Nico Vink niet naar WK
Moderator:Beheerders
Nico Vink mag dus van de belgische bond niet naar het WK in Champery... Hij moest minstens 1x top 16 halen op een wereldbeker en 1 x top 30.
Hoe zit dat in Nederland?
Hoe zit dat in Nederland?
En dus stuur je maar helemaal niemand naar het WK.....
Ik weet nog wel dat er een afrikaans land was die 1 persoon hebben gevonden met een zwemdiploma en hem nog steeds afvaardigde naar de olympische spelen. Hij bakte er niks van maar er was iemand om het land te vertegenwoordigen.
Stomme actie dit....
Denk dat Prijkel wel weet hoe het hier zit
Ik weet nog wel dat er een afrikaans land was die 1 persoon hebben gevonden met een zwemdiploma en hem nog steeds afvaardigde naar de olympische spelen. Hij bakte er niks van maar er was iemand om het land te vertegenwoordigen.
Stomme actie dit....
Denk dat Prijkel wel weet hoe het hier zit
wtf hier snap ik helemaal niks van... Een rijder die goed mee kan komen moet zich toch ook daar kunnen bewijzen?
Straks besluiten zulke mensen ineens voor een ander land uit te komen....
Straks besluiten zulke mensen ineens voor een ander land uit te komen....
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
-
- Contacteer:
eerst vond ik het maar normaal, als de bond op voorhand al een criteria vastlegt en je voldoet er niet aan, dan zou je niet mogen gaan. maar alsje dan eens het deelnemerlijstje erbij neemt en ziet wie er wel mee mag!?
http://www.vitalmtb.com/features/Comple ... y-List,189
landen als italie, oostenrijk, canada... sturen 5, 6 of wel 7 man die op 1 na allemaal slechter staan gerangschikt als nico. nog andere landen sturen mannen die geen ranking hebben of hun nog nooit voor een wereldbeker hebben kunnen kwalificieren. nummer 628 op de wereldranking mag wel en nr 55 niet? snap ik niet goed, hij wou alles zelf betalen maar mocht dan zelfs niet
http://www.vitalmtb.com/features/Comple ... y-List,189
landen als italie, oostenrijk, canada... sturen 5, 6 of wel 7 man die op 1 na allemaal slechter staan gerangschikt als nico. nog andere landen sturen mannen die geen ranking hebben of hun nog nooit voor een wereldbeker hebben kunnen kwalificieren. nummer 628 op de wereldranking mag wel en nr 55 niet? snap ik niet goed, hij wou alles zelf betalen maar mocht dan zelfs niet
-
-
- Contacteer: