Re:Fietsen die "anders" zijn...
Moderator:Beheerders
aah zitten leuke bouwsels bij...vooral die met die 3 wielen boven elkaar is erg origineel

en de bouwers....

En mijn eigen natuurlijk!

doet het niet ::)
-
LOL, ziet er nice uit voor de vrouw...stel je eens voor dat je zoiets in de stad ziet rondrijden

kappuh nou, mijn vriendin kwijlt m"n hele Wacom onder >:(
dusssss©
dusssss©
Whahahaha...En dan in een fixed uitvoering ;D
lol
net als die mop van die nonne die rond fietsen op de binnenplaats en dat vervolgens de oppernon of zo roept dat ze niet zo moete kreune want anders gaan de zadels er weer op
net als die mop van die nonne die rond fietsen op de binnenplaats en dat vervolgens de oppernon of zo roept dat ze niet zo moete kreune want anders gaan de zadels er weer op

(shit als ik nu nog maar weet welk sleuteltjuh bij welke?)
Vind ik wel een stoere fiets.. maar tis een kindermodel zoals ik wel eens gezien heb op een site waar ze hem verkochten.
Het is inderdaat een kinder model maar niet al te grote volwassenen kunnen er ook op dan bedoel ik tot ong 1.80m. ik heb er zelf ook op gefietst namelijk ;D(ik ben 1.78m). Een vriend van me probeerde het ook maar die is 2m en die had er echt moeite mee om zen benen te plaatsen :P.
Roseversand heeft nou ook een paar van die "fietsen" in de winkel staan. Zitten wel vette tussen en zitten ook wel relaxed. Ik geloof dat de prijzen zo rond de 400 Euro liggen.
monty 221 TI schreef:
Het is inderdaat een kinder model maar niet al te grote volwassenen kunnen er ook op dan bedoel ik tot ong 1.80m. ik heb er zelf ook op gefietst namelijk ;D(ik ben 1.78m). Een vriend van me probeerde het ook maar die is 2m en die had er echt moeite mee om zen benen te plaatsen :P.
Op de Schwinn site staat er klein filmpje van dat ze op die cruizen op een expovillage.. ook zon gast van ongeveer 1.70 die erop zit. Aanschouw het maar www.schwinn.com
-
- Contacteer:
TheBigL schreef:
![]()
Vind ik wel een stoere fiets.. maar tis een kindermodel zoals ik wel eens gezien heb op een site waar ze hem verkochten.
deze wordt ook geleverd door rsi, kost 379 eurie"s... in september komt het model voor de grote kinderen uit en gaat 450 kosten.
Klinkt goed ouwah.. blijft de bandenmaat dan het zelfde... ..wordt alleen het frame wah groter ofzo.. ::)

zeker iemand die heel hard wil gaan....

Leuk tandblad voor, neem aan dat ie niet aan hill-climb doet. Maar wat er op de banden zit, zijn dat studs. Zou dus een snow-bike zijn ? ipv show-bike. Verklaar u nader, aub.
mzzl, revis.
mzzl, revis.
Is die fiets niet gebruikt voor een of ander snelheidsrecord? Volgens mij iets van een berg / vulkaan af rijdend over sneeuw/ijs. Zoiets. Heb er iig over gelezen. Niet zozeer fietsen als wel gecontroleerd vallen ::)
Aha: Yahoo zegt: http://www.srv.net/~kitty/curly.html
Of hoort dit onder het topic "meiden"? ;D
Ook van yahoo: de fiets is (was) te koop!
Aha: Yahoo zegt: http://www.srv.net/~kitty/curly.html
Of hoort dit onder het topic "meiden"? ;D
Ook van yahoo: de fiets is (was) te koop!
Carolyn "Curly" Curl
The Carolyn Curl"s Yeti Lawwill downhill world speed record bike. This bike is complete with the studded tires an humongous paragon machine works chain ring. Also included is the custom high speed wind tunnel helmet she wore. Curly went something like 121 (98) miles per hour in France with this bike. However, a couple of days later with better weather another women competitor broke Curly"s record. Nice Bike

Erikje
The Carolyn Curl"s Yeti Lawwill downhill world speed record bike. This bike is complete with the studded tires an humongous paragon machine works chain ring. Also included is the custom high speed wind tunnel helmet she wore. Curly went something like 121 (98) miles per hour in France with this bike. However, a couple of days later with better weather another women competitor broke Curly"s record. Nice Bike

Erikje
-
die andere dame was dat geen italiaanse?
bonazi ofzoiets
bonazi ofzoiets
Old Manitou schreef:
die andere dame was dat geen italiaanse?
bonazi ofzoiets
Bonanza bedoel je, dat was een tv-serie, lang, heel lang geleden.