:speechless:
Moderator:Beheerders
Ai, toen was het filmpje al gevonden! Ik ging eigenlijk eerst nog een websiteJurriaan schreef:Top het filmpje. Strakke fiets.
Al een strak design idee voor de remmen?
Check ff zijn eerste post in dit topic:Sepp schreef:Hey Wytze,
Gefeliciteerd met je interessante fiets, heb hem op de Bikemotion zien staan.
Ik kan nergens informatie terugvinden, of het nu een 100% designstudie is (vormtaal in eerste instantie, en wat technische ideen), of dat het ook op produceerbaarheid in grotere aantallen bedacht is (voor een groot gedeelte tenminste, want 100% zou de dood van elke studie zijn).
Je omschrijft de voordelen van jouw systeem, als of het praktijkgeorienteerd is. Is dat ook daadwerkelijk zo bedoeld (ik zie bijvoorbeeld vork en spatbord helemaal uit een deel, maar dat lijkt me onbetaalbaar in een productiewereld), of ging het in eerste instantie om een echte showbike?
Had me niet gerealiseerd dat het zo verdedigend over zou komen? Het was bedoeld als uitleg, dit volgende ook weer:Erikje schreef:Hey, bij mij hoef je je niet te verdedigen! Ik snap wél wat een conceptbike is, het is ook geen aanval dat je het niet zelf verzonnen hebt, alles is reeds verzonnen, het gaat er vooral om hoe je alle verzonnen dingen bij elkaar krijgt.
Ik wou écht de achterliggende techniek weten en de eventuele verschillen. Hoe kan je bijvoorbeeld bij een fiets met zo'n aandrijving de overbrenging veranderen (ander blad), heb jij geen inside foto's met ook de lagering?
Erikje