Gadgetwaarde: Fietsluidspreker

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Sven
Gadgetwaarde: Fietsluidspreker

Bericht door Sven » do sep 27, 2007 6:05 pm

http://www.nu.nl/news/1252098/130/Draad ... reker.html

Wowie!
Voor alle Nano's, MP3, MP4, MP2 en weet ik wat nog allemaal:
Tegen een zacht prijsje van €149,95!!

Voor eens goed de dertiende straciatelli-mars te luisteren tijdens je zondagse singletrack-parcours.

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » do sep 27, 2007 6:39 pm

Dacht ik op de fiets eindelijk tenminste nog veilig te zijn voor al die kutpubers die negermuziek over de speakers van hun mobieltje afspelen, komt dit ding op de markt. :cry:
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do sep 27, 2007 7:34 pm

@sph@ltdude schreef:Dacht ik op de fiets eindelijk tenminste nog veilig te zijn voor al die kutpubers die negermuziek over de speakers van hun mobieltje afspelen, komt dit ding op de markt. :cry:
Tering wat heb ik een hekel aan die gasten zeg.......DAT zouden ze nou moeten verbieden.

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Grote Haas

Bericht door Grote Haas » do sep 27, 2007 7:43 pm

www.fuckingirritant.nl

Hier lees je ergernissen over "ik heb er niet om gevraagd muziek op een mobiel" en nu dit weer.
Fietsen, een mooie manier van voortbewegen!!

Reprox

Bericht door Reprox » do sep 27, 2007 9:10 pm

BOSS schreef:
@sph@ltdude schreef:Dacht ik op de fiets eindelijk tenminste nog veilig te zijn voor al die kutpubers die negermuziek over de speakers van hun mobieltje afspelen, komt dit ding op de markt. :cry:
Tering wat heb ik een hekel aan die gasten zeg.......DAT zouden ze nou moeten verbieden.

dussssssss©
Helemaal mee eens! En dan vraag je netjes aan ze om het eraf te zetten.. krijg je een grote mond terug :argue:

Groeten,
Daan
Normal people worry me.

Plip

Bericht door Plip » vr sep 28, 2007 8:52 am

Dat is juist het meest stoere als je alleen loopt,
Ha-ha

BLRacing

Bericht door BLRacing » za sep 29, 2007 12:20 pm

Dat schijnt ook een nieuwe rage te zijn ja. Ik heb het alleen nog nooit meegemaakt dat iemand z'n muziek via de luidsprekers liet horen in bijvoorbeeld een treincoupé, zo vaak ga ik niet met de trein of bus. Denk dat ik eerst zou vragen of het uit kan, zoniet pak ik het klereding af en gooi het uit het raam Afbeelding

Plaats reactie