welke banden?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
JustRideThatBike
welke banden?

Bericht door JustRideThatBike » zo sep 11, 2011 5:20 pm

hi folks!
ik ga binnekort dus eens langs bij barracuda om onderandre een nieuw setje banden te kopen,met mijn vorige banden ben ik welgeteld 2 keer naar beneden geraakt op de 4x track in malmedy zonder plat te rijden(met een dirtbike),weet iemand goede sterke banden waarmee ik de track wel overleef?:D
(ik had highrollers of tt's in gedachten)

grtz andy [:

Benani

Bericht door Benani » zo sep 11, 2011 6:54 pm

Rij meestal met Highroller achter, tot nu toe nog maar heel weinig lek gereden.
Wel slijten de Super Tacky's nogal vlug, weekje in de bergen en mag m'n achterband weggooien... Ligt wel op een fully...

greetz

Atzerath

Bericht door Atzerath » di sep 13, 2011 5:41 pm

ook wel ff rijden voor banden zeg :D :o

JustRideThatBike

Bericht door JustRideThatBike » di sep 13, 2011 7:02 pm

Atzerath schreef:ook wel ff rijden voor banden zeg :D :o
ja, maar ik ga ook voor een harnas en mss neckbrace enzo,ik ga niet voor alleen banden naar daar geen he :D

Atzerath

Bericht door Atzerath » wo sep 14, 2011 8:37 pm

CRC man...ik heb mijn spullen allemaal online gekocht voor een fractie van de prijs die Baraccuda hanteert...
Moet er wel bij vermelden dat ik ook naar Waver gereden ben om daar eerst eens te passen :D

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » wo sep 14, 2011 9:42 pm

Atzerath schreef:CRC man...ik heb mijn spullen allemaal online gekocht voor een fractie van de prijs die Baraccuda hanteert...
Moet er wel bij vermelden dat ik ook naar Waver gereden ben om daar eerst eens te passen :D
Zielig, ergens passen, mensen nemen de moeite om je te helpen waarschijnlijk en dan ergens anders kopen. Zou me kapot schame als ik jou was

Megavalanche

Bericht door Megavalanche » do sep 15, 2011 8:18 am

Mrtnrider schreef:
Atzerath schreef:CRC man...ik heb mijn spullen allemaal online gekocht voor een fractie van de prijs die Baraccuda hanteert...
Zielig, ergens passen, mensen nemen de moeite om je te helpen waarschijnlijk en dan ergens anders kopen. Zou me kapot schame als ik jou was
Tactische uitspraak is het niet van Atzerath, maar daar gaan we langzaam allen naar toe, En dan bedoel ik niet dat passen in de winkel en op internet bestellen.

Maar Ebay is mischien al het beste voorbeeld, Als mijn LBS het dubbele voor die banden wil als dat ik ze op de bay voor kan kopen, schiet ik mezelf toch door de knie
Het probleem licht eerder bij de Fabrikanten,importeurs.... als bij de consument!. 15 jaar, krantenwijk, en ook nog is tijd over houden om te fietsen dan moet je beetje op de uitgaven letten, en ook waar je de tekst neer zet:

in een post op een forum---->in een Pm Berichtje :shutup:
Wts:..................
Wtb: Skill
Flow

Plaats reactie