Ik poep in men broek...
Moderator:Beheerders
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Pieter en zijn V10 schreef:boeiend allemaal. Van dit gezeik poep ik ook in mijn broek
Dan wordt er eens een intelligente discussie gevoerd, zijn er altijd weer enkele die niet kunnen volgen en het moeten afbreken...RTG schreef:2009 is bijna 11 dagen oud maar volgens mij hebben we al het topic van het jaar te pakken hier... het meest idiote topic dan wel te verstaan...
Wat kunnen julliezeg, bravo!
Liever dit soort topics dan "welke kleur onderbroek heb je aan?"-topics, die hier ook af en toe voorbij komen.
- Pieter en zijn V10
Dan maak je toch een zwaartekracht topic aan. Of een topic over valsnelheid. Dat deze discussie mij de pet te boven gaat geef ik eerlijk toe. Maar dit gaat toch over een zieke stunt op een motor en niet over wie het beste weet hoe de valsnelheid wordt bepaald. Er lopen er een paar rond die nogal graag pronken dat zij bepaalde studies doen, en om dat nou tegen te komen in de helft van de topics.
O ja en ik heb nu een zwarte aan
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Nee hoor, ik heb zelf namelijk wel opgelet op de middelbare school en had het anders ook wel na 3 replies begrepen. Ik kom hier op een mtb-forum en dat je hier andere random topics hebt ok, maar om nou elke keer als ik dit topic aanklik meer van dat geneuzel te zien... gaap, sorry hoor. Ik zette er trouwens wel een goed bedoelde smiley bij.Drooze @ DirtE19 schreef:Dan wordt er eens een intelligente discussie gevoerd, zijn er altijd weer enkele die niet kunnen volgen en het moeten afbreken...
Liever dit soort topics dan "welke kleur onderbroek heb je aan?"-topics, die hier ook af en toe voorbij komen.

Heb zelf trouwens een zwartrode aan.
Ik vind het eigenlijk bijzonder vermakelijk en blijf me verwonderen...
Er mag de grootste onzin uitgekraamd worden, maar wanneer wat mensen met duidelijk verstand van zaken er eens goed voor gaan zitten moeten ze vooral hun mond houden...
Meer MATLAB-screenshots!
Je kunt natuurlijk:
a) er iets van proberen op te steken...
b) het gewoon laten voor wat het is...
Er mag de grootste onzin uitgekraamd worden, maar wanneer wat mensen met duidelijk verstand van zaken er eens goed voor gaan zitten moeten ze vooral hun mond houden...

Meer MATLAB-screenshots!

Je kunt natuurlijk:
Ach ja, suck it up zou ik zeggen.Pieter en zijn V10 schreef:Dan maak je toch een zwaartekracht topic aan. Of een topic over valsnelheid. Dat deze discussie mij de pet te boven gaat geef ik eerlijk toe. Maar dit gaat toch over een zieke stunt op een motor en niet over wie het beste weet hoe de valsnelheid wordt bepaald. Er lopen er een paar rond die nogal graag pronken dat zij bepaalde studies doen, en om dat nou tegen te komen in de helft van de topics.
Cheeta schreef:Er mag de grootste onzin uitgekraamd worden, maar wanneer wat mensen met duidelijk verstand van zaken er eens goed voor gaan zitten moeten ze vooral hun mond houden...![]()
Je kunt natuurlijk:
EInd van de dag... dit is een forum met legio leden en dus ook legio interesse en (voor)oordelen.
Bottomline = Het ging gewoon over een Nieuw Jaars stunt met een zieke FMX-er... en opeens zitten we op de TU!
Maar ga vooral door, zoals wij ook gewoon doorgaan.
Forum weet je...
$uck it up!
Ik vind het juist leuk om op een forum ook de technische aspecten van het fietsen te kunnen bespreken en soms nog iets dat ik op school heb geleerd hier toe te passen. Ik heb gemerkt dat er de laatste tijd wat meer mensen met een technische achtergrond actief zijn en er hierdoor meer van zulk soort discussies ontstaan.
Van het vet cool, wat een gebakje en weet ik veel wat voor standaard commentaar is voor andere mischien leuk maar voor mij weer een stuk minder boeiend.
En wat er in dit topic staat moet voor iemand met natuurkunde van de havo goed te volgen zijn.
Van het vet cool, wat een gebakje en weet ik veel wat voor standaard commentaar is voor andere mischien leuk maar voor mij weer een stuk minder boeiend.
En wat er in dit topic staat moet voor iemand met natuurkunde van de havo goed te volgen zijn.
lol, ik vind het ook helemaal niet erg maar 2+ pagina's over steeds precies hetzelfde, en nog steeds snappen mensen het niet en begint dezelfde discussie overnieuw... dan kun je nog beter verder gaan over wat voor invloed het gewicht van je onderbroek heeft.
Maar dit is ook prima hoor, nu hebben we een discussie over de discussie... het wordt nog eens wat hier.
En om dan toch nog maar een nuttige toevoeging te doen:
"25m Back-Flip World Record" http://nofear-x.blogspot.com/

Maar dit is ook prima hoor, nu hebben we een discussie over de discussie... het wordt nog eens wat hier.

En om dan toch nog maar een nuttige toevoeging te doen:
"25m Back-Flip World Record" http://nofear-x.blogspot.com/
-
Van mij kan het niet TU genoeg zijn. Als er er mensen zijn die constant anders beweren of die te som zijn om gewoon natuurkundige spelregels te geloven, ga de planten water geven ofzo. En dan krijg je dit. Ik ben blij dat er mensen zijn op dit forum die het allemaal haarfijn kunnen uitleggen en de kennis willen delen met ons dp'ers.
Ik mag aannemen dat de stunt ook op de computer gesimuleerd is (ook i.v.m. verzekering). En dat hij zijn drop-off snelheid heeft geoefend. Die was toch iets te hoog zo te zien. Hoeft maar 1 km/h boven de van te voren nominale berekende snelheid te zijn en je traject is al zodanig anders dat je een rot smak maakt. Toch +1 voor deze stunt. Volgende project dan maar door de opening in de Eiffeltoren springen
.

Ik mag aannemen dat de stunt ook op de computer gesimuleerd is (ook i.v.m. verzekering). En dat hij zijn drop-off snelheid heeft geoefend. Die was toch iets te hoog zo te zien. Hoeft maar 1 km/h boven de van te voren nominale berekende snelheid te zijn en je traject is al zodanig anders dat je een rot smak maakt. Toch +1 voor deze stunt. Volgende project dan maar door de opening in de Eiffeltoren springen

Wel grappig dat waarschijnlijk zo'n 50% geen flauw idee heeft wat MATLAB isCheeta schreef:Ik vind het eigenlijk bijzonder vermakelijk en blijf me verwonderen...
Er mag de grootste onzin uitgekraamd worden, maar wanneer wat mensen met duidelijk verstand van zaken er eens goed voor gaan zitten moeten ze vooral hun mond houden...![]()
Meer MATLAB-screenshots!
Je kunt natuurlijk: