Feedback gevraagd nieuw bedrijf www.wildchains.com!?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Frank773
Feedback gevraagd nieuw bedrijf www.wildchains.com!?

Bericht door Frank773 » ma jul 01, 2013 9:14 am

Hallo DP'ers.

ik ben hier al een tijdje regelmatig online op dit forum, zelf doe ik aan freeride en downhill en de bedoeling is om van mijn hobby mijn werk te maken. we proberen Overijssel en omstreken beter te bevoorraden qua fietssport artikelen en zullen ook evenementen gaan rijden en organiseren in Oostblok. ik ben al een tijdje bezig met het voorbereiden op een eigen bedrijf dat de naam Wild Chains gaat dragen. we hebben ook een website waar ik erg graag feedback over wil hebben, wat kan er beter en waar hebben bikers behoefte aan. het streefpunt is om in aug de shop te openen waar je online kunt bestellen maar ook zo kunt binnenlopen voor een lekkere bak koffie en een gezellig praatje.

www.wildchains.com

bij voorbaat dank voor de feedback!!

Met vriendelijke groet,
Frank.
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

Frank773

Bericht door Frank773 » do jul 04, 2013 1:52 pm

Geen webdesigners @ DP?
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

mool

Bericht door mool » do jul 04, 2013 3:23 pm

Met alle respect, maar ik vind de website een nogal amateuristische uitstraling hebben.
Ik zou er niet snel iets bestellen.

fucalot

Bericht door fucalot » do jul 04, 2013 3:27 pm

Het mag inderdaad iets dynamischer om op te boksen tegen de rest, lettertypes doen nogal oubollig aan, net als de algemene layout. Maar wie ben ik, veel succes met je zaak!!!

Frank773

Bericht door Frank773 » do jul 04, 2013 5:20 pm

kijk hier kan ik wat mee, ik ben er nog druk mee bezig en ben me ervan bewust dat mijn smaak een beetje oubollig is! ik ga hier zeker iets mee doen!

bedankt!
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

BQDHFR

Bericht door BQDHFR » do jul 04, 2013 5:47 pm

Zoek een leuk bedrijfje die het kan, maar zeker een leuke shop!

Smittie

Bericht door Smittie » do jul 04, 2013 7:04 pm

zelf vind ik het erg wild overkomen met de vele plaatjes...
als ik bijvoorbeeld naar onderdelen ga krijg ik weer verschillende plaatjes waar ik door heen moet scrollen.
ik vind zelf een lijst (zonder plaatsjes) op alfabetische volgorde lekkerder waar ik niet hoef te scrollen

verder wens ik jullie wel veel succes om tegen de grote buitenlandse webshop te concurreren.
eerlijk gezegd lijkt mij die vrij lastig omdat bijvoorbeeld de INkoopprijzen van bijvoorbeeld Rockshox vorken bij normale fietsenwinkels in Nederland al hoger zijn dan de verkoopprijzen in het buitenland

Frank773

Bericht door Frank773 » do jul 04, 2013 7:19 pm

Bedankt!

ik ben nu zelf een jaar bezig met webdesign en ga dit zeker zelf proberen klaar te spelen,
iemand inhuren is hopelijk niet nodig. ik krijg gelukkig wel hulp van ervaren mensen.

k heb het nu de look van de page moderner gemaakt, is het zo beter?
de site zal een grote bezigheid van me worden en zal destijds steeds verder uitbreiden.
er zullen sub categorieën met parts komen zodra we voorzien zijn van een kvk.

Groet,
Frank.
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

Frank773

Bericht door Frank773 » do jul 04, 2013 7:24 pm

Smittie schreef:zelf vind ik het erg wild overkomen met de vele plaatjes...
als ik bijvoorbeeld naar onderdelen ga krijg ik weer verschillende plaatjes waar ik door heen moet scrollen.
ik vind zelf een lijst (zonder plaatsjes) op alfabetische volgorde lekkerder waar ik niet hoef te scrollen

verder wens ik jullie wel veel succes om tegen de grote buitenlandse webshop te concurreren.
eerlijk gezegd lijkt mij die vrij lastig omdat bijvoorbeeld de INkoopprijzen van bijvoorbeeld Rockshox vorken bij normale fietsenwinkels in Nederland al hoger zijn dan de verkoopprijzen in het buitenland
thnx voor de tip!

Ik had er eerder al mijn twijfels bij, je bent de doorslaggevende factor nu gaat het zeker een lijst worden. De webshop zal er een heleboel nieuwe artikelen bij krijgen zodra..... Dit mag dus zeker niet onoverzichtelijk zijn naar mijn mening. Het aantal clicks naar de eindbestemming moet zo kort mogelijk zijn. vooral gebruik maken van de zoekfunctie dus

en zeker bedankt voor de Geluk Wensing :D
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

BQDHFR

Bericht door BQDHFR » do jul 04, 2013 9:10 pm

Beel verbetering!

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » do jul 04, 2013 9:24 pm

Heb je nou je forum gekopieerd van dit forum???
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

fucalot

Bericht door fucalot » do jul 04, 2013 10:13 pm

Het TUIG schreef:Heb je nou je forum gekopieerd van dit forum???
Dat gevaar heb je altijd, zelfs zonder je dat echt wil...

