Ik heb inderdaad 2 voodoos, alleen is mn forumnaam al weer een tijdje gewoon rigard (wel op letten staaljongen

)
Ik rij alleen niet meer super veel op beiden. Voodoo nummer 1 is een Bokor uit 1997, easton ultralite frame handmade in USA door anodising. Dit was tot vorig jaar september de main ride, een xc racebak. Vorig jaar, na 10 jaar trouwe dienst, vond ik het wel tijd voor een rustiger bestaan voor de Bokor en heb ik een Van Nicholas frame gekocht. Ik wilde Ti maar een D-Jab, toch nog steeds mn droomvoodoo, vind ik in zn huidige versie niet zo.
Bokor is nu mn SS racer, dus af en toe word ie nog uitgelaten. Huidige setup zal ik snel ff posten.
Voodoo 2 is een Wanga rond 1997, precies weet ik het niet want ik heb 'm 2de hands gekocht, van iemand uit vlaardingen. Was mn eerste singlespeed en veel onderdelen die nu op de Bokor zitten, zaten daarvoor op de Wanga. Hangt nu ongebruikt in de schuur tot ik de behoefte krijg om m weer op te bouwen. Misschien een woon-werk bike... ik weet t nog niet.