Ik ben Martijn uit 's-Hertogenbosch. In het dagelijks leven zelfstandig ondernemer en voornamelijk werkzaam als webdeveloper. Naast het bouwen van websites en webapplicaties (plus een vrouw en 3 kinderen) ben ik al een jaartje of 25 actief in de mountainbikesport. Met een werktuigbouwkundige opleiding en interesse in mechanische techniek heb ik de afgelopen heel wat fietsen verbouwd en gebouwd.
Vorig jaar ben ik Urbanridez.com gestart. Doel hiervan was het creeeren van een platform waarmee op een centrale plek een hashtag wordt geregistreerd. Deze hashtag kan vervolgens gebruikt worden om rijders in een bepaalde regio te organiseren en samen te gaan fietsen. Door het bieden van een hashtag kan ieder vervolgens zelf kiezen welke socialmedia hij/zij wil gebruiken. Leek mij een goed idee... komt alleen nog niet erg hard van de grond

Naast het netwerk bouw ik onder de naam Urbanridez.com ook maatwerk fietsen (voornamelijk singlespeed en fixedgear). Zie onderstaand een voorbeeld van een laatste project.

Tot zover!