen die lange wachtlijsten door mensen die niet naar elkaar luisteren? -> www.ivd.nldat heb ik ook niet gezegt, er wordt vaak maar half geluistert en als iemand zegt dat het vol is begint 3/4 van nederland meteen "raccist " te roepen zonder dat het woord buitenlander gevallen is.
Ik heb niets goed te praten met jou eigenlijk, probeer eerst maar eens op een rijtje te zetten wat je nou werkelijk je welonderbouwde mening overal over is!zie boven. nu is het jouw beurt om je oogkleppen af te doen en de realiteit te onderzien.
-
Ik geloof dat een aantal andere mensen hun oogkleppen ook wel eens mogen afzetten!
Dude, die ergens de redenering maakt: teveel mensen > werkeloosheid
Die redenering klopt misschien wel, maar de huidige werkloosheid heeft in de eerste plaats te maken met de economische toestand waarin we verkeren. Het kapitalisme zorgt er nou eenmaal voor dat we een steeds terugkerende cyclus hebben van economische hoogtij dagen en economische dieptepunten. Daar heeft het aantal mensen weinig invloed op.
Die redenering klopt misschien wel, maar de huidige werkloosheid heeft in de eerste plaats te maken met de economische toestand waarin we verkeren. Het kapitalisme zorgt er nou eenmaal voor dat we een steeds terugkerende cyclus hebben van economische hoogtij dagen en economische dieptepunten. Daar heeft het aantal mensen weinig invloed op.
Meneer Aap, als jij dat vind ok, maar je doet voorkomen dat het een feit is, terwijl je het nergens fatsoenlijk onderbouwt. Dat Nederland erg dichtbevolkt is, is een feit, maar wanneer is iets "te" vol??..(je mag het niet zeggen maar het is zo)
als je niet vind dat nederland vol is ben je eigenlijk gewoon een vreselijk linkse hypocriete vul zelf maar in.
als de huizen en grond belachelijk duur worden.urban waste schreef:
Ik geloof dat een aantal andere mensen hun oogkleppen ook wel eens mogen afzetten!
..(je mag het niet zeggen maar het is zo)
als je niet vind dat nederland vol is ben je eigenlijk gewoon een vreselijk linkse hypocriete vul zelf maar in.
Meneer Aap, als jij dat vind ok, maar je doet voorkomen dat het een feit is, terwijl je het nergens fatsoenlijk onderbouwt. Dat Nederland erg dichtbevolkt is, is een feit, maar wanneer is iets "te" vol??
De treinen niet op tijd rijden, er elke dag files zijn.
De politie het aantal criminelen niet aan kan en de gevangenissen ook nog eens te vol zitten.
De ziekenhuizen een enorme wachtlijst hebben.
er te veel werklozen zijn.
als er voor alles wat gebouwd wordt iet anders moet worden afgebroken of kostbaar natuur of cultuur grond moetworden aan getast.
maar dit heb ik eerder gezegt.
voor jouw speciaal nog een keer.
aap met een B schreef:
Pff Nederland is gewoon een laf land en daar doen we weinig aan
Als je dat vindt pak je toch je boel bij elkaar en ga je lekker vertoeven in een ander land naar keuze waar jij van vindt dat het minder laf is..
daar heb je volkomen gelijk in spook.
We hebben wel in de 60tige jaren die mensen hier heen gehaald, maar dat is blijkbaar iedereen alweer vergeten ::)
We hebben wel in de 60tige jaren die mensen hier heen gehaald, maar dat is blijkbaar iedereen alweer vergeten ::)
Ik zo zo vertrekken als het kon, daar zit ik ook echt serieus over te denken.
Maar voorlopig he ik daar nog niet voldoende financiele middelen en ervaring voor op gedaan.
en inderdaad hebben we 60 jaar al die mensen hier heen gehaalt en dan wordt het VOL.
V O L
Maar voorlopig he ik daar nog niet voldoende financiele middelen en ervaring voor op gedaan.
en inderdaad hebben we 60 jaar al die mensen hier heen gehaalt en dan wordt het VOL.
