Chain reaction leveringen in NL
Moderator:Beheerders
Wie neemt het stokje van Royal mail ook al weer in Nederland over bij bestellingen van CRC...??
GLS of TNT toch?
GLS of TNT toch?
Zondagsrijder
-
Ach jee, je pakje zoek. Das leuk joh, dan blijft het eerst ergens liggen, dan gaan ze contact zoeken met crc, terug sturen naar crc, crc weer naar jouw.Don schreef:Hmmm...
Dank iig.
GLS kan het niet vinden. 20e al verstuurd.
Toevallig nog meer mensen die wat langer op hun pakje van CRC aan het wachten zijn?
Heb ik een keer gehad met een helm en bescherming, bellen met gls, bellen met Engeland en crc. Hoop het niet voor je, kan lang duren. de dame in Gb vertelde eerst dat het pakje al hier in NL was, NOTTTTTT
Op de een of andere manier was het pakket niet te versturen zeiden ze, adres fout????
Gelijk crc mailen en vragenwaar je spullen blijven. Ik heb uiteindelijk 4 weken mogen wachten.

- Pieter en zijn V10
Ik ben ook zeer te spreken over CRC, het probleem zit hem in die luie bezorgers hier in Nederland (GLS pakket dienst).
En een track & trace waar iets anders staat dan de bezorger zegt
,CRC heeft netjes alles binnen 2 werkdagen naar NL. geleverd en toen begon de malleize.
Maar ja, CRC zet op hun site binnen 2-4 werkdagen in NL, hebben ze gelijk in maar dan begint het wachten op GLS pas
En een track & trace waar iets anders staat dan de bezorger zegt

Maar ja, CRC zet op hun site binnen 2-4 werkdagen in NL, hebben ze gelijk in maar dan begint het wachten op GLS pas

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
Hmm, ik had 13 juni ook wat besteld, stond op de site dat het onderdeel 27 juni weer op voorraad was maar tot op heden nog niks ontvangen. Eergister een mail gestuurd wanneer ze het spul zouden kunnen leveren mag ik wachten tot 15 augustus.
Ach kan een keer gebeuren.
Wat de bezorging via gls betreft heb ik 2x gehad dat ze voor de deur stonden terwijl ik niet thuis was en dat ik een nummer moest bellen en dan een afspraak maken wanneer ik wel thuis was terwijl ik met tnt het pakketje gewoon nog diezelfde dag van het postkantoor kon halen. tegenwoordig laat ik het op de postbus bezorgen, veeeel makkelijker.

Wat de bezorging via gls betreft heb ik 2x gehad dat ze voor de deur stonden terwijl ik niet thuis was en dat ik een nummer moest bellen en dan een afspraak maken wanneer ik wel thuis was terwijl ik met tnt het pakketje gewoon nog diezelfde dag van het postkantoor kon halen. tegenwoordig laat ik het op de postbus bezorgen, veeeel makkelijker.
"I am not totally useless, I can always be a bad example!"
- cyberhawk
- Contacteer:
JUIST hier is het huilen met en zonder pet op..DESL schreef:Ik ben ook zeer te spreken over CRC, het probleem zit hem in die luie bezorgers hier in Nederland (GLS pakket dienst).
En een track & trace waar iets anders staat dan de bezorger zegt,CRC heeft netjes alles binnen 2 werkdagen naar NL. geleverd en toen begon de malleize.

eenmaal als bedrijf voor gedaan : toen is mij gemeld dat de nummers op het pakketje veranderen hier in nederland....(gls) en dan niet meer op te vragen zijn met het engelse nummer..(is nu verholpen dacht ik)..
sinds een tijdje bekijk ik het simpel .. ik bespaar met elke bestelling soms wel 50 of meer euro bij CRC
nu betaal ik gewoon UPS XXXfast AIr shipping 18euro en met 1-2 dagen huis(mits klein pakket is)
Geen TNT en zeker Geen GLS die meer aan mn pakketje komt.voor 8 vd 10 x

-
-
afgelopen dinsdag besteld vandaag in huis. Ben eigenlijk niet anders gewend. Misschien dat het verschil is dat ik alles bij mij op de zaak laat leveren want ik heb nog nooit problemen gehad met GLS. Track-Trace gaat gewoon over van de Engelse vervoerder naar GLS en een ding is zeker, wij hebben hier geen luie GLS chauffeur.
- didadunlop
Afgelopen donderdag helm met bescherming besteld bij crc. Afgelopen dinsdag briefje van GLS dat pakketje bij de buren was afgegeven.
Het was mijn eerste keer bij crc en vond het erg snel en makkelijk gaan. Ik denk ook dat het scheelt als de producten op voorraad zijn.
Het was mijn eerste keer bij crc en vond het erg snel en makkelijk gaan. Ik denk ook dat het scheelt als de producten op voorraad zijn.
All that remains is the fall of ideas.
Je hebt gewoon dikke mazzel gehad dat GLS een keer op tijd was!Meegs schreef:Afgelopen donderdag helm met bescherming besteld bij crc. Afgelopen dinsdag briefje van GLS dat pakketje bij de buren was afgegeven.
--Cranked Crusaders--