Gadgetwaarde: Fietsluidspreker
Moderator:Beheerders
http://www.nu.nl/news/1252098/130/Draad ... reker.html
Wowie!
Voor alle Nano's, MP3, MP4, MP2 en weet ik wat nog allemaal:
Tegen een zacht prijsje van €149,95!!
Voor eens goed de dertiende straciatelli-mars te luisteren tijdens je zondagse singletrack-parcours.
Wowie!
Voor alle Nano's, MP3, MP4, MP2 en weet ik wat nog allemaal:
Tegen een zacht prijsje van €149,95!!
Voor eens goed de dertiende straciatelli-mars te luisteren tijdens je zondagse singletrack-parcours.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Dacht ik op de fiets eindelijk tenminste nog veilig te zijn voor al die kutpubers die negermuziek over de speakers van hun mobieltje afspelen, komt dit ding op de markt. 

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- Grote Haas
www.fuckingirritant.nl
Hier lees je ergernissen over "ik heb er niet om gevraagd muziek op een mobiel" en nu dit weer.
Hier lees je ergernissen over "ik heb er niet om gevraagd muziek op een mobiel" en nu dit weer.
Fietsen, een mooie manier van voortbewegen!!
Helemaal mee eens! En dan vraag je netjes aan ze om het eraf te zetten.. krijg je een grote mond terugBOSS schreef:Tering wat heb ik een hekel aan die gasten zeg.......DAT zouden ze nou moeten verbieden.@sph@ltdude schreef:Dacht ik op de fiets eindelijk tenminste nog veilig te zijn voor al die kutpubers die negermuziek over de speakers van hun mobieltje afspelen, komt dit ding op de markt.
dussssssss©

Groeten,
Daan
Normal people worry me.
Dat schijnt ook een nieuwe rage te zijn ja. Ik heb het alleen nog nooit meegemaakt dat iemand z'n muziek via de luidsprekers liet horen in bijvoorbeeld een treincoupé, zo vaak ga ik niet met de trein of bus. Denk dat ik eerst zou vragen of het uit kan, zoniet pak ik het klereding af en gooi het uit het raam