V O L
dit verhaal doet mij de deur dicht :-X
ik hoop dat dit geen gevolgen heeft op het komen van deze site maar dit hoorde ik van me oma:
Mijn oma woont in een apartement en die buurvrouw en buurman moesten met de bus naar een soort groothandel.
Zit er achter in de bus een turk, die man heeft het niet zo op deze mensen. en wil er nog wel eens wat tegen zeggen.
Die vrouw van hem zei al van zeg er maar niks tegen.
Wat was het probleem nu die man zat met vieze modder schoenen op de achterste bank het spul helemaal te versmeren.
Die man van mijn oma"s buurvrouw wou er zowat van zeggen, maar zijn vrouw was het voor.
De vrouw zei tegen de jonge man of hij daar mee op kon houden. de jonge man negeerde dit en begon nog meer te smeren zodoende ook aan het plafon.
Nou de bus stopte bij een halte en de jonge man moest uitstappen. Hij was eerst nog even langs de vrouw gelopen en had gezegt van over paar jaar zullen wij hier overheersen en zullen jullie nederlanders ons aan de voeten kussen, en maakte daarbij het gebaar van de vinger langs de keel.
ja zulke mensen krijgen we steeds meer, maar wat wil je er aan doen ?
we hebben ze tenslotte wel hier heen gehaald ? ::)
ik hoop dat dit geen gevolgen heeft op het komen van deze site maar dit hoorde ik van me oma:
Mijn oma woont in een apartement en die buurvrouw en buurman moesten met de bus naar een soort groothandel.
Zit er achter in de bus een turk, die man heeft het niet zo op deze mensen. en wil er nog wel eens wat tegen zeggen.
Die vrouw van hem zei al van zeg er maar niks tegen.
Wat was het probleem nu die man zat met vieze modder schoenen op de achterste bank het spul helemaal te versmeren.
Die man van mijn oma"s buurvrouw wou er zowat van zeggen, maar zijn vrouw was het voor.
De vrouw zei tegen de jonge man of hij daar mee op kon houden. de jonge man negeerde dit en begon nog meer te smeren zodoende ook aan het plafon.
Nou de bus stopte bij een halte en de jonge man moest uitstappen. Hij was eerst nog even langs de vrouw gelopen en had gezegt van over paar jaar zullen wij hier overheersen en zullen jullie nederlanders ons aan de voeten kussen, en maakte daarbij het gebaar van de vinger langs de keel.
ja zulke mensen krijgen we steeds meer, maar wat wil je er aan doen ?
we hebben ze tenslotte wel hier heen gehaald ? ::)
aap met een B schreef:Maar voorlopig he ik daar nog niet voldoende financiele middelen en ervaring voor op gedaan.
Dat is het niet. Het is een kwestie van durven en doen. Een ticket of iets dergelijks is zo gekocht. Veel geld heb je niet nodig, want je gaat daar toch een baan zoeken (of niet soms?) en wat heb je daar ingodesnaam voor ervaring voor nodig?
Laatst op nova te zien. Men wil het groene hart gaan gebruiken om huizen neer te zetten. Momenteel is dat akkergrond en weiden van de boer waar niemand mag komen. Wel kijken maar niet van genieten dus!!! De gemeentegrenzen hebben borders waarbinnen gebouwd MOET worden. Consequentie: Volproppen van wijken en stapelen van huizen. resultaat irritatie omdat je bijelkaar op de lip zit en escalaties door verhoogde stress. Omdat je niet van de groene omgeving kan en MAG genieten kan je geen kant op.
Bij het zien van dit item schrok ik me kapot en dacht maar een ding: IK WIL WEG UIT NEDERLAND!!!! Ik kreeg een alles beklemmend gevoel dat nederland inderdaad wordt volgepropt en het houdt NOOIT op. Ik vind dit verschrikkelijk. Ik houd van nederland en zijn inwoners autochtoon of allochtoon interesseert me niets. Dat zal me een worst wezen ik discrimineer niet sterker nog ik weet niet eens wat het inhoudt (dankzij mijn papa en mama die mij de juiste inzichten en opvoeding hebben gegeven waardoor ik iedere persoon onafhankelijk be/veroordeel). Maar ik moet echt zeggen dat ik momenteel wel erg graag weg wil vanwege het feit dat ik niet in een stadstaat wil wonen maar in de natuur!!!!
