What's up met al de belgen op het forum...
Moderator:Beheerders

Laatst gewijzigd door SITH op wo sep 15, 2010 11:01 am, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: What's up met al de belgen op het forum...

...sorry, kon het niet laten

praktische problemen terzijde (ik koop weinig 2e hands):
Zolang ze niet in onleesbaar fonetisch plat Reetveerdegems posten, vind ik het juist wel leuk dat er hier ook Belgen rondhangen. Vlaams is de mooiste vorm van Nederlands, imho.
back on topic: spullen ophalen in BE kan natuurlijk ook altijd gecombineerd worden met een leuk ritje aldaar

Laatst gewijzigd door De Lars Cuevas op zo sep 12, 2010 9:39 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Ehmmm.... je weet toch wel vóórdat je iets koopt dat het item zich in België bevindt? En toch koop je het? Ligt het dan niet aan jezelf dat je de drang niet kan weerstaan om tòch je spullen in België te gaan kopen? Wees juist blij dat je nu een mooie deal hebt kunnen maken die je anders nooit was tegen gekomen op MTB.nl.
BTW, er zijn dus al aparte fora: http://forum.mountainbike.nl/ en http://forum.mountainbike.be/
BTW, er zijn dus al aparte fora: http://forum.mountainbike.nl/ en http://forum.mountainbike.be/
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Precies. Heb met fuifnummers uit beiden landen te maken gehad. Vaak: reserveer je het voor mij.. neem het echt af, wachten op salaris etc en dan zonder enig excuus oid van de koop afzien..alain schreef:Een nederlander ga je wel blindelings en op volle vertrouwen 200 euro overschrijven?
We zitten aan beide kanten van de maas met klojo's die centen willen afluizen van goedgelovige forumgangers.
Werkt andersom ook, heb ook al wat "toestanden" met noorderburen gehad. Verzendkosten blijven verzendkosten, 10euro om een frame te versturen is een koopje maar 10 euro om een stuur te versturen is inderdaad idioot.
Maaaaaar, koop het dan ook niet
.
By the way, wat doen al die Nederlanders in onze Ardennen? Graaf zelf wat putten en maak van dat zand een berg. Sorry, maar ik vind dit topic redelijk nutteloos.
Maaaaaar, koop het dan ook niet

By the way, wat doen al die Nederlanders in onze Ardennen? Graaf zelf wat putten en maak van dat zand een berg. Sorry, maar ik vind dit topic redelijk nutteloos.

-
- Contacteer:
SITH schreef: maar ik ga niet op vertrouwen meer dan 200 euro overmaken naar iemand in Belgié.
Wat een ONZIN......vervolgens wel al je meuk in de U.K.halen voor weinig.....

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Je hebt er ook bij stil gestaan dat zonder de belgische aanhang het nederlandsche gedeelte van dit forum vrij dood word? Zo groot is de scene in nederland helaas niet. Lekker laten zoals het is en als je iemand niet vertrouwt koop je het toch nieuw van een internet shop? Of is dat ook al tegenwoordig on-hollands 

-
- Contacteer:
Ik had juist de indruk dat ik telkens naar Nederland moest overschrijven 
Hoeveelheid geld maakt niet uit voor mij, of het nu €200 of €10 is, een Nederlander is toch niet méér te vertrouwen dan een Belg, of andersom??
Enige dat scheelt zijn verzendkosten. Als er iets bekeken moet worden ter plaatse (frame, fiets..) op lange afstand combineer je dat toch met iets anders?
Heeft niets te maken met België-Nederland trouwens dat je €50 aan benzine kwijt zou zijn, voor hetzelfde geld moet je dat binnen Nederland verdoen.. Onzin dus.

Hoeveelheid geld maakt niet uit voor mij, of het nu €200 of €10 is, een Nederlander is toch niet méér te vertrouwen dan een Belg, of andersom??

Enige dat scheelt zijn verzendkosten. Als er iets bekeken moet worden ter plaatse (frame, fiets..) op lange afstand combineer je dat toch met iets anders?
Heeft niets te maken met België-Nederland trouwens dat je €50 aan benzine kwijt zou zijn, voor hetzelfde geld moet je dat binnen Nederland verdoen.. Onzin dus.
mssSITH schreef: Kan er geen apparte DP BE opgezet worden?
En dan ook gelijk een dp.nl opzetten voor zij die alleen in Nl/van Nederlanders spullen willen kopen
En de rest, die kan gewoon op dp.net blijven keuvelen over fietsen ed
green salsa good salsa
Bullshit, als je iets wil kopen, dan kan je maar al te goed zien van waar de verkoper is. Wil je geen verzendkosten betalen, dan koop je het gewoon niet.Old Skool schreef:mssSITH schreef: Kan er geen apparte DP BE opgezet worden?
En dan ook gelijk een dp.nl opzetten voor zij die alleen in Nl/van Nederlanders spullen willen kopen
En de rest, die kan gewoon op dp.net blijven keuvelen over fietsen ed
Ik snap het 'probleem' van dit topic niet echt...
Heeft ronde wielen
- didadunlop
Wordt de Maas hier even gelijkgesteld aan de grens tussen Belgie en Nederland?alain schreef:Een nederlander ga je wel blindelings en op volle vertrouwen 200 euro overschrijven?
We zitten aan beide kanten van de maas met klojo's die centen willen afluizen van goedgelovige forumgangers.
Dat is wel erg overdreven. Ik weet dat voor "die van boven de rivieren" alles in het zuiden "exotisch" klinkt maar Noord-Brabant en Limburg horen toch echt bij NL:D. Alhoewel de Limburgers natuurlijk wel reserve belgen zijn..

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Fantastisch! Ik zou zo voor stemmen!surfstad schreef: Provincie Vlaanderen is nog maar een paar maanden verwijderd.
Maar even ontopic: wat is het probleem? Een beetje volwassen verkoop komt elkaar tegemoet. Laatst een set remmen gekocht van een Belg, allebei afgesproken op een carpool en gelijk quality control. Geen verzendkosten en allebei blij. Nog een mooi praatje gemaakt over nieuwe fietsprojecten en allebei even blij uit elkaar. De één met een set remmen, de ander met zijn cash.
Dit zou btw ook gewoon kunnen met verkoop vanuit Limburg naar bijvoorbeeld Utrecht of Zuid Holland. Kijk naar m'n Rocky-frame, de koper is met de trein afgereisd naar het zuiden, ik wat van de frameprijs afgedaan en de koper blij met zijn frame. Waarom zou je elkaar niet onderweg tegenmoet kunnen komen? Zowel in prijs als in km's?
-