Wat vinden jullie het lekkerst?
Moderator:Beheerders
HOI Wat vinden jullie hiervan:
Ik vind zelf goermetten het leukst.
Zie jullie in het bos.
Geert
Zie jullie in het bos.
Geert
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re: Wat vinden jullie het lekkerst?
Ik fiets eigenlijk gewoon het liefst achter Geert aan als die in z'n boxershort op de downhill aan het gourmetten is...geertjes schreef:HOI Wat vinden jullie hiervan:
Zie jullie in het bos.
Geert
- Pieter en zijn V10
Owww leugenaar, niemand heeft voor goermetten gekozen!! Ik fiets uiteraard het liefst bergop.. En dan er af, en dan ga ik goermetten met lieve mensen en daarna ga ik ketsen met het spongebob meisje van de ixs.geertjes schreef:HOI Wat vinden jullie hiervan:
Zie jullie in het bos.
Geert
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
-
Wat ik nu weer tegenkom, die fantasieen van die vent van mij....
Maar goed ik wil ook wel even reageren:
Het liefst ga ik ketsend de berg op met een oerman.. dan boven even alles weer bijwerken en dan neem ik een grote reep chocola om vervolgens zo hard mogelijk en met verstand op nul (zonder op mijn plaat te gaan) sneller dan spongebob:-) naar beneden te fietsen.
xx Marielle
Maar goed ik wil ook wel even reageren:
Het liefst ga ik ketsend de berg op met een oerman.. dan boven even alles weer bijwerken en dan neem ik een grote reep chocola om vervolgens zo hard mogelijk en met verstand op nul (zonder op mijn plaat te gaan) sneller dan spongebob:-) naar beneden te fietsen.
xx Marielle
Jij bent hier duidelijk de leugenaar..... Je hebt toch (bijna) altijd koppijn....Pieter en zijn V10 schreef:Owww leugenaar, niemand heeft voor goermetten gekozen!! Ik fiets uiteraard het liefst bergop.. En dan er af, en dan ga ik goermetten met lieve mensen en daarna ga ik ketsen met het spongebob meisje van de ixs.geertjes schreef:HOI Wat vinden jullie hiervan:
Zie jullie in het bos.
Geert
alias Anton Bollebakker: no show, all go!
- Pieter en zijn V10
Precies bijna altijd. Als ik die prachtige spongebob chick zie nou dan is de kater wel weg. Je hebt een slechte invloed op mij Bernard. Normaal lig ik nooit in tuinen. Drink ik niet (te) veel en voetbal ik niet om middernacht en schop ik mensen onderuit. Eigenlijk ben ik heel rustig.Bernard schreef:Jij bent hier duidelijk de leugenaar..... Je hebt toch (bijna) altijd koppijn....Pieter en zijn V10 schreef:Owww leugenaar, niemand heeft voor goermetten gekozen!! Ik fiets uiteraard het liefst bergop.. En dan er af, en dan ga ik goermetten met lieve mensen en daarna ga ik ketsen met het spongebob meisje van de ixs.geertjes schreef:HOI Wat vinden jullie hiervan:
Zie jullie in het bos.
Geert
- Pieter en zijn V10
Bart kon de rest niet aan denk ik, want er waren er meer!!kevinv10 schreef:Foto komt van Bart maar volgens mij was alleen jouw man mans genoeg!mariëlle schreef:Oh Kevin,
Wat een lekkere foto, die had ik nog niet gezien![]()
Heb je nog meer van die foto's van andere mannen??![]()
x
- Arnetteman
Sommigen vonden het zo leuk dat ze maar gelijk de hele DH zijn afgereden op deze manier!Pieter en zijn V10 schreef:Bart kon de rest niet aan denk ik, want er waren er meer!!kevinv10 schreef:Foto komt van Bart maar volgens mij was alleen jouw man mans genoeg!mariëlle schreef:Oh Kevin,
Wat een lekkere foto, die had ik nog niet gezien![]()
Heb je nog meer van die foto's van andere mannen??![]()
x
keybone collector!!!
- Arnetteman