welke banden?
Moderator:Beheerders
-
hi folks!
ik ga binnekort dus eens langs bij barracuda om onderandre een nieuw setje banden te kopen,met mijn vorige banden ben ik welgeteld 2 keer naar beneden geraakt op de 4x track in malmedy zonder plat te rijden(met een dirtbike),weet iemand goede sterke banden waarmee ik de track wel overleef?:D
(ik had highrollers of tt's in gedachten)
grtz andy [:
ik ga binnekort dus eens langs bij barracuda om onderandre een nieuw setje banden te kopen,met mijn vorige banden ben ik welgeteld 2 keer naar beneden geraakt op de 4x track in malmedy zonder plat te rijden(met een dirtbike),weet iemand goede sterke banden waarmee ik de track wel overleef?:D
(ik had highrollers of tt's in gedachten)
grtz andy [:
-
Zielig, ergens passen, mensen nemen de moeite om je te helpen waarschijnlijk en dan ergens anders kopen. Zou me kapot schame als ik jou wasAtzerath schreef:CRC man...ik heb mijn spullen allemaal online gekocht voor een fractie van de prijs die Baraccuda hanteert...
Moet er wel bij vermelden dat ik ook naar Waver gereden ben om daar eerst eens te passen
-
Tactische uitspraak is het niet van Atzerath, maar daar gaan we langzaam allen naar toe, En dan bedoel ik niet dat passen in de winkel en op internet bestellen.Mrtnrider schreef:Zielig, ergens passen, mensen nemen de moeite om je te helpen waarschijnlijk en dan ergens anders kopen. Zou me kapot schame als ik jou wasAtzerath schreef:CRC man...ik heb mijn spullen allemaal online gekocht voor een fractie van de prijs die Baraccuda hanteert...
Moet er wel bij vermelden dat ik ook naar Waver gereden ben om daar eerst eens te passen
Maar Ebay is mischien al het beste voorbeeld, Als mijn LBS het dubbele voor die banden wil als dat ik ze op de bay voor kan kopen, schiet ik mezelf toch door de knie
Het probleem licht eerder bij de Fabrikanten,importeurs.... als bij de consument!. 15 jaar, krantenwijk, en ook nog is tijd over houden om te fietsen dan moet je beetje op de uitgaven letten, en ook waar je de tekst neer zet:
in een post op een forum---->in een Pm Berichtje

Wts:..................
Wtb: Skill
Flow
Wtb: Skill
Flow