ik ben duncan uit zoetermeer ben 18 jaar oud doe op dit moment een opleiding geluid techniek voor podium en evenementen in rotterdam .
Vroeger fietscrosde ik door heel het land en als we konden gingen mij vader en ik ook naar het buitenland. Na veel gevallen te zijn en de pubertijd kwam ben ik een paar jaar gestopt met fietsen .Maar het bleef maar kriebelen . En nu ben ik trotse eigenaar van een cannondale trail sl2 (ik zal nog een foto posten maar eerst even uit zoeken hoe dit werk ).Deze laat ik door school werk en stage niet zo vaak uit . ben een half jaar terug wel flink gevallen. Maar mocht na 2 dagen ziekenhuis weer naar huis , na fysio is alles weer helemaal goed gekomen .En zit nu weer met veel plezier op de fiets . Omdat dit heel anders is dan fietscrosse moet ik nog wel veel leeren over het klimmen en zo. maar oefening maakt kunst
je zal mij op dit forum af en toe vinden voor wat hulp bij het sleutelen wat ik allemaal zelf probeer te doen .en Natuurlijk mooie bikes kijken van de rest .en zal ook mijn steentje bij dragen als ik wat weet
als der nog vragen zijn hoor ik het