Dus is nederland vol: nog niet maar we zijn hard op weg
Bij het zien van dit item schrok ik me kapot en dacht maar een ding: IK WIL WEG UIT NEDERLAND!!!! Ik kreeg een alles beklemmend gevoel dat nederland inderdaad wordt volgepropt en het houdt NOOIT op. Ik vind dit verschrikkelijk. Ik houd van nederland en zijn inwoners autochtoon of allochtoon interesseert me niets. Dat zal me een worst wezen ik discrimineer niet sterker nog ik weet niet eens wat het inhoudt (dankzij mijn papa en mama die mij de juiste inzichten en opvoeding hebben gegeven waardoor ik iedere persoon onafhankelijk be/veroordeel). Maar ik moet echt zeggen dat ik momenteel wel erg graag weg wil vanwege het feit dat ik niet in een stadstaat wil wonen maar in de natuur!!!!
Dus is nederland vol: nog niet maar we zijn hard op weg

Zolang je maar niet naar Belgie komt, is alles ganz choco voor mij.
Oh maar daar kom ik echt HEEEEEL vaak (voor de baas). Maar geloof me ik wil er nog niet dood gevonden worden. ;D ;D ;D
het wordt nog veeeeeeeel voller in nederland. vanaf mei (of juni) komen er 10 lidstaten bij de EU en de Polen staan te trappelen om hier te gaan werken. en uitzendburo"s staan te trappelen om ze hier heen te halen. kennelijk is er dus nog genoeg werk....
en waarom zijn er dan zoveel werklozen bijgekomen sinds het slechter gaat met de economie.....
een werkloos weer aan het werk helpen of een Pool, het lijkt mij dat het eerst ehet goedkoopst is.
en waarom zijn er dan zoveel werklozen bijgekomen sinds het slechter gaat met de economie.....
een werkloos weer aan het werk helpen of een Pool, het lijkt mij dat het eerst ehet goedkoopst is.
Polen etc zijn hier al teveel. Ook opdonderen en de WW regels drastisch aanpakken zodat al dat werkschuw autochtoon Nederlands tuig ook aan t werk gaat.
De pest is dat al die Polen etc hier voor een appel en een ei komen werken en in tegenstelling tot de meeste Nederlanders die hier chronisch werkeloos op hun gat zitten.
Kunnen die Polen ook niks aan doen natuurlijk maar ze worden zo de nieuwe Turken.
Ik ben er best voor andere mensen te helpen die het slechter worden maar tot een bepaalde hoogte, je moet ook aan jezelf denken...
De pest is dat al die Polen etc hier voor een appel en een ei komen werken en in tegenstelling tot de meeste Nederlanders die hier chronisch werkeloos op hun gat zitten.
Kunnen die Polen ook niks aan doen natuurlijk maar ze worden zo de nieuwe Turken.
Ik ben er best voor andere mensen te helpen die het slechter worden maar tot een bepaalde hoogte, je moet ook aan jezelf denken...
- dobbel our zero
Dude© schreef:
Polen etc zijn hier al teveel. Ook opdonderen en de WW regels drastisch aanpakken zodat al dat werkschuw autochtoon Nederlands tuig ook aan t werk gaat.
het probleem is dus wel duidelijk, aangezien iedere nederlander teveel verdient gaan alle prijzen omhoog. hiermee komen we dus in een opwaartse spiraal van nog meer geld verdienen om hetzelfde te kopen, aangezien iedere ondernemer dan ook weer meer wil verdienen is het super voordelig om zo"n pool aan te schaffen.
zou het dan niet makkelijker zijn (alsof het makkelijk is, das dus het probleem) om alle prijzen naar beneden te schroefen?
want nederland prijst zich nu duidelijk uit de markt