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » do jul 04, 2013 10:42 pm

Heel veel forums gebruiken dezelfde layout. Niks mis mee op zich.
Wat ik wel als aanmerking wil doen is dat het imo niet echt verstandig is om een forum bij je shop te doen.
Stel dat er problemen zijn met een klant, gaat die gaat lopen zeuren op je forum. Niet echt goede reclame lijkt me. ;)
Voor de rest ziet het er al een stuk beter uit. Ik zou me houden aan less is more. De meeste webshops houden het simpel en overzichtelijk.
Ook heb je veel plaatjes van merken enzo. Zou mooi zijn als je die ook daadwerkelijk aan kan klikken en je doorverwijzen naar een website.

stennis

Bericht door stennis » do jul 04, 2013 10:57 pm

zorg ook voor een info@wildchains.com emailadres ipv wildchans@hotmail.com
Wildchains mag wel een logo hebben.
letters vallen weg , misschien is het iets om je submenu vast te zetten en de rest te scrollen?
Verder zou ik wegblijven van saaie kleurtjes , en witte vlakken.of maak er lichtgrijs van of iets dergelijks
succes

Frank773

Bericht door Frank773 » do jul 04, 2013 11:01 pm

Thnx mannen!

@ tuig, Nee ik heb niet dit forum gekopieerd, het staat als tutorial op phpbb.nl daar kun je het downloaden. je kunt dan zelf inrichten en opmaken.

@techniks, ergens heb je gelijk en dit besef ik. het is niet de bedoeling om als alleen bikeshop te presenteren. daarbij beheer ik alles en kunnen dit soort activiteiten idd voorkomen, deze kunnen dan ook verwijderd worden mits dit nodig is. ik probeer een bedrijf op te zetten bikers voor bikers, om ze te helpen en ook te entertainen. hiernaast wil ik met evenementen de bikers nader bij elkaar brengen in onze directe omgeving maar daarnaast is iedereen welkom en hoe meer hoe beter in mijn ogen. we moeten toch vertrouwen kunnen hebben in de medemens(hoop ik)
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

Frank773

Bericht door Frank773 » do jul 04, 2013 11:07 pm

stennis schreef:zorg ook voor een info@wildchains.com emailadres ipv wildchans@hotmail.com
Wildchains mag wel een logo hebben.
letters vallen weg , misschien is het iets om je submenu vast te zetten en de rest te scrollen?
Verder zou ik wegblijven van saaie kleurtjes , en witte vlakken.of maak er lichtgrijs van of iets dergelijks
succes
Thnx! logo is in de maak ben druk bezig met photoshop, letters vallen weg? weet wel dat wanneer je er met je muis overheen gaat de font vet word aangeduid. ik heb het bewust gedaan, verder snap ik je punt maar omdat de width van de page niet zo breed is om op elk apparaat te functioneren komt dit beter uit de doeken. qua kleuren vind ik het lastig en vind ik niet alles al te mooi staan. morgen ga ik er weer mee verder, bedankt mensen voor de feedback!! :D
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

stennis

Bericht door stennis » vr jul 05, 2013 6:54 am

Afbeelding

Smittie

Bericht door Smittie » vr jul 05, 2013 8:40 am

ik heb hetzelfde als stennis
lettertype kan gerust kleiner op 23" scherm ;)

en zoals je zei, zo min mogelijk klikken is van groot belang

Frank773

Bericht door Frank773 » vr jul 05, 2013 10:01 am

ahaa jullie bedoelen van de navigatie van de webshop,
ik ga ermee bezig bedankt!!
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » vr jul 05, 2013 11:03 am

Eerst en vooral tof initiatief en het is goed dat je feedback vraagt aan de doelgroep.
De webshop is vrij onoverzichtelijk en er ontbreken zaken zoals een onderdeel 'vorken'.
Hier en daar ook nog wat fouten te zien; dingen die wegvallen enzo.

Huur hier inderdaad misschien een bedrijf(je) voor in, zou niet al té duur mogen zijn.
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Frank773

Bericht door Frank773 » vr jul 05, 2013 12:02 pm

thomasmb schreef:Eerst en vooral tof initiatief en het is goed dat je feedback vraagt aan de doelgroep.
De webshop is vrij onoverzichtelijk en er ontbreken zaken zoals een onderdeel 'vorken'.
Hier en daar ook nog wat fouten te zien; dingen die wegvallen enzo.

Huur hier inderdaad misschien een bedrijf(je) voor in, zou niet al té duur mogen zijn.
Bedankt leuk om te horen!

ik snap je punt het is nu nog lastig om mijn tijd momenteel volledig op de site te storten aangezien ik momenteel nog aan het werk ben, in augustus zal Wild Chains open gaan en zal ik me volledig op de site storten. :D de webshop word nog verder uitgebreid zie dit maar als een test versie. :lol:
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

Frank773

Bericht door Frank773 » di sep 10, 2013 10:44 am

Hallo Biker people!

bij wild chains hebben we nu een promoot actie!

Like onze hoofd Facebookpagina en maak kans op een chainguide van Shaman-Racing(iscg05)

www.wildchains.com/actie/

Met sportieve groet! en dat de er een gelukkige eigenaar mag worden verloot!
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

lepluskoen

Bericht door lepluskoen » di sep 10, 2013 2:29 pm

Ik wil je best het 1 en ander uitleggen wat je zou kunnen verbeteren :) Ik ben docent webdesign en werk ook als freelance frontender EN nog belangrijker ik woon in Enschede :)

Groet,

Koen
Once you loose your bike halfway during the airphase, you know everything is going downhill really fast

Frank773

Bericht door Frank773 » di sep 10, 2013 2:40 pm

Bedankt Koen!

ik heb je een pb gestuurd 8)
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

DESL

Bericht door DESL » di sep 10, 2013 6:52 pm

Persoonlijk zou ik geen nederlands mengen met engels ("buy now" knop bv.) beter, koop nu of voeg toe aan winkelmand of zo.

En check 'm ook ff op een ipad.

Goed bezig!
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

Plaats